Ay tw de biri bi fikir ortaya atmıştı. Yanı fikir gibi bi şey. Bizimkiler ecenin erkek arkadaşıyla tanışıyor, tabi hemen korumacı abi pozları falan kesiyorlar. Offf ne güzel olurdu. Dimi ya.
Ben de dedim ki otur kız şunun başına karala bi şeyler. Tabi zaman atlaması olacak ecenin yaşı biraz büyük falan olucak okeyy
O zaman herkese iyi okumalar.
6 yıllık bir zaman atlamamız var gençler haberiniz ola yani ece 22 yaşında ikizler , cesur ve asi 26 yamanda 27 yaşında falan oluyor.
Çok acele ile yükledim yazım yanlışı varsa şimdiden affola
"Anne abimler gelmese mi acaba sadece babam ve senle mi yemek yesek ha" Dedi ece sıkıntıyla tuttuğu nefesi verirken. "Hem yaman abimlerin nişanları yaklaştı telaşeleri var hiç kafalarını ağrıtmayalım"
"Ececim güzel kızım hayatına aldığın ve ilerisi için ciddi düşündüğün insanı abilerinin ve ablanında tanıması lazım değil mi birtanem " Dedi kadın telkin eden bir ses tonu ile.
Kız başını iki elinin arasına almışken eğilerek dizlerine yaslandı "offf çok geriliyorum" Sesi ağlamaklıydı.
Kadın eliyle kızının sırtını destek vermek için sıvazlarken "gerilecek hiç bi şey yok bitanem. " Dedi "hadi sen şimdi yukarı çık önce Ege yi ara ne zaman müsaitmiş sor durumu açıkla daha sonra ise kardeşlerini ararsın"
"Tamam peki" Diyerek oturduğu yerden ayaklandı ece odasına çıkıp önce egeyi aradı. Onun iki gün sonra müsait olacağını öğrenince rahatladı en azından daha iki gün vardı.
İki sene önce tanışıp bir ilişkiye başlamışlardı. Ve Egenin de ısrarları ile şu zamanlar bir tanışma yemeği organize etmekle meşguldu ece.
Önce alaz abisinin numarısını çevirmek için rehbere girdi. O ve asi ayrı bir evde yaşıyorlardı. Aslında pek evde durdukları da söylenemezdi ne zaman arasalar başka bir şehirde bulabilirlerdi onları. Resmen hayatlarını gezmeye adamışlardı.
Dolu dizgin giden bir ilişkileri vardı. Herkes onlar için birbirlerini çok yorarlar ve bir seneye kalmaz ayrılırlar diyordu ama onlar herkesi yanıltmayı başarmışlardı. Birbirlerine öyle aşkla ve sevgiyle bakıyorlardı ki geçen giden yıllar bu bakışlardan hiç bir şey eksiltmemişti.
Asi o çok istediği konservatuar bölümünü kazanmıştı ve mezun olmuştu iki sene önce.Arada turnelere çıkıyordu. Tabi peşinden ayrılmayan alaz da onunla beraber gidiyordu. En ön saftan dinliyordu genç adam sevgilisini. Gururla, aşkla bakıyordu gözleri.
Telefon bir ya da iki çalıştan sonra açıldı. Alazın uykulu sesi duyuldu karşı taraftan. "Efendim"
"Abicim günaydın, nasılsın, asi abla nasıl" Diye sorularını sıraladı ece. Panik yaptığında hep böyle uzun uzun sorularını sıralardı zaten.
"İyiyim ececik, asi de çok iyi, uykumuzu bölecek kadar önemli olan olay ne merakla dinliyorum" Biliyordu kızın bir şeyler isteyeceğini. Tanırdı kaç yıllık kardesini.
"Şey " Dedi ilk önce ece " İki gün sonrasına Ege ile tanışma yemeği ayarladıkta sizin de gelmeniz gerekiyor" Dedi bir çırpıda. Daha sonrada derindce bi nefes çekti.
Ufak bir kıkırdadı alaz ilk önce "oo demek şu meşhur Ege ile tanışma şerefine erişecez ha" Diyerek alaya vurdu konuyu. "Tamam asi ablanla geliriz ececik" Diye devam etti.
"Tamam abi, asi ablaya çok selamımı söyle, görüşürüz" Diyerek sonlandırdı konuşmayı ve telefonu kapadı.
"Evett varan bir, kaldı iki " Dedi kendi kendine genç kız.