Herkesee selam. Nasılsınız bakalım. Umarım bir önceki soft aslaz temalı mezuniyet hikayesini beğenmişsinizdir.
Bu bölümde ise ilk iş gününde sevgilisini yanlız bırakmayan bir alaz okuyacağız. Bu kurgumuzda tolga iyi bi karakter ve asiye takıntı, hayranlık falan duymuyor. Sadece sesini beğendiği için iş teklifi götürdü.
Vee tabikidee aslaz yine manitaaaa.
O zaman herkese iyi okumalarrr.
Asi denediği on beşinci kıyafet ile kabinden çıkmıştı. Bezginlikle baktı karşısında dikilen çağlaya "çağla bak bu gerçekten son başka da denemem" Dedi asi.
"Asi bu nasıl son Allah aşkına bu olmuş mu sence sana senin rengin bile değil kızım bu " Diyerek asiye yaklaştı çağla. Ve onun için ayırdığı bir diğer elbisenin askısını asiye uzattı.
"Hadi al bakalım bunu da dene" Sesi itiraz kabul etmiyordu. Ağlamaklı gözlerle baktı asi. Tam bu sırada arkalarından alaz "kızlar" Diye yaklaştı.
"Napıyorsunuz bakalım " Diye sordu merakla. Bir yandan da asiyi ve üzerindeki elbiseyi süzüyordu. "Alaz, sevgilim bak beni seviyorsan şu ikizini al başımdan nolursun. Bu denediğim on beşinci elbise" Diye dert yandı alaza.
"Sana olan sevgim ölçülemez asicimde maalesef çağlaya şu moda konularında ben bile laf geçiremem be güzelim" Diyerek çaresizlikle baktı.
"Öyle mi diyorsun hiç mi bi şey yapamazsın" Dedi hala bi şans arıyordu kendisine. Kafasını hayır anlamında iki yana salladı alaz. Asi ise çaresizce elindeki elbise ile kabin arasında çevirdi gözlerini.
El mahkum girdi kabine. Alaz ise elini ikizinin omzuna atmış kulağına fısıldıyordu.
"Kızı yine yarım saatte delirtmişsin çağlacım bravo " Dedi yine o serseri gülüşünü takınmıştı dudaklarına. Çağla hınzırca güldü"öyle oldu birazcık " Dedi. Onun kolu da ikizinin sırtına gitmişti.
"Daha şimdiden görümceliğe başladım diyosun yani " Dedi alaz onun bu cümlesine kız çok manidar bi tepki verdi. "Salakmısın alaz ya ne görümceliği" Diyerek adamın karnına diresiğini geçirdi "senin kafan bunlara mı çalışıyor gerizekalı " Diye eklemeyide unutmadı.
Kabindan çıkan asi ile ikiside kendisini hızla toparladı. Asi eli elbisesinde gezinirken bir yandan da onlara baktı "noluyor size yine " Diye sordu merakla.
"Hiççç " Dedi çağla iki adımla kızın yanına gelirken. "Salak ikizimi terbiye etme çabalarım"
Asi üzerindeki elbiseye eğdi bakışlarını "ben beğendim bunu ya sizce nasıl" Diye sordu çağla ve alaza dönerken.
"Valla çok güzel bende beğendim " Dedi çağla asiyi onaylar bi biçimde.Asi daha sonra alaza baktı "sevgilim" Dedi dikkatini çekmek için zira adamın gözleri hiç hoş olmayacak yerlerde geziniyordu. "Sence nasıl olmuş" Diye sordu. Alazın zevklerini seviyordu asi, fikirlerini beğeniyordu.
Alaz zor bela bakışlarını kızın gözlerine sabitledi. "Biraz fazla iddialı, ama benim sevgilime her şey yakışır ya " Diye yanıtladı alaz onu.
Asinin beğendiği elbise 👇