Abi Olmak

1.9K 37 79
                                    

Herkeseee merhabalarrr. Şimdi size alaz yamana ilk nasıl abi der ınu okutucam. O zaman iyi okumalar

Alaz kafayı dağıtmak için yine uzaklaşmıştı evden kimse nereye gidiyorsun diye sormadı zaten hiç te sormazlardı.

İçki şişesini bir kez daha kafasına diktikten sonra arkasından birinin ona seslendiğini duydu.

"Abi eve götürecek hiç yemeğim yok ekmek parası bari verirmisin abi nolur abi" Yanına gelen genç bir çocuktu. On bir veya on iki yaşlarındaydı.

Normalde umursamaz hadi başka kapıya derdi ama aklına Asinin anlattiği yarısı yenmiş tost hikayesi geldi. Hayatında ilk defa iyi bi şey yapmak istedi. Pantalonunun arka cebinden cüzdanını çıkarıp içini açtı.

İçinden bir miktar para çıkardı ve çocuğa uzattı. Çocuk parayı aldığında çüzdanda daha fazlasını gördü. Bir an şeytan dürttü. Daha fazla istese vermezdi. Alaz cüzdanı tekrar cebine koyarken çocukta elinde sakladığı kelebeği açtı.

"Kelebek"{ bir tür kesici delici bıçak çeşidi}

Alaz daha ne olduğunu anlamadan iki kere ardı ardına sapladı biçağı genç çocuk ve alazın elinde kalan cüzdanı kaptığı gibi kaçtı.

Alazın vücudu aldığı darbelere dayanamadı yavaşça arabasına yaslanıp yere doğru oturdu. Nefes alışverişleri kesik kesikti. Güç bela elini yarasına getirdi.

Ellerine bulaşan kendi kanına baktı bir süre. Diğer elinde olan telefonunun sesini duydu. Şurada ölürken bile rahat yoktu. Yaman arıyordu.

Telefonu açıp zorla kulağına dayadı "A-alo" Diyebildi kesik kesik. Yaman anlaşılan alaza yine sayıp sövmek içün aramıştı. Ama alazın sesinde bi tuhaflık olduğunu anladı.

"Ne oluyor alaz " Diyebildi alaz gene kesik kesik nefeslerle konuşabildi "kurtuluyorsun so-sonunda benden abisi" Dedi.

Yaman anlaması gerekeni amlamıştı " Nerdesin sen çabuk söyle " Diyerek ayaklanıp odasından çıktı. Alazdan ses gelmedi "alazz" Diyerek bağırdı bu sefer yaman. Tam o sırada merdivenleri adımlayan çağla ikizinin adıyla olduğu yerde kaldı.

" Alaz cevap ver oğlum hadi nerdesin, alaz bi şey söyle "diye konuştu tekrar yaman çağla ona yaklaşarak noldu diye kafa salladı.

" Tamam, tamam ben geliyorum kapama telefonu dayan, dayan konuş benimle tamam mı sakın kapama" Diyerek merdivenleri inip bahçeye çıktı yaman.

Çağlada arkasından koştu yamanın araba çalışmadan hemen önce oda atladı arabaya yaman şaşkınca ona baktı "sen nereye ya" Diye sordu.

"Sen nereye gidiyorsan oraya noldu alaza çabuk söyle " Diyerek sorgular bi tavırla konuştu "alaz " Ufak bi es vermek zorunda kaldı yaman "alaz bıçaklanmış tamam mı "

"Şimdi oraya oturduysan eğer ağlamayo kes ambulansı ara ve adresi ver tamam mı çağla " Diyerek ağlamaya başlayan çağlaya müdahale etmeye çalıştı.

"Alaz ses ver, iyisin dimi konuş benimle " Diyerek yolda ilerlemeye devam etti. "Canım yanıyor " Dedi alaz kısık bir ses ile ardından kesik kesik nefesler verdi "geçecek bak ambulansa da haber verdik yetişicez sen yeterki dayan " Sesi titremişti yamanında

"Yaman " Dedi alaz telefonun diğer ucundan "söyle" Dedi direk yaman
Önce kısa bi sessizlik oldu "niye yardım ediyorsun bana" Diye sordu alaz

"Çünkü kardeşimsin benim sen ne zaman kabullenirsen kabullen sen benim kardeşimsin tamam mı şimdi o bilincini açık, tut ve dayan " Dedi yaman sesi biraz fazla çıkmıştı.

Yaman görmedi ama alaz yamanın bu cümlesine tebbesüm etti. Yaman o an bilmedi ama alaz onu çoktan kardeş olarak kabul etmişti. Yaman farkında değildi ama alaz ilk defa önemsendiğini hissetti.

Yaman cümlesinden sonra çağlanın gözünden yaşlar akmaya başladı.

"O zaman senden bi şey istesem " Dedi alaz hemen ardından tekrar acı ile nefesini tuttu. Ama yamanın konuşmasıma fırsat vermeden devam etti.

"Çağla gökgürültüsünden hala çok korkar biliyormusun " Dedi artık konuşacak takati kalmamıştı ama dayanmalıydı söyleyecek sözleri vardı.

"Onu yağmurlu havarlarda yanlız bırakma, söylemez kimseye ama hala çok korkar " Dedi nefeslenerek. Sonra acıyla bi inilti kaçtı ağzından. Çağlada onunla beraber ağladı.

"Alaz manyak manyak konuşma, bunların sırası değil hem " Dedi yaman. Ama alaz yamanı dinlemeden devam etti.

"Eceye her ay liste hazırlıyordum biliyorsun müzik dinlemeyi çok sever " Diyerek tebessüm etti "bunu da artık senin yapman gerekecek" Ve ardından ekledi "soft şarkılar seç ama" Dedi

"Alaz hayır her şey bitmiş gibi konuşma geldik sayılırız biz dayan ne olur " Diyerek bi yandan ağlayıp bi yandan konuştu çağla

"Yalvarırım dayan " Dedi çağla çaresizce

"Abi"demişti alaz yaman eve geldikten sonra ilk kez. Yaman önce bi şaşkına uğradı " Dediklerimi yap olur mu" Dedi alaz ve karşıdan gelen ses kesildi.

"Alaz, alaz " Diyerek bağırdı yaman telefonun ucundan "abim ses ver alaz" Diyerek bir kez daha şansını denedi ama karşıdan yine ses gelmedi.

"Olmaz lan, böyle olmaz" Diyerek direksiyonu yumrukladı. Çok geçmeden varmışlardı. Alazın arabasını gördüler ilk daha sonra ise baygın şekilde yatan alazı.

Yaman ve çağla koşarak alazın yanına gittiler. Aynı o küçüklük videosundaki gibi alaz orada düşüp ellerini ve dizlerini yaralamıştı. İkisi alazın ellerini temizlemişlerdi. Şimdi ise alaz ölüm ile yaşam arasındaki o ince çizgideydi ve bu sefer yaman ile çağla onu yaşatmak için çabalıyorlardı.

Yaman hemen elini alazın boynuna götürdü nabzı azdı ama atıyordu. Ardın çağla üzerindeki gömleği çıkarıp alazın yarasına bastırdı. Hemen ardından ise ambulansın sirenleri duyuldu....

Devam edicektir...

Aradaki yol mesafesini kısa tuttum ama fazla konuşma yazınca sanki uzun gibi göründü aslında kısa bi mesafe bilginize...

Bu hayali sahnenin part ikisi gelicektir....

O zaman bol bol oy ve yorum bekliyoree ✨



Yabani Hayali Kurgular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin