Nisanlardan 28 part 2

853 26 70
                                    

Huhuu hepinize tekrardan merhabalar. Üç gündür kitabın kaldırdığım eski bölümlerini yeniden yayımlamak ile uğraşıyorum. Onları yeni bölüm sananlar için şimdiden özürlerimi iletirim ama içiniz rahat olsun bu bir yeni bölüm.

Bölümün başlığından da anlayacağınız üzere Nisanlardan 28'in ikinci partını yazıyorum. İlk parttın son paragrafında asinin de bir yirmi sekiz nisanda intihar ettiğinden ufacık da olsa bahsetmiştim hah şimdi o ufacık bahsetmenin derinine iniyoruz haydi buyrun gelin.

Hepinize iyi okumalar. Umarım beğenirsiniz.

28 Nisan 2025

Bu gün beni, bizi bırakıp gittiğinin üzerinden bir yıl geçti sevgilim. Gece yarısı çoktan oldu ama ben 28 nisan olarak tarih atmak istedim. Terapim vardı bu gün. Doktoruma çok ısrar ettim başka bi gün yapabilmemiz için ama ikna edemedim bi türlü. Oysaki sana gelecektim. Çağla hala çok kötü benim aksime yardım almayı kabul etmiyor hiç bir zaman. Bu günde aynı kabusla uyandı. Ve sonu yine senin ona gönderdiğin tebessüm ile bitmiş. Annene çok kızıyorum Alaz sanki unutmuş gibi seni. Çağla bu yıl doğum günü kutlamadı nasıl kutlayacak ki zaten. Oralarda beni bekle sevgilim ve Alaz iyiki doğdun... İyiki vardın.

Temmuz 2025

Bu gün terapistim iyiye gittiğimi söyledi. Terapiden sonra yine senin yanına geldim. Dün gece rüyamda seni gördüm biliyor musun sevgilim. Gittiğinden beri ilk defa geliyorsun rüyama. Çağla rüyamda alazı gördüm dediğinde üzülürdüm benim rüyama da gel isterdim. Geldin ve sarıldın sımsıkı. Konuşmanıda çok istedim ama konuşmadın. Elimde bana en son attığın bi ses kaydı var sadece başa sarıp onu dinliyorum. Yanına geldim demiştim dimi hissettin değilmi benim geldiğimi. Senin en sevdiğin parfümünü sıkıp gelmiştim biliyormusun.

Ağustos 2025

Bu gün bi şey fark ettim biliyor musun. Yamanın odasına girmiştim bi şey sormak için. Onu seninle olan fotoğrafına bakarken yakaladım. Gözleri sulanmıştı sanki. Benim geldiğimi görünce alelacele beceriksizce silmeye çalıştı gözlerini. Her zaman olduğu gibi saklamaya çalıştı acısını. Daha sonra elindeki çerçeveyi çalışma masasının bir köşesine özenle yerleştirdi. Hani şu gittiğimiz piknikte çağlanın çektiği fotoğraf. O da seni çok özlüyor alaz.

Ocak 2026

Az önce yeni yıla girdik. Sensiz geçirdiğim ikinci yıl bitanem. Hayatımda yeni hobiler edinmeye çalışıyorum. Geçen gün senin gitarını çalmaya çalıştım. Gitar çalabildiğini biliyordum ama bi gitarın olduğundan bahsetmemiştin. Çağla söyledi bodruma kaldırmışsın. Deden biraz sert çıkmış galiba ondan kaldırmışsın çağla getirdi bodrumdan. Birazda çalmayı denedim ama beceremedim. Sen olsan o halime çok güler. Uzun süre dalga geçerdin Keşke sen öğretebilseydin.

Haziran 2026

Ecenin bu gün üniversite sınavı vardı. Görsen nasıl heyecanlıydı. Konservatuar istiyormuş yetenek sınavına da girecekmiş.Aslında neslihan teyze çokta sağlıklı geçmeyen bu iki yıldan sonra mezuna bırakmasını öneriyordu. Ama ece nasıl kendinden ,kazanacağından emin. Sabah erken kalktık o yüzden güzel bi kahvaltı yaptırdık eceye. Hepimiz birlikte gittik sınavının yapılacağı okula. Ecenin gözleri seni aradı hatta hafifçe doldu bile diyebilirim. Özlüyor işte seni. Ama ne çağla ne yaman ne de anne ve babası bir dakika bile yanlız hissetmesine izin vermiyorlar.

Ağustos 2026

Yerleştirme tercihleri açıklandı bu gün. Puanı zaten istediği gibi gelmişti bizim fındık kurdunun. İstediği yer gelmiş. Nasıl mutlu oldu evin içinde duyurmadığı bi sağır sultan kaldı desem yeridir. Kutlamak için yemeğe çıkardı neslihan teyzeler bizi. Minik Ecen artık Üniversiteli bir genç kız alaz. Abim benimle gurur duyuyormudur diye sordu geçen gün.
O da seni çok özlüyor. Tabikide dedim bende o en çok seninle gurur duyuyordur. Hani sana üniversiteye gidebiliyor olsaydım kesinlikle konservatuar okurdum demiş ya bunu kendisi anlattı bana. Vereceği ilk konserinin ilk şarkısını sana armağan edeceğinden hiç şüphem yok sevgilim.

Yabani Hayali Kurgular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin