Hu hu herkese tekrardan merabalarrr. Bu sefer ikiz hikayesi ile geldim. Alaz çağla ile ilgili bi hayali sahne yazmak istedim. O zaman herkese iyi okumalar
Soysalan evi gene sağnak yağmurlu ve gökgürültülü bi geceyi geçiriyordu. Erken saatlerde yemek yenmiş ve herhes odasına çekilmek üzere salondan ayrılmıştı.
Yaman ali odasında her zamanki gibi aşk kuşluğunu yapıyor ve rüya ile konuşuyordu. Ece ise kulaklıklarını kulağına geçirmiş en sevdiği müzikleri dinlemek ile meşguldü.
Alaz da en üst kattaki odasına çekilmiş ve karanlıkta yatağında uzanıyordu. Saat biraz daha ilerledikten sonra o da kendini uykunun kollarına bırakmıştı.
Gece yarısı gibi alazın odasının kapısı yavaşça aralandı ve içeri pıtı pıtı adımlarla çağla girdi. Evdeki herkes bilirdi çağla gökgürültü havalarda huzursuz hissederdi kendini. Küçüklükten gelen bi şeydi bu.
Çağla Alazın yatağının yanına geldiğinde alaz çoktan açmıştı gözlerini bu gece ikizinin yanına geleceğine adı gibi emindi.
Çağla tam "Alaz -" Demiştiki alaz tarafından cümlesi kesildi alaz biraz yana kayarak yatakta yer açtı "gel bakalım " Diyerek kolunu kaldırdı.
Çağla kendisi için açılan boşluğa uzanıp başını alazın göğsüne koydu daha sonrada ikisinin üstünü örttü.
"Hatırlıyormusun küçükkende her yağmur yağıp gök gürlediğinde beni kontrole gelirdin odama" Diyerek tebessüm etti çağla.
Alaz yüzünü çağlaya döndü " Ee napalım bitanecik ikizimiz var ee bu ikiz biraz korkak olunca her an kontrol gerekebilir" Diyerek güldü.
"Hadi susta uyu artık " Dedi alaz ve kendiside uykuya daldı.
Sabah olduğunda neslihan önce ecenin odasına giderek onu uyandırdı hemen ardından ecenin odasının hemen karşısındaki yaman alinin odasına girdi onu da uyandırınca çağlanın odasına yöneldi.
Kapının kulbunu kavrayıp kapıyı araladığında çağlanın yatağını bomboş gördü. İçini bi endişe kapladı içinden sakin ol telkinleri ile banyosuna yöneldi kapıyı tıklayıp " Çağla kızım ordamısın " Diyerek seslendi. Ses gelmeyince kapıyı açtı içeriye girdiğinde burasınında bomboş olduğunu gördü.
Hemen yukarı kata Alaz ın odasına yöneldi bir yandan da "alaz çağlayı hiç bi yer-" Cümlesi kapıyı açıp gördüğü görüntü ile yarıda kaldı.
Dudaklarına derince bi tebessüm yayıldı. Yatağa yaklaşarak ikisinin de üstünü örttü. Onların bu kadar çabuk gençliğe adım atması içinde hep yaraydı. Çoğu anlarını kaçırmıştı ikizlerinin neslihan burukça bi tebessüm etti.
Neslihan merdivenlerden inip masaya geldiğinde ece ablası ve abisinin inmediğini fark etti. "Annecim senin şu kafadan çatlak ikizlerin nerede acaba göremedim de " Onun bu dediğine yamanda güldü.
Neslihan uyarıcı bakışlarını eceye dikti "ececim lütfen abin ve ablan hakkında düzgün konuşurmusun " Diyerek onayladı.
Ece isyankar bi şekilde ofladı "pekala biricik ablacım ve ikinci abicim nerede acaba" Diyerek sordu bu seferde.
Neslihan tabağına biraz peynir alırken yanıtladı eceyi "uyuyorlar, bırakın ellemeyin bu gün biraz daha uyusunlar ne zaman uyanırlarsa o zaman ederler kahvaltılarını " Dedi
"Ooo neslihan soysalan bu gün vicdanlı tarafından kalkmış o zaman annecim benim şu okul işinide konuşsak artık geri dönsem okula hı ne dersin " Diyerek yalvaran gözlerle baktı annesine
"Ececim bunu kaç defa konuşucaz ama seninle biraz daha toparlaman lazım kızım sonra gidiceksin zaten daha tam anlamıyla iyileşmedin ki " Diyerek kızını yanıtladı.
Kahvaltılar edilmiş herkes bi köşeye dağılmıstı
Alazın odası
İlk önce çağla uyandı kafasını alazın göğsünden kaldırırken alaz da uyandı "alaz saat kaç oldu ya" Diyerek uyku sersemi bi şekilde sordu
Alaz yatakta doğrulurken "bilmem " Dedi daha sonra eli yatağım yanındaki komedine gitti telefonuna uzanarak aldı ve saate baktı. "On bir olmuş ya, biz nasıl bu kadar çok uyuduk " Diyerek kendi kendine sordu.
Telefonunu kurcalarken "ee ben alarm kurmuştum sabah erkene kapalı bu alarm " Diyerek sorguladı olanları
"Kim kapattıki benim alarmımda kapatılmış" Dedi çağla
Flashback
Neslihan alaz ve çağlanın üstünü örtünce eli çocuklarinin telefonlarına gitti. İlk önce alazınkini alıp alarmını kapattı. Şifreyi bulmak biraz zorlamışti ama olsun sonunda açılmıştı. Ardından çağlanın telefonunu aldı ve onunda alarmını kapattı. Çünkü bilirdi ki o alarmlar sabah 8 dedi mi çalardı. (Erken kalkıyorlar benim kurgumda)
"Siz biraz böyle uyuyun, böyle huzurlu böyle sakin " Diye mırıldandı
İkizler üst baş değiştirme faslını geçtikten sonra merdivenleri birer ikişer inip aşağıya salona geçtiler
"Kahvaltıyı kaçırdık galiba, neyse ben dışarı çıkacaktım zaten orda bi yerde ederim" Dedi alaz çıkmaya hazırlanıyordu.
Bahçeye açılan balkondan annelerinin sesini duydular "alaz, çağla dışarıdayım buraya gelirmisiniz" Diye seslenmişti.
İkili balkona çikinca hazırlanmış masayı gördüler "diğerleri etti kahvaltı, baktım çok sessiz sakin ve huzurlu uyuyordunuz uyandırmak istemedim. " Dedi. Daha sonra hareketlenerek "ee hadi otursanıza geçin " Diyerek kollarından çekti.
İkili önce birbirine baktı daha sonra alaz oturalım madem şeklinde bir kafa hareketi yaptı.
Neslihanda onlarla birlikte oturdu ilk başlarda sessiz ilerleyen kahvaltı yerini tatlı atışmaların olduğu bi sofraya bıraktı....
Dizide işlenen neslihanın ikizlere anneliğini ne kadar sevmesemde bunları kendim kurgulayıp yazmak o kadar hoşuma gidiyor ki. Lütfen artık dizide de şu konu düzeltilsin.
Bu arada istediğiniz herhangi bir hayali sahne varmı varsa eğer yorumlara bırakabilirsiniz.
O zaman bol bol oy ve yorum bekliyorummm ✨✨