Ay ben soysalan kardeşlere bayılıyorum biliyormusunuz. Dizide bize bu kardeşliği o kadar az izlettiriyorlar ki artık ben oturdum başına.
Tamam yamlaz çok güzel ama alaza ikizi çağla ile yamana da iki kız kardeşi ile bi sahne yazın bi şey yapın ya. Bu arada önceden ece ile alaza az da olsa sahne yazarlardı ama artık o da yok.
Alaz ile asinin sahnesi yok sanmayın sakın. Bu kurguda sevgililer ve de çok güzel sahneleri var. AsLazımdan vazgeçememkii.
O zaman umarım beğenirsiniz. Hepinize iyi okumalar.
"Yaa hadi abi bak yaman abim ile ablam ne güzel ikna oldu sen niye bu kadar zorsun ya" Dedi ece. Yılmıştı birazcık.
"Olmaz ece " Dedi alaz on keredir verdiği aynı cevabı verirken. "Arkadaşıma söz verdim o gün sahne alıcam" Diye ekledi.
Ece umutsuzca kapının ağzından başını uzatan abisi ve ablasına baktı hayır anlamında kafasını salladı onlara doğru.
Çağla dayanamayarak lafa atladı "ya alaz kırmasana şu kızı ne güzel düşünmüş işte" Diyiverdi. Alaz sandalyesini döndürerek yönünü onlara döndü "hah ikiz kartıda kullanıldı, küçük kardeş kozunu kullandınız olmayınca bide bunu mu denemeye karar verdiniz sevgili soysalan çetesi" Dedi.
"Bu da tutmazsa sıradaki ne abi azarımı baş çete üyesi yaman beycim ha" Diyerek alayla güldü.
"Ya oğlum arasan arkadaşını gelemiyorum desen sana çokta kırılmaz yani " Dedi yaman iki kız kardeşini desteklerken. "Hem üç gün kalıp döneceğiz ne var bunda"
"Off hayır demeye devam etsem yılıp kapımdan gidecek misiniz" Dedi alaz gözleri tek tek kardeşlerinde dolanırken. Her biri hayır anlamında kafasını sağa sola salladı.
"Tamam gelicem " Dedi alaz yılmış bi şekilde. Onun kabullenişine ece "yess bee" Diyerek sevindi ve koşarak ablasına sarıldı.
"Peki nereye gideceğimizi bana da söyleme zahmetinde bulunabilirmisiniz acaba sevgili familyam " Dedi alaz yerinde kıpırdanıp ayağa kalkarken.
"Bizim yazlığa gidicez" Diyerek ikizini yanıtladı çağla. "Ay çok güzel olacakk" Diyerek ellerini birbirine çırptı ece.
Alaz ve çağlanın bu tatil hakkında bilmediği bi şey daha vardı. O da ikinci güne denk gelen ikizlerin doğum günü. Ece ve yaman bunun içinde bi şeyler düşünmüştü tabiki çünkü soysalan çetesi olmak bunu gerektirirdi.
"Hadi o zaman herkes odalara yarım saat içinde herkes hazırlanıp kapının önüne toplaşsın" Dedi yaman odadan çıkıp aşağı alt kata inerken. Çağla ve ecede onu takip ederek çıktılar odadan.
Yarım saatin sonunda ece, çağla ve alaz kapının önünde bavulları ile birlikte hazırdı. Gelmeyen tek kişi ise yarım saatte hazırlanın diyen yaman dı.
"Abisi hadi ama artık yarım saatte hazır olun diyen sen değilmiydin ya" Diye merdivenlerden yukarıya doğru bağırdı alaz. "Geliyorum" Diye bi ses yükseldi merdivenin başindan ama görüntü yoktu. "Yaman " Dedi tekrar alaz.
Daha sonra ikizi ve kız kardeşine döndü "bakın ben vazgeçmek üzereyim ona göre" Diyerek valizine yaslandı.
"Amma sabırsız çıktın oğlum ya geliyoruz dedik ya işte" Yaman valizini kucaklamış ve merdivenleri yarılamıştı. "Hadi atlayın arabaya"
Alaz sürücü koltuğuna geçmişti yaman ise öne alazın yanına kızlar ise arkaya kurulmuşlardı. "Soysalanlar çetesi yolculuğa hazırmısınız bakalım" Dedi alaz kafasını arkaya çevirerek.