Bir Nezarethane Macerası

1.2K 45 72
                                    

Hellooo. Nasılsınız bakalım keyifler nasıl. Umarım bir önceki hayali sahneyi beğenmişsinizdir.

Bu hayali sahnemizin ana teması nezarate düşen ve sevili olan aslaz. Aslında kuzeyegiderken in fikri ile suça bulaşmış aslaz yazmaktı ama benim kalem criminal aslazı yazabilecek kadar iyi değil maalesef. O yüzden bende böyle çerezlik arada komedi unsurları barındıran bi nezarete düşme hikayesi yazmaya karar verdim.

O zaman herkese iyi okumalar. Umarım beğenirsinizzz

Alaz kafasını arkasındaki duvara yaslamış gözleri kapalı öylece duruyordu. Hemen yan nezarethanedeki asinin de ondan aşağı kalır yanı yoktu. İkili artık ilişkilerinin bir parçası haline gelen bu dinamiğe pek şaşırmıyordu.

Ne mi  olmuştu. Asi gene sinirlerine hakim olamamış ve kendisine sarkmaya çalışan elemanları paket etmeye başlamıştı. Şans eseri oradan geçen alaz sevgilisini kavgaya karışmış görünce "e manitam yorulmasın azıcık yardım edeyim" Mantığı ile hareket edip o da asi ile birlikte adamları dövmüştü. Konu ne bilmiyordu ama asi birini dövüyorsa karşıdaki kişi bunu muhakkak haketmiş demekti.

E tabi kavgayı ayıramayan kişiler polisi arayınca ikiside kendisini burada bulmuştu. Karşılarındaki demir parmaklıkların ardında ise bahsi geçen lavuklar vardı.

"Şii " Dedi asi alazın dikkatini çekmek ister gibi "ne zaman gelir annenler" Diye sordu. Bilmem dercesine omuzlarını kaldırıp indirdi alaz.

"Bakıyorum da kedi yavrusu gibi oturmuş kalmışsın asicim adamları döverken hiç böyle değildin ama dimi güzelim ha" Dedi kelimeleri imalıca bastırarak.

Asi oturduğu yerden kalkıp yandaki demir parmaklıklara yaslandı cüretkar bi biçimde "ben birini dövüyosam haketmiştir soysalan, hatırlatmama gerek varmı" Diye sordu.

Gerek yoktu bir çok kez deneyimlemişti alaz bunu sayısını hatırlamayacağı kadar çok kere değmişti boynuna asinin kelebeği. Ağır adrenalin içeren bi birliktelikleri vardı.

"Ayrıca " Diye ekledi genç kız "bu ilişkinin prensesi sensen bu benim sorunum değil alazcım" Sesinde alaycı bir tavır  vardı.

Onun bu laf çarptırmasını umursamadı alaz. O da yerinden kalkarak demir parmaklıklara geldi genç kıza pelti çıkan adamları göstererek "nası güzel dövdük ama dimi" Diye sordu. Bi insanın sevgilisi ile geçirdiği aktivitelerin arasında adam dövmek en iyi şey olabilirmiydi. Galiba olabilirdi 

Asi de alazın söylemesi ile birlikte  karşısındaki şaheserine baktı. Mükemmel bi parça çıkarmıştı ortaya.

"Ama varya aşkım şu sağdaki elemana o kadar güzel çalışmışsın ki dedim benim sevgilim adeta bi sanatçı" Dedi alaz ciddi ciddi bahsettiği adamı işaret ederken. Aside işaret edilen adama baktı. Valla feci güzel benzetmişti.

"Teveccühünüz efenim" Dedi en kendini beğenmiş hali ile "eh sen de fena değildin işte" Diyerek güldü.

"Sağol ya" Dedi adam alınmış bi şekilde. "Sevgilimize bak adam dövüşümüzü beğenmiyor" Diye ekledi kendi kendine.

Onlar böyle çıkarttıkları kavga hakkında koyu bi sohbete dalmışken tok bir boğaz temizleme sesi geldi. "Evet biri bana burada neler oluyor anlatabilir mi" Diyen ses ile ikili kafalarını sesin geldiği yöne çevirdi.

Gelen neslihandan başkası değildi. Alaz çaresizce elini ensesine attı asi ise sanki tüm kavgayı o yapmamış gibi ellerini önünde birleştirip neslihan ile göz göze gelmemeye çalıştı.

Nezarethaninin kilidi açılıp ikili dışarı çıktığında neslihan onlara karşı tarafın şikayetçi olmayacağını söylemişti. Ama onları parmalıkların arkasında ilk gördüğünde aklında dolanan ise bunlar zaten ayrı ayrı  tehlikeydi şimdi birlikte tam bir bela paratoneri oldular.

İkili el ele çıktı emniyetten başlarıno daha çok belaya sokabilmek için.

Ay selamm dün gece böyle mini bi şeyler geldi aklıma çıtırlıl çeraz niyetine. Criminal aslaz a kafam basmaz belki ama bunu bi şekilde ucından yazdım. Beğenmezseniz anlarım  aşk bahçelerim

O zaman bol bol oy ve yorum bekliyorum ✨

Yabani Hayali Kurgular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin