Kaza part 3

1.3K 36 118
                                    

Huhuu selam herkese umarım bir önceki partı beğenmişsinizdir. Bilmenizi isterim ki hastane terimlerinden hiç bi halt anlamıyorum öyle gelişi güzel yazdım. Eğer absürt duruyorsa nolur okumayın geçin fndldldm

Neyse herkese iyi okumalar aşk bahçelerim.

Neslihan delirmiş haldeki kızını sakinleştirmeye çalışıyordu. Ama nafile idi on beş dakika önce güven ve yanındaki bi kaç doktor koşturarak alazın odasına girmişlerdi.

"Anne bi şey yap, kurtar alazı anne" Diye bir yandan ağlayıp bir yandan cama vuruyordu genç kız "kurtar alazı anne sen de gir " Dedi tekrar. "Ne bekliyorsun girsene" Diyerek kadının kollarının arasından çıkmaya çabaladı.

En sonunda alazın kapısı açılmış ve içeriden güven çıkmıştı "alaz nasıl iyi, iyi mi, iyi dimi uyandı mı ha" Diye sordu telaşla çağla. Karşisinda ki adamın suskunluğuna dayanamadı "ya bi şey söylesene alaz nasıl " Diye bağırdı bu sefer. Ardından çikan, diğer insanlara baktı "ya çıldıracağım biriniz bi şey desin artık delireceğim " Dedi bu seferde.

Güven konuşmak için dudaklarını, araladı "yaşıyor" Dedi ilk başta "kalbi durmuştu ama döndürmeyi başardık " Dedi ardından 

"Kal -kalbimi durmuştu " Dedi çağla olduğu yerde tökezlerken.  "Üçüncü kez durdu neslihan hocam" Diyerek neslihana döndü güven "biz çabalıyoruz ama alaz çabalamıyor. Şu an yoğum bakımdan takibini yapmaya devam edicez" Diyerek ayrıldı yanından

Çağla önünde durduğu sandalyee bıraktı kendini "üç, üç mü dedi o alazın üç kez kalbi mi durdu " Yanındaki neslihana çevirdi çaresizce bakışlarını. Ardından ağzından bi inilti koptu dikişlerini zorlamıştı büyük ihtimal ile ve feci bi ağrı çekiyordu.

Neslihan kızının alçısız koluna girerek onu Yürütmeye çalıştı "anne alaz " Diyebildi sadece. Burada kalmak istiyordu. İkizi onun varlığını hissetsin istiyordu. Neslihan odaya girince kapıyı kapattı. Ve kızının yatağa yatmasına yardım etti. Serumuda askısına astı.

Yatağın kenarına oturup çağlanın elini avuçlarına aldı "çağlam iyisin dimi " Dedi kadın. Ama çağla bunu es geçti "alaz iyi olacak mı " Diye sordu. "Olacak " Dedi neslihan.

"Son anda bile yarasına rağmen benim için çırpındı anne" Dedi çağla titreyen sesi ile gözünden akan yaşları silmedi aksındı.
"Çok kaygandı yerler önümüze tır çıktı alaz tırdan kaçmaya çalıştı ama kontrolünü kaybetti daha sonra bana kendini koru dedi "

"Araba taklalar atıp düşünce tek şansımız düz durmuş olmasıydı" Diyerek bir kere daha akıttı göz yaşlarını.

Alaz panik ile ikizinin elini tuttu "çağla iyimisin güzelim" Nefes nefese kalmıştı. Göğsünde derince bi acı vardı ve kafasından boynuna doğru akan kanı hissedebiliyordu. Başı dönüyordu her an bilincini yitirebilirdi ve bu yaşanmadan önce çağlanın iyi olduğundan emin olmalıydı.

Çağla hareket etmeye çabaladı ama büyük bi bağırış koptu dudaklarından karnına saplanmış bi cam vardı. "Ça-çağla, çağlam kıpırdama " Dedi alaz nefes nefese "kıpırdama" Dedi daha sonra acı ile nefesini tuttu. Dudaklarından bi bağırtının kaçmasına engel olamadı.

"Alaz korkuyorum " Dedi, çağla ağlamaklı bi sesle "korkma ben yanındayım" Dedi alaz hırıltılı nefeslerinin arasında ve kızın elin güç vermek istercesine biraz daha sıktı.

"Çağla yarana tampon yapmamız lazım " Dedi alaz ama yavaş yavaş bilincinin kaydığını hissetti. "Çağla" Dedi son bir defa alaz daha sonra başı direksiyona düştü.

Yabani Hayali Kurgular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin