Horko-ťažko sa mi podarilo zaspať. Snívalo sa mi o rôznych stretnutiach, ktoré mávam každý deň.Zobudilo ma odomknutie dverí. Počula som ako zámok cvakol a otvorila oči. Dvere sa otvorili a niekto vošiel dnu. Zatvoril a zamkol.
Posadila som sa v tme a hľadala lampu. Keď sa rozsvietilo, takmer som vyskočila z postele. Kráčal ku mne Daeron. Oči mal zafixované na mne a všetko ostatné ignoroval. Teplota vo mne stúpala a netušila som, kadiaľ mám újst'.
,,Čo tu chceš?" Vyšlo zo mňa.
,,Prišiel som ťa skontroľovať." Odvetil a zastavil kúsok od postele.
,,Prečo?" Zamračila som sa.
,,Len tak." Odvetil nepravdivo a otočil sa odomňa.
Prechádzal k oknu a pozeral na nočnú krajinu.
Pomaly som sa postavila na nohy a hľadala nejaký župan. Chcela som sa zakryť skôr ako sa otočí. Vbehla som do kúpeľne a zbadala som tam obyčajný župan, ktorý bol pre hosťa, ak tu nocoval.
Vzala som si ho a išla si ho obliecť ale keď som sa otočila, stál medzi dvermi a pozeral na mňa.
,,Je neslušné sledovať ženu v nočnom prádle." Vyštekla som a začala sa doň obliekať.
Išla som okolo neho a zdrapol mi župan. Celý sa mi vyzliekol a zostal mu v ruke. Teplo, ktoré do mňa narážalo, sa zväčsovalo a mne sa vzrušenie miešalo s hnevom.
Nebol to obyčajný hnev ale hnev nato akú mal nadomnou moc.
,,Čo si to dovoľuješ?!" Zvrtla som sa k nemu ,,nemáš právo-..."
Nikdy sa ma muž nedotkol inak ako slušne a preto ma Daeronovo chovanie prekvapilo. Schmatol ma pod krk a buchol somnou do steny.
Spravil to drsne a zároveň tak aby to nebolelo. Ukazoval mi svoju dominanciu a mne sa to páčilo. Neverila som, že by si toto ku mne niekto dovolil. Ak by to spravil Armon, dostal by poriadne silnú facku ale od Daerona to vyzeralo prirodzene.
Jeho oči na mňa hľadeli v tesnej blízkosti. Prvýkrát sa ma dotkol a mne na tom mieste doslova vibrovala pokožka. Vzrušenie vo mne horelo ako obrovský plameň a doslova som čakala, kedy vybuchne.
,,Môžeš mi skúšať akokoľvek odolávať ale nezvládneš to. Cítim ako na mňa znovu používaš svoju moc. Cítim akoby do mňa narážali vlny. Doslova cítim akoby sa v mojom tele prelievala voda so vzrušením. Sama ma k sebe vábiš." Šepkal a jeho dych mi narážal do tváre.
Voňal ako wiskey. Ohnivá wiskey.
Každý detail ma na ňom rozpaľoval. Prekvapenie vo mne som však zakryla. Netušila som, že naňho používam svoju moc. Nebolo to úmyselné.
Stále ma tlačil ku stene. Jeho dotyk však nebol bolestivý ale dominantný.
,,Prečo nechápeš, že som zadaná a nemám záujem?" Hlas sa mi zatriasol.
,,Pretože to nie je pravda." Zašepkal a jeho druhá ruka sa objavila kúsok nad mojim kolenom.
Pomaly svoje prsty pritisol o stehno a mieril s nimi vyššie. Zanechával za nimi pálenie. Bolo to akoby ma hladil a ohňom ale nebolel.
,,Teraz čo? Znásilníš ma?" Snažila som sa odolávať.
,,Oh, to nie, srdiečko." Na moje prekvapenie mi uvoľnil hrdlo a tľapol mi po zadku tak, že sa to ozvalo v miestnosti.
Nohy sa mi triasli ako želatína. Moje telo túžilo po orgazme a ovládal ho chtíč. Zostala som opretá o stenu a bála sa pohnúť. Moje oči sledovali Daeronovo telo a zastavili na jeho prirodzení.
Veľký.
Hrubý.
Tvrdý.Cítila som, že sa tým dotykom vo mne niečo zlomilo. Pred očami som mala predstavu ako si pomaly rozopína nohavice a hladne ma sleduje.
,,Keby chcem, pretiahnem ťa a nebudeš mi ani brániť. Dokonca by si spolupracovala." Usmial sa a opäť ku mne pristúpil ,,ale ja si počkám. Počkám si na moment, keď sa neovládneš a sama mi povieš aby som to spravil."
Klop klop klop
Nadskočila som od ľaku ale Daeron ma chytil. Ukazovák mi priložil k perám aby som mlčala.
,,Darya? Otvor mi. To som ja Armon." Klop na dvere.
,,Pšššt, srdiečko. Predsa nechceš aby som vošiel, keď si taká roztúžená, však že? Mohlo by ho raniť, ak by zistil, že ťa niekto dokáže vzrušiť len prítomnosťou a slovami." Šepkal mi do ucha.
Robila som všetko preto aby som odolala jeho zvádzaniu. Bolo to mučenie a ťažká skúška v jednom.
,,Nepodľahnem ti, Daeron." Hrdo som zdvihla hlavu ale oči hovorili niečo iné.
,,Dnes nie ale ja sa nevzdám." Žmurkol vystrel sa ,,dobrú noc a sladké sny, srdiečko." Poslednýkrát si ma obzrel a zastavil pohľadom na mojich prsiach.
Tvrdé bradavky bolo vidieť aj cez tú saténovú látku a tlkot srdca bol veľmi silný. Ešte teraz som cítila jemné mravčenie na zadku.
Daeron vošiel do kúpeľni a vytvoril portál. Vyvalila som oči. Bola som prekvapená, pretože nikto okrem našej rodiny si v zámku vytvoriť portál nemohol. Daeron musel mať povolenie môjho otca aby to dokázal.
Vošiel cez portál k sebe na zámok ale ešte predtým mi nezabudol venovať jeden arogantný a šibalský úsmev.
Klop klop klop
,,No tak, otvor." Búchal Armon na dvere.
YOU ARE READING
2. Bohovia: Oheň a Voda [Dokončené]
FantasyDruhý príbeh zo série Bohovia🫶🏻 Darya je najstaršia dcéra rodu Bohov Murtwellovcov a šťastne zasnúbená s láskou zo Zeme. Ale čo ak sa začnú náhodné stretnutia s najstarším synom Daeronom? Podľahne zvodnému chovaniu Boha ohňa alebo odolá všetkému...