Hádka a rozchod

638 41 4
                                    


,,Môžem zato ja, však?" Šepla som a sadla si na posteľ.

,,Nie, zlatíčko. Nemôžeš. Zamilovala si sa a to ti nikto nesmie zakázať. Možno by bolo lepšie, ak by si to s Armonom ukončila. Nikto si nezaslúži byť podvádzaný." Nešťastne sa pousmiala.

,,Ukončím to, ešte dnes." Smrkla som ,,nechcela som aby sa niečo niekomu stalo."

,,To nikto z nás. Mariu sme brali ako súčasť našej rodiny." Mama išla do šatníku a vybrala mi úzke čierne šaty ,,prídeme nato, kto to bol a prečo niečo také spravil a potom bude potrestaný Božími rukami."

,,Naozaj to nemohol byť Armon?" Spýtala som sa.

Mama na mňa pozrela ,,ty ho poznáš najlepšie. Dokázal by Armon spraviť niečo také, keď sa pýtaš?"

Dobrá otázka. Zamyslela som sa nad odpoveďou. Dokázal by to ? Neviem. Armon nikdy nebol typ človeka, čo by veci riešil fyzickou bitkou alebo vraždou. Vždy sme sa slovne hádali ale nikdy na mňa nezdvihol ruku.

,,Neviem." Zamrmlala som.

,,Armon sa sem sám nemal ako dostať. Veď vieš, že odišiel a nikto z nás by mu portál naspäť nespravil. Tvoje sestry ho nenávidia a otec by ho sem taktiež nevzal." Pohľadila ma ,, prezleč sa."

Utrela som si oči a obliekla si dlhé úzke šaty. Vrátili sme sa na chodbu, kde ma čakal Daeron a spolu s ním aj ostatní. Esmeray plakala v Lorcanovom náručí, zatiaľ čo on bol vážny ale v očiach mal strach. Theia sa snažila neplakať ale jej oči boli plné sĺz. Takmer ich nezastavila ale nechcela ukázať svoju slabosť. Navarro stál opretý o kúsok ďalej, stratený vo svojich myšlienkach a Daeronoví rodičia nervózne čakali pri dverách od tej izby.

,,Videli ste to?" Spýtala som sa potichšie.

,,Oh moja zlatá." Daeoronova mama mi skočila do náručia a začala ma obíjmať ,,nie je to tvoja vina."

,,Mala som to s ním ukončiť v momente ako som vo svojej mysli vedela, že som Daeronovi podľahla. Nestalo by sa to." Zostala som smutná.

Daeronova ruka sa ocitla na mojom chrbte a svojimi prstami, prechádzajúcimi pod chrbte, ma upokojoval. Pozrela som na dvere a následne na Daerona. Jeho matka odstúpila a vrátila sa pri Mithgarda.

Na druhej konci chodby stálo niekoľko smrteľníkov. Boli to ľudia, ktorí žili na Zemi ale boli nám po ruke. Práve títo ľudia, zistia, čo sa stalo. Bol tam doktor, vyšetrovateľ a jeho tým. Nebola som nadšená z toho, že túto smutnú situáciu budú riešiť smrteľníci ale nikto z nás nemal nič, čo by na niekoho ukazovalo.

Všetci sme sa pobrali do obývačky, kde sme riešili a rozoberali všetko do detailov. Chcela som aby sa táto nočná mora skončila. Aspoň tento deň ale nebolo to tak. Ešte ma čaká rozchod s Armonom.

Cítila som, že ma volá zo Zeme. Naučila som ho ako ma kontaktovať, v prípade, že by sa chcel vrátiť. Pomaly som sa postavila a bez slova odišla z miestnosti. Zamierila som do mojej pôvodnej izby a otvorila portál.

Armon sa objavil v izbe. Prešiel k stolíku, kde si odkladal hodinky a začal si ich zo zápästia dávať dolu. Nejavil žiaden záujem a tváril sa akoby bol v miestnosti sám.

,,Armon," odhodlala som sa ,,chcem to medzi nami ukončiť."

Zamrzol.

Otočil sa na mňa a neveriackym tónom povedal ,,čože? To nesmieš. Veď sa milujeme."

,,Nie, nemilujeme. Toto nie je láska. Medzi nami to skončilo dávno, len sme si to nechceli priznať." Odvetila som pokojne.

,,Darya, nie. Musíš si to rozmyslieť. Vieš, že spolu dokážeme fungovať." Pristúpil ku mne.

,,Nedokážeme." Pokrútila som s hlavou ,,nemilujem ťa, Armon."

,,Je to kvôli nemu, však?" Povedal ľadovo ,,kvôli tomu Derwallovi."

,,Nefungovalo to ešte dávno pred mierom s Derwallovcami." Odstúpila som od neho.

,,Toto je lož." Zasmial sa ,,bola si tak poslušná. Všetko si tolerovala a mlčala. Odkedy ste uzatvorili mier, si neznesiteľná."

Zdvihla som obočie ,,to nemyslíš vážne, Armon. Poslušná? To ti vyhovovalo, však?! Aby si mohol utrácať všetky peniaze a chodiť za ženami na Zem, že?!" Ukázala som do ešte stále otvoreného portálu ,,zbaľ si veci a odíď, prosím."

,,Čo ti sľúbil? Lásku? Dobrý sex?" Odignoroval ma a opäť ku mne spravil krok.

,,Prestaň." Zamračila som sa.

,,Nie. Myslíš, že to nevidím? Dívaš sa naňho akobysi plánovala z neho strhať všetky šaty. Vedel som, že mu podľahneš. Čo iné sa dalo čakať od niekoho ako si ty? Mohol som si myslieť, že mu skočíš na penis hneď ako ti povie pár pekných slov, pretože si naivná a ľahko namotateľná." Začal byť mierne nahnevaný.

,,Prestaň sa takto vyjadrovať o Daeronovi!" Varovne som zdvihla prst ,,sám si všetko pokazil a nechal si priestor niekomu inému." Odvetila som bez najmenšej emócie ale ruky som zvierala v päste a dúfala, že odíde čo najskôr ,,Zbaľ si veci a odíď."

,,Neuveriteľné." Zasmial sa ,,nemáš ani len poňatia, čo je zač. Otáča sa za každou sukňou na Zemi a samozrejme ty si ho privítala s nohami od seba však? Aspoň si mu spravila dobrú fajku?" Rypol si, pretože vedel, ako sa mi hnusí orálny sex.

2. Bohovia: Oheň a Voda [Dokončené]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang