Pokojný večer

680 39 3
                                    


Po jedle sme sa všetci vybrali do svojich izieb. Každý potreboval oddych a resetnúť si hlavu. Vošla som do izby a Daeron kráčal tesne zamnou. Zatvoril dvere a uvoľnil sa.

,,Som tak šťastný, že si tu." Začal si vyzliekať tričko.

,,Nikdy som ťa ani na sekundu neopustila." Pohľadila som ho.

,,Keď nájdem toho parchanta, zabijem ho." Zamračil sa.

Vedela som, kde Armona nájdeme. Skrýval sa pred každým v jednom byte na Zemi. Kyrell ho dostatočne mučil tieňom v jeho hlave a bál sa byt opustiť.

,,Viem, kde je." Šepla som ,,ale to počká do zajtra. Dnes to nechcem riešiť." Pomaly som si vyzliekla šaty a podišla k Daeronovi ,,chcem si dať spoločnú kúpeľ a potom sa poriadne pomilovať."

,,Čokoľvek si želáš, srdiečko." Zdvihol ma bez najmenšej námahy a niesol do kúpeľni.

Začal napúšťať teplú vodu. Usadili sme sa vo vani a v objatí oddychovali. Do izby sme sa vrátili pri západe slnka a pozorovala Daerona ako si pri nočnom stolíku odkladal veci. Pozrela som na kreslo, v ktorom Daeron sedával celé dni a podišla k nemu. Vzala som ho za ruku a usadila ho do kresla.

,,Prečo si sa ma ešte nedotkol, Daeron?" Spýtala som sa zvodne a posadila sa naňho.

Obe naše nahé telá sa dotýkali navzájom. Cítila som ako jeho prirodzenie stvrdlo a v očiach objavilo vzrušenie.

,,Bojím sa, že ti ublížim." Odvetil a odolával.

Prešla som so svojou slabinou po jeho prirodzení ,,dobre vieš, že sa to nestane." Sadla som si naň a vystrela sa ,,chcem cítiť môjho divocha." Šepla som mu do ucha a zahryzla si do spodnej pery.

Daeron drvil v dlaniach operadlá na kresle a snažil sa ovládnuť ,,si si istá?"

Pohla som sa na ňom ,,samozrejme. Dotkni sa ma, Daeron a pomiluj ma tak ako to vieš len ty."

Viac sa neovládal. Chytil moje boky a pevne ich stisol. Prevzal dominanciu a začal moje lono šmýkať po jeho penise. S perami sa prisal o moju bradavku a dráždil ma. Počúval moje stony, ktoré sa odrážali vo všetkých kútoch miestnosti a nechával sa ovládať slasťou.

,,Tak strašne si mi chýbala." Vzdychol.

Potiahla som mu vlasy a zaklonila mu hlavu ,,aj ty mne."

Daeron ma pevne chytil a postavil sa somnou. Oprel ma o stenu a vrážal ho do mňa tak drsne ako len vedel. Oči sa mi krížili a pociťovala som svoj vlastný orgazmus na končekoch prstov.

Vzal ma k posteli a položil. Zvrtol ma chrbtom a jemne vyhodil na posteľ. Zostala som pri kraji postele, na štyroch a pocítila jeho úd vo mne. Pokračoval v drsnom milovaní. Cítila som ho každým prirazením hlbšie a hlbšie. Vedela som, že každou sekundou môj orgazmus vyletí na povrch a nevedela sa dočkať.

Jedna jeho ruka sa objavila na mojom zadku. Pevne mi ho stláčal a s druhou ma držal na pleci tak, že sa prstami dotýkal kľúčnej kosti.

Žmýchal zo mňa všetok orgazmus, ktorý sa predieral na povrch. Nevedela som sa sústrediť na nič iné, len na môj vrchol a po ňom, prišiel ten Daeronov.

Zadychčaní a unavení sme si ľahli do postele a maznali sa, až kým nás to neuspalo.

Na druhý deň ráno, sme sa všetci stretli na raňajkách. Jediní dvaja, čo chýbali bola Theia a Navarro. Theiu sa nám nepodarilo postaviť z postele, zatiaľ čo Navarro si musel ísť niečo vybaviť.

,,Ako je možné, že som tehotná, keď s Daeronom som v deň plodnosti Bohov vôbec nespala?" Spýtala som sa narovinu.

,,Deň plodnosti je nutný len pri pravej láske Boha a smrteľníka. Bohovia sami o sebe sú dokonalé stvorenia vo všetkých smeroch." Odvetila mi mama.

Moje oči pozreli na Esmeray ,,takže preto si aj ty tehotná a predpokladám, že to bola jedna z vecí, o ktorej ste nemohli hovoriť."

,,Presne tak." Prikrývol otec.

,,Po raňajkách idem za Armonom." Daeron zmenil tému.

,,Prinesieš ho sem?" Zamračil sa jeho otec.

,,Nie. Na Cranion už nikdy nevstúpi. Zabijem ho." Mykol pleciami.

,,Ako si vlastne vedel, čo máš robiť aby si zachránil Daryu?" Spýtala sa Esmeray.

Sklonila som hlavu, pretože ja som jej na túto otázku nemohla dať odpoveď. Nemohla som jej povedať, že Kyrell pomohol Daeronovi. Musel to povedať Daeron.

,,Keď som sedel na záhrade, prišla búrka a niekto sa mi prihovoril. Nikoho som však nevidel a ten hlas mi poradil, čo mám robiť." Začal rozprávať.

,,A ako vysvetlíš tie tiene, ktoré sa ti uhýbali?" Rozmýšľal Mithgard.

,,J-Ja neviem. Myslím si, že ten hlas patril Kyrellovi a to on mi pomohol. Rozkázal tieňom aby na nás neútočili. Neviem si to inak vysvetliť." Šepol.

Dobre som vedela, čo sa dialo. Kyrell nemal v pláne s tieňmi útočiť na Esmeray, Lorcana a ani na nás alebo našich rodičov. Bolo neskoro. Kyrell sa chce oslobodiť a zostala mu jedna jediná cesta z jeho doživotného väzenia a tou je Theia.

Tiene pôjdu po Thei, až kým nebude tehotná so svojou pravou láskou.

2. Bohovia: Oheň a Voda [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora