Pohybovala som panvou dopredu a dozadu. Jeho chlpy na brade ma dráždili ešte viac a cítila som blížiaci sa orgazmus. Daeron ma pretočil ale nepustil ma. Ocitla som sa vo vankúši a vedela, čo chce dosiahnuť. Tlačil ma k sebe svojou silou a plánoval mi splniť moje želanie.,,Daeron!" Skríkla som, keď sa v mojom vnútry objavil jeden prst.
Stačili tri pohyby a obliala ma vlna rozkoše. Silný orgazmus sa dostával napovrch, až som musela nechať oči na pár desiatok sekúnd zatvorené.
Daeron mi ju spokojne hľadil aby udržiaval moju vlnu vzrušenia a čakal, čo bude ďalej. Keď dozneli posledné otrasy môjho orgazmu, pozrela som naňho a posadila sa.
Zahrnula som ho bozkami a opäť si išla naňho sadnúť ale tentokrát, som sa usadila priamo na jeho tvrdé prirodzenie. Zahryzla som si do spodnej pery. Začala som na ňom pomaličky jazdiť a užívala si ako sa Daeron ovláda aby nedominoval.
,,Vezmi si do úst moje prsia, láska. Hraj sa s nimi." Vzdychla som.
Daeronov pravý kútikmi perách sa zdvihol a poslúchol. Do oboch rúk vzal moje prsia a začal mi ich bozkávať. Hral sa s bradavkami. Oblizoval ich, sal ich a jemne potiahol. Ten chlap ma dostane do hrobu.
Zastavila som svoje pohyby a pozrela naňho ,,chcem aby si ma poriadne pomiloval. Odzadu."
,,Ako?" Spýtal sa.
,,Drsne, dominantne, rýchlo." Odvetila som sebavedomo.
,,To je prosba?" Zdvihol obočie ale na tvári sa mu pohrával krásny úsmev.
,,Nie, to je rozkaz." Jedným očkom som po ňom žmurkla a otočila sa mu chrbtom.
Daeron ma poslúchol a chytil ma za boky. Tlačil ma ku stene a obe ruky mi položil na čelo postele. Vnoril ho do môjho lona a pevne mi pridŕžal boky.
Vzdychy sa menili na stony a stony na výkriky slasti. Čím viac Daeron zrýchľoval, tým viac sa miestnosťou ozývali aj jeho stony. Keď som pocítila jeho horúce telo, vedela som, že sa blíži k vrcholu a ja tiež. Chytil mi vlasy a potiahol k nemu.
Zaklonila som hlavu dozadu a jeho ústa som zacítila priamo na krku. Vsal mi kožu a označoval si ma. Znovu a znovu dokola. Jednou rukou mi chytil čeľusť a otočil mi tvár k nemu.
V sekunde ako ma milujúco pobozkal, som pocítila svoj orgazmus. Daeronov vrchol bol rovnako silný ako ten môj. Pevne ma držal v náručí a nepúšťal.
Toto bol moment, kedy sme mali svoj vlastný svet, v ktorom sme existovali len my dvaja. Milovala som tú našu bublinu.
Obliekli sme sa. Mala som oblečenú Daeronovu košeľu a on boxerky. Ľahla som si a v tichosti sa túlili. Toto bolo to, čo som celý život chcela. Byť niekym milovaná.
Zaspala som do pár sekúnd, spokojná a vyrovnaná so svojim životom.
Zobudil ma nepríjemný pocit. Niekto mi dýchal na krk. Najprv mi napadlo, že Daeronove chúťky sa vrátili ale v momente ako som na krku zacítila neživé ruky, otvorila som oči.
Nadomnou bol veľký tieň a vyžarovala z neho temnota. Keď si všimol, že som sa zobudila, pevne ma chytil za krk a hodil somnou akoby som vážila len pár kilov. Vrazila som do steny a spadla na zem.
Začala som kašlať a videla ako sa tieň otočil ku mne. Všetky sviečky sa rozhoreli veľkým ohňom a tieň obalil plameň. Veľký a silný. Plameň zmizol až vtedy, keď posledné zrnko prachu dopadlo na zem.
Daeron sa ku mne rozbehol a zdvihol do náručia ,,si v poriadku, srdiečko?"
,,Áno." Prikývla som.
Môj chrbát bolel a v hlave pociťovala tlak. Daeron ma posadil na posteľ a ujisťoval sa, že mi nič nie je.
,,Naozaj som v poriadku, Daeron." Snažila som sa ho upokojiť.
Dal mi jemný bozk a zvrtol sa. Prešiel k oknu a odostrel závesy. Vonku riadila silná búrka, ktorá obleskovala celú oblohu. Daeron rozsvietil všetky svetlá po celom penthouse a vrátil sa ku mne s pohárom vody.
,,Nesmieme sa zdržovať na Zemi. Naša moc tu nie je ani z polovice taká silná ako na Cranione." Zamračil sa.
,,Nemali sme inú možnosť, láska." Odpila som si ,,boli sme pozvaní a nemohli sme tušiť, čo sa stane."
,,A práve preto, by sme mali obmedziť stretnutia. Využiť možnosť online stretnutí alebo niečo iné. Nechcem ťa vystavovať nebezpečenstvu. Necítim sa príjemne, ak ťa nedokážem ochrániť." Mračil sa.
Bolo vidieť ako vo svojom vnútry zúri.
,,Zachránil si ma." Pripomenula som.
,,Ale neskoro. Dotkol sa ťa. Ten tieň ťa mohol zadusiť, rozdrviť ti krk alebo prepichnúť. Hodil ťa do tej steny ako vrece zemiakov, Darya!" Zaťal päste.
,,Nezvyšuj na mňa hlas." Postavila som sa a položila pohár s vodou.
Daeron s hlbokým nádychom zatvoril oči a s výdychom ich otvoril ,,prepáč. Cítim sa zle, že som dovolil aby sa ťa dotkli. Zlyhal som."
,,Nedávaj si to za vinu. Obaja sme spali a nečakali sme to." Podišla som k nemu a objala ho.
,,Naozaj ti nič nie je?" Jemne ma objal a vdychoval moju vôňu.
,,Nie." Upokojila som ho.
YOU ARE READING
2. Bohovia: Oheň a Voda [Dokončené]
FantasyDruhý príbeh zo série Bohovia🫶🏻 Darya je najstaršia dcéra rodu Bohov Murtwellovcov a šťastne zasnúbená s láskou zo Zeme. Ale čo ak sa začnú náhodné stretnutia s najstarším synom Daeronom? Podľahne zvodnému chovaniu Boha ohňa alebo odolá všetkému...