Odišli až neskoro večer, po večeri a s Daeronom sme sa vrátili do izby. Poprvýkrát som sa tešila na návrat do mojej izby.Daeron svoj sľub dodržal. Ani jeden z nás celú noc nezažmúril oka. Po Armonovi tu nezostalo ani stopy.
O tri dni sme Mariu a Andyho pochovali na Zemi. Obom sme im pripravili krásny pohreb a vrátili sa na Cranion. Na nádvorí sme spravili kar, ktorého sa zúčastnili všetci zamestnanci.
Po pár dňoch som sa oficiálne presťahovala k Daeronovi do zámku. Bol to náš nový začiatok a ja som sa nevedela dočkať nových spomienok.
Plynuli dni, týždne a aj mesiace. Nemohla som byť šťastnejšia. Priam som žiarila po Daeronovom boku. Pravidelne sme sa stretávali s rodinami a všetky stretnutia sme vybavovali cez počítač. Vždy sme sa ich zúčastňovali obaja a Daeronova prítomnosť bola mnohokrát prínosná.
Na Zemi sme sa objavili už len málokedy. Kvôli našej bezpečnosti, sme to obmedzili. Nemohli sme ísť ani na ples. Nemôžem povedať, že mi to prekážalo. Daeron mi vždy prichystal vrelú kúpeľ s občerstvením.
A môj strach z toho, že ho omrzím? Je preč. Daeron mi každú sekundu dokazoval ako moc mu na mne záleží. Vedela som, že ma miluje rovnako ako ja jeho, aj keď som to z jeho úst ešte nepočula.
Esmeray mi vravela, že je pre Daerona ťažké povedať tie dve slová po prvýkrát. Bol hrdý chlap a zaprisahal sa, že to nikdy žiadnej žene nepovie ale ja viem, že skôr, či neskôr to z jeho úst budem počuť.
Dnes Daeron odišiel s Navarrom na Zem. Má to byť len na hodinu. Aj keď som nepokojná viem, že sa im nič nestane. Daeron mi sľúbil, že mi zo Zeme prinesie veľký balík hranoliek s nugetkami.
Sedela som v obývačke, pila čaj z lesných plodov a sledovala televíziu. Razom do miestnosti vleteli slúžky a začali zapaľovať sviečky, lampáše a rozsvecovať všetky svetlá.
,,Búrka?" Spýtala som sa.
,,Áno, madam." Jedna zo slúžok prikývla, čo ma prinútilo postaviť sa na nohy.
Podišla som k oknu a pozrela von. Mračná sa na oblohe rýchlo približovali. Chcela som spraviť portál a ísť k Lorcanovi na zámok ale nešlo to.
,,Ujistite sa, že je všetko vysvietené. Keď bude, pôjdem do spálni." Šepla som.
Zacítila som silný a hustý dážď, ktorý sa spustil a blesky sa objavovali jeden za druhým. Slúžky ma nechali samú a napadlo mi ako bude Daeron zúriť, keď sa sem nedostane.
Po pol hodine, mi slúžka prišla oznámiť, že sa môžem vrátiť do izby, načo som sa postavila a odišla. Prešla som chodbami, až ku dverám a vošla. Pomaly som sa zasebou zatvorila dvere a vydýchla si. Podišla som k oknu smutne pozrela von.
Bola som nešťastná, že budem tráviť noc bez môjho Daerona. Zvykla som si na jeho prítomnosť.
,,Konečne si sama." Započula som muzšký hlas.
Zamrazilo ma z hlasu, ktorý som počula. Zvrtla som sa a vystrašene pozrela na kúpeľňové dvere.
Vyšiel z nich Armon v čiernej teplákovej súprave. Mal kapucňu a z nej mu trčali strapaté vlasy.
,,Čo tu chceš? Tu nemáš čo hľadať!" Zamračila som sa.
Mala som veľmi nepríjemný pocit a očami hľadala možný útek.
,,Prišiel som ti dať druhú šancu. Viem, že ťa to mrzí." Začal šepkať.
,,O čom to hovoríš?" Zarazilo ma to.
,,Dnes sa mi s tebou snívalo, Darya. Volala si ma k sebe." Pousmial sa ,,viem, že to ľutuješ ale som pripravený ti to odpustiť. Jednoducho sa budeme milovať ďalej a zabudneme." Opakoval.
,,To nejde. Nemôžem ťa milovať, pretože to tak necítim. Milujem Daerona." Pozrela som naňho. Jeho pohľad mi naháňal strach.
,,Naučíš sa to." Usmial sa.
,,Nie." Pokývala som z hlavou ,,odíď odtiaľto."
,,Nie, to nemôžem. Dnes je deň, kedy môžeš otehotnieť, Darya a ja som ochotný tú šancu nepremrhať." Vyzliekol si mikinu a pozrel na mňa.
,,Si blázon ak si myslíš, že ti dovolím dotknúť sa ma." Odvetila som hrdo a znechutene.
Vôbec som si neuvedomila, že dnes je ten deň, kedy môžem otehotnieť. Nejak som na to zabudla.
,,Bude to tak najlepšie. Vždy to tak malo byť, že som sa mal stať tvojim mužom a otcom tvojho dieťaťa." Kráčal ku mne s pohľadom psychopata.
Hodila som doňho guľu vody ,,stoj, Armon. To, čo hovoríš je hlúposť. Nikdy som nemala byť tvojou a už vôbec nie ti porodiť potomka. Mal by si navštíviť psychiatra. Daeron je môj muž a jedine jemu som ochotná porodiť dieťa." Spravila som pred sebou stenu z vody ako obranu pred Armonom.
,,Ten chlap, Daeron, všetko pokazil. Ak by nebolo neho, bola by si pri mne." Zaťal päste ,,vravel som pánovi aby išiel po ňom."
Z tej vety ma zamrazilo a v hlave sa mi objavilo len jedno jediné meno.
Kyrell.
BẠN ĐANG ĐỌC
2. Bohovia: Oheň a Voda [Dokončené]
Viễn tưởngDruhý príbeh zo série Bohovia🫶🏻 Darya je najstaršia dcéra rodu Bohov Murtwellovcov a šťastne zasnúbená s láskou zo Zeme. Ale čo ak sa začnú náhodné stretnutia s najstarším synom Daeronom? Podľahne zvodnému chovaniu Boha ohňa alebo odolá všetkému...