Pomaly som prešla do postele posadila sa. Úplne som ignorovala Armonovo klopanie. Bolo mi to fuk. V hlave som mala obrovský zmätok a nevedela som zabudnúť na jeho dotyk a slová.Nechápala som ako je možné, že ma čítal ako otvorenú knihu.
Ľahla som si do postele a mlčala.
Armon to po pár minútach vzdal a odišiel. Keď sa mi podarilo zaspať, chcela som si spánok užiť ale namiesto toho, som videla Daerona.
Ten chlap mi nedá pokoj už ani v snoch!
Sedel predomnou opretý o strom uprostred lesa na Cranione. Sledoval ma ako sa k nemu približujem a zdvihol hlavu smerom ku mne.
,,Tak čo? Rozmyslela si si to, srdiečko?" Uvoľnene na mňa hľadel.
,,Mlč, Daeron." Sadla som si naňho a pobozkala ho.
Neváhal ani sekundu a jeho ruky zastavili na mojej panve. Pevne mi chytil boky a obtrel ma o jeho prirodzenie.
Vzdychla som.
Otvorila som oči a vyskočila z postele.
Porozhliadla som sa po celej miestnosti a bola som v zámku. Ten sen mi prišiel až príliš reálny. Vôbec to nebolo ako iné sny.
Posadila som sa na kraj postele a hlavu si dala do rúk. Obliekla som si moje bledomodré šaty, tzv. šaty vody a v kúpeľni si umyla tvár a zuby.
Odišla som z miestnosti a nikde nebolo nikoho. Otvorila som dvere na jedálni a tam už bola moja rodina. Prekvapenie bolo, keď tam sedela aj Esmeray s Lorcanom.
,,Dobré ráno." Usadila som sa na stoličke.
,,Ahoj, princezná." Pozdravil ma otec a za ním aj ostatní.
,,Kde je Armon?" Spýtala sa mama.
,,Neviem. Asi ešte spí." Odvetila som neutrálne.
,,Darya spala v druhej izbe." Prezradil ma otec.
,,Prečo zase?" Mama na mňa škaredo pozrela ale otec jej niečo zašepkal a jej výraz v tvári zostal kľudný s miernym úsmevom.
,,To je jedno." Rýchlo som začala jesť.
,,Včera tu bol Daeron s Mithgardom, však?" Začala Esmeray.
Kúsok chlebu, čo som mala v ústach mi zabehol a rýchlo som sa musela napiť.
,,Áno. Boli na pohárik." Otec spokojne pokýval s hlavou ,,veľmi milý chlapec, ten Daeron."
Dvere na jedálni sa otvorili a dnu vošiel upravený Armon ,,Dobré ráno." Podišiel ku mne ,,mohla si ma zobudiť, láska." Išiel mi dať bozk ale odtiahla som sa.
Armon pokračoval v raňajkách akoby sa nič nedialo ale Esmeray ma sledovala. Všimla si ako nervózne stískam vidličku.
Raňajky prebehli v tichosti a následne sme si išli sadnúť na záhradu. Rozoberali sme tam obyčajné témy a moje myšlienky stále bežali k tomu mužovi.
Čierne vlasy.
Tmavé oči.
Výrazná čeľusť.
Dominantný pohľad.
Telo Boha.Daeron sa mi dostával pod kožu a o čo horšie, že sa stávalo pravdou to, čoho som sa bála. Strácala som záujem o Armona. Nepriťahoval ma. Práve naopak. Vadilo mi, že je tu. Že je v mojej blízkosti. Dokonca mi vadilo, že vôbec dýcha vedľa mňa a už teraz som vedela, že spať vedľa neho budú muky.
Po obede som si odišla ľahnúť a podarilo sa mi zaspať. Celkovo som bola unavená a môj posledný spánok nebol spánok ale vzrušujúce mučenie.
Lenže, to som ešte nevedela, že to bude pokračovať.
Daeron stál predomnou na chodbe rovnako ako včera a sledoval ma.
,,Povedz to." Vyzval ma.
,,Povedať, čo?" Tvárila som sa nechápavo.
,,Dobre to vieš. Nehraj sa na neviniatko." Odvetil s plameňmi v očiach.
Zahryzla som si do spodnej pery a pozrela mu priamo do očí ,,pretiahni ma, Daeron."
Mohla som povedať -pomiluj ma- alebo niečo iné ale pri ňom ma vzrušovalo toto. Pri tých slovách som si spomenula na to ako mi capol po zadku a ako ma držal pod krkom. On a tá kombinácia boli dokonalé.
,,S radosťou." Spravil ku mne tri kroky a pritlačil ma o dvere.
Zdvihol ma a začal ma bozkávať. Jeho jazyk v mojich ústach ukazoval tú silnú dominanciu, ktorá nešla ignorovať a moje telo sa tomu s radosťou poddávalo.
Jeho pery prešli ku krku. Bozkával mi celý krk a pritom mieril k jamke tesne pri kľúčnej kosti. Poznal moju slabinu.
,,Oh, Daeron." Zastonala som.
,,Čo sa ti sníva?" Niekto sa pri mne ozval, čo ma prinútilo sa zobudiť.
Keď som otvorila oči, zbadala som pred sebou Esmeray.
,,Esmeray!!!" Zhíkla som a posadila sa.
Srdce mi tĺklo silno a rozkrok pulzoval tak akoby všetko vzrušenie, čo som pociťovala v sne bolo reálne.
,,Čo sa ti snívalo?" Začala vyzvedať.
,,N-Nič!" Hrdo som odvetila.
,,Naozaj?" Neveriacky na mňa pozrela a začala sa prechádzať po izbe.
Až teraz som si všimla, že jej bruško krásne vidieť. Mala tehotenské bruško a v tú sekundu sa predstava objavila v mojej hlave.
Videla som seba pred zrkadlom. Mala som malé bruško a na ňom boli mužské ruky.
,,Si tak dokonalá a s tým bruškom neuveriteľne sexy." Započula som ten známy chrapľavý hlas.
Chlpy sa mi pri tej predstave zježili tak, že mi realita dala facku.
,,Naozaj." Zťažka som preglgla.
,,No mne sa zdalo, že si povedala 'oh, Daeron.' " Napodobnila ma.
YOU ARE READING
2. Bohovia: Oheň a Voda [Dokončené]
FantasyDruhý príbeh zo série Bohovia🫶🏻 Darya je najstaršia dcéra rodu Bohov Murtwellovcov a šťastne zasnúbená s láskou zo Zeme. Ale čo ak sa začnú náhodné stretnutia s najstarším synom Daeronom? Podľahne zvodnému chovaniu Boha ohňa alebo odolá všetkému...