Zadýchaná som sa posadila na posteľ. Lono som mala roztúžené rovnako ako v sne. Nechápala som tomu. Bol to sen. Ako je možné, že moje lono je vlhké a pripravené na sex? Stačila malá chvíľa a zvíjala by som sa v rozkoši.Ihneď som si uvedomila, kde vlastne som a s kým. Vonku svietilo slnko. Bolo ráno. Chcela som sa postaviť a bežať do kúpeľni pod studenú sprchu ale na mojom zápästí sa objavil silný stisk, ktorý ma prinútil si opäť ľahnúť.
,,Prečo utekáš?" Spýtal sa.
,,J-ja som chcela ísť do sprchy." Preglgla som slinu, ktorú som nemala.
,,Prečo?" Pohrával sa somnou.
,,Pretože mi je nejak teplo." Snažila som sa postaviť.
,,Povedz mi pravdu, srdiečko?" Postavil sa na kolená.
,,Je to pravda." Klamala som.
Daeron
,,Vieš čo si myslím?" Naklonil som sa k nej.
Vedel som, že mi klame. Mala rovnaké sny ako ja a o to lepšie, že nič netušila. Jej hrdosť nechcela veriť ničomu. Viem, že sa jej deje to, čo mne. Jej duša je moja. Jej matka mi hovorila o rozhovore v knižnici. Jej rodičia mi od začiatku pomáhajú. Hovorili mi ako sa bráni pravej láske, pretože svet vidí pesimisticky. Nechce si priznať, že niečo také čaká aj ju a preto sa 'uspokojila' s tým smrteľníkom.
,,Čo?" Šepla.
Je čas ukázať jej ako sa veci majú.
,,Že sa zbytočne brániš. Tvoja hrdosť ti bráni v tom, čo je správne a skutočné. Si moc upätá a je čas aby si začala myslieť na seba." Drzo som sa postavil na kolená priamo pred ňu a doslova ma so strachom a vzrušením sledovala.
,,Daeron." Šepla.
Chytil som košeľu, ktorú som jej včera obliekol a roztrhal ju tak aby odhalila celé Daryino telo.
,,Teraz pochopíš, o čom sú tie sny." Dominantnosť zo mňa sršala.
Pred pár dňami som sa Lorcana spýtal na sny a čo ma čakalo? Návšteva mojej matky spolu s informáciami, po ktorých som prahol ale teraz, prahnem po nej.
Chcem ju ochutnať.
Chcem jej ukázať, o čo prichádza.Schmatol som jej stehná a roztiahol nohy. Nestíhala nijak reagovať. Bola šokovaná. Sklonil som sa k nej a poprvýkrát jej s jazykom prešiel po celej dĺžke vagíny.
,,Daeron!" Skríkla.
Snažila sa posadiť ale nedovolil som jej to. Vystrel som jednu ruku a medzi prsiami ju pevne položil.
Vsal som jej klitoris a divoko ju začal uspokojovať. Moje vnútro presne vedelo, čo mám robiť aby dosiahla svoj vrchol.Mal som v pláne si to vychutnávať a trochu sa s ňou hrať ale to ona nepotrebovala. Nechcela nežnosť. Chcela pri sebe niekoho dominantného, kto jej ukáže divokosť.
Keď prestala bojovať a uvoľnila sa, jej stony a vzdychy sa ozývali v celom apartmáne a v mojich ušiach. Najkrajšia melódia akú chlap chce počuť, je ženský ston.
Rukou som stisol obe prsia a užíval si jej tvrdé a vzrušené bradavky. Daryino telo začínalo úplne spolupracovať a sama sa hýbala v panve tak ako ju to uspokojovalo. Vnoril som do jej pripraveného vlhkého lona dva prsta a prehla sa v páse.
Môj jazyk sa venoval už len jednému miestu a to bol jej klitoris. Prstami som odvádzal najlepšiu robotu, čo viem a dokonale spolupracovala.
,,Áno. Takto." Zastonala.
Keď sa miestnosťou ozval jej posledný výkrik a telo jeho stuhlo, jazyk vystriedala druhá ruka. Chcel som z nej vyžmíchať všetok orgazmus, ktorý sa v jej tele nahromadil.
Obe ruky sa venovali jej rozkroku a keď ňou trhlo, prsty z jej tela som vytiahol a jej orgazmus z nej doslova vyletel v podobe vody.
Nesklamala.
Túto otázku som si pokladal odkedy som ju videl prvýkrát. Bol som zvedavý, že či Bohyňa vody bude mať orgazmus v podobe vody a má.
Tak
kurva
sexy.,,Ako si to dokázal?" Spýtala sa ma prekvapene a zároveň unavene z orgazmu.
,,Čo?" Najprv som nerozumel.
,,Uspokojiť ma." Šepla.
,,Viem, čo potrebuješ. Hovoril som ti to ale tvoja hrdosť to odmieta." Pobozkal som ju.
,,Si prvý, čo to dokázal." Zamrmlala.
,,Akože-..." Zarazil som sa pri tej vete.
,,Áno. Nikto to nikdy pred tebou nedokázal a už vôbec nie takto." Narážala na jej mokrý orgazmus.
,,Bolo to neskutočne sexy." Priznal som.
Naozaj som bol vzrušený z jej orgazmu. Chcel som jej ho spôsobovať znovu a znovu. Doslova som ju ním chcel trochu mučiť. Túžil som potom aby prestala byť taká upätá a uvoľnila sa. Aby zamnou sama prišla a vypýtala si to, načo má chuť.
,,Naozaj?" Zostala prekvapená.
Bola rozkošná, keď nemala svoju hrdosť a bolo vidieť aká zmätená je. Myšlienky v hlave sa jej bili navzájom a očividne pre ňu bolo vlastné uspokojenie cudzie.
,,Áno, chcem ti ho spôsobovať znovu a znovu." Šepol som jej do ucha.
Prudko sa posadila a pozrela na mňa ,,Daeron." Hlas sa jej vzrušene zatriasol.
,,Stačí jedno jediné slovo, srdiečko." Povedal som zvodne.
Bolo to na nej vidno. Tak strašne po tom túžila. V očiach som jej videl tie divoké vlny. Chcela to. Pomaly sa mi oddávala a bola to len otázka času, kedy sa mi poddá úplne celá.
ESTÁS LEYENDO
2. Bohovia: Oheň a Voda [Dokončené]
FantasíaDruhý príbeh zo série Bohovia🫶🏻 Darya je najstaršia dcéra rodu Bohov Murtwellovcov a šťastne zasnúbená s láskou zo Zeme. Ale čo ak sa začnú náhodné stretnutia s najstarším synom Daeronom? Podľahne zvodnému chovaniu Boha ohňa alebo odolá všetkému...