Netlač na mňa

657 41 0
                                    


,,Čo?" Šepla som bezmocne.

,,Snívalo sa ti o-..." Začala.

Musela som jej skočiť do reči ,,no a čo. Sny ovplyvniť nevieš. Viac sa to nestane."

Esmeray trhlo kútiky ,,snívalo sa ti dnes o ňom prvýkrát?"

,,Áno." Prikývla som.

Teoreticky to bola pravda. Dnes som mala síce dva sny ale Esmeray sa pýtala, či sa mi dnes o ňom snívalo prvýkrát, takže lož to vlastne nie je.

,,Klamárka!" Obvinila ma s úsmevom na tvári ,,dotkol sa ťa on alebo ty jeho?" Začala sa pýtať otázky, ktoré mi nedávali zmysel.

,,Čo o čom to hovoríš, Esmeray?" Zamračila som sa.

,,Prvý dotyk. Kedy ste sa prvýkrát dotkli." Nevedela sa dočkať odpovede.

,,Včera. Stále nechá-..." stíchla som, pretože som si spomenula na jej reči o pravej láske ,,nie nie nie nie. S tými rečami o pravej láske na mňa nechoď, Esmeray. Nie každý má takú pravú lásku ako vy dvaja."

,,A čo to potom je?" Spýtala sa.

,,Chvíľkový chtíč." Odvetila som hrdo a potichu.

Na dvere niekto zaklopal. Otvorili sa dvere, v nich sa objavil Armon a bez pozvania vošiel dnu.

,,Ahoj, láska. Chcem sa porozprávať." Začal Armon a pozrel na Esmeray ,,o samote."

Esmeray po ňom škaredo pozrela a hrdo odišla z izby. Keď zatvorila dvere, Armon sa pomaly prechádzal po izbe a zastavil pri stene, kde ma včera Daeron držal.

Srdce mi začalo tĺcť a hrdo som sa usadila ,,o čom sa chceš rozprávať?"

,,Uvedomil som si, že sme spolu v poslednej dobe netrávili veľa času a chcem to napraviť. Chcem ťa vziať na víkendový wellness pobyt." Začal.

Nechcelo sa mi ísť nikam. Pravdou bolo, že som s ním nechcela tráviť čas. Chcela som pokoj.

,,Nechcem ísť." Odvetila som bez záujmu.

,,Ale no tak, Darya. Nebuď ako dieťa. Pôjdeme preč. Sami dvaja." Postavil sa kúsok predomňa ,,čas o samote nám vyčistí hlavu."

,,Aj tak sa nič nezmení. Tak ako vždy." Odvrkla som a postavila sa.

Armon prešiel ku mne a pohladil ma po líci ,,zmení. Sľubujem." Išiel mi dať pusu ale odstúpila som od neho ,,a od budúceho týždňa môžeme začať plánovať svadbu."

Vo mne sa prebudil strach. Pri tých slovách som sa začala báť. Neviem prečo. Nechcela som tú svadbu. Začínala mi tá myšlienka byť proti srsti.

,,Na ten wellness pôjdem ale so svadbou na mňa netlač." Odpovedala som mu pravdivo.

,,Ale prečo? Veď si chcela aby sme sa vzali." Zostal zaskočený.

Chcela som mu vykričať, že takého chlapa akým sa stal, nepotrebujem a nechcem. Namiesto toho, som sa však rozhodla otázku ignorovať.

,,Kedy a okoľkej ideme na wellness?" Spýtala som sa.

,,Odchádzame zajtra na obed." Odvetil ,,rozmysli si to s tou svadbou. Mohli by sme byť svoji do mesiaca a aj skôr."

,,Netlač na mňa." Odvetila som a rozhodnutá odišla z izby ,,keď budeš odchádzať, zatvor zasebou."

Armon za mnou vybehol na chodbu a spýtal sa ,,dnes už spíš v izbe, nie?"

,,Možno." Odvetila som a išla na záhradu.

Nevedela som, čo robiť. Armon sa mi vzďaľoval každou sekundou. Na záhrade som strávila všetok čas, až do večera a po večeri som sa vrátila do našej spoločnej izby.

Po teplej sprche som sa vrátila do postele a skôr ako do nej vliezol Armon, varovala som ho ,,nechcem aby si sa ma dotýkal. Rešpektuj to." Ľahla som si a pozerala televíziu.

Videla som ako pretočil očami. Dokonca som si obliekla pyžamo, ktoré sa skladalo z teplákov a voľného trička, len aby som mu nedala najavo, že by niečo mohlo byť.

Obávala som sa jednej veci. Bála som sa toho, že sa mi bude opäť snívať o Daeronovi. Zo spánku som vravela jeho meno. To znamená, že by sa to mohlo opakovať.

Tak moc som sa strachovala, až som zaspala.
Mala som pravdu. Opäť další sen.

Daeron stál predomnou. Sedela som na posteli a v úrovni mojej tvári som mala Daeronove nahé telo.

Mal tepláky a pod nimi boxerky ale jeho penis sa snažil predrať von.

,,Tak čo, srdiečko? Pripravená podľahnúť svojej túžbe?" Spýtal sa, hľadiac mi do očí.

Pravou rukou si penis vybral spod boxeriek a vytasil ho. Držal ho v ruke a pomaly s ním pohyboval hore a dolu.

Zťažka som preglgla a nevedela spustiť z očí jeho prirodzenie. Nevedomky som si oblízala pery a zacítila ako mi stvrdli bradavky.

,,Chceš ho ochutnať, srdiečko?" Povedal dominantne a držal mi v prstoch bradu.

,,Ja-..." hlas sa mi zlomil ,,prosím."

,,Dobré dievčatko." Zavrčal a jeho ruku na prirodzení vystriedala tá moja.

Telo sa mi zachvelo a bez toho aby sme prerušili očný kontakt, dotkla som sa jeho údu jazykom.

Cítila som sa ako mladá a neskúsená panna. Pocity, ktoré vo mne vyvolával boli silné a nedalo sa ignorovať. Mala som obrovskú trému.

Vsunula som si ho hlbšie do úst a bola pripravená, ukázať mu, kto je Murtwellová.

,,Mmm.." vzdychol a vlasy mi dával do jeho ruky ,,mám chuť ti vytrtkať tú chutnú pusinku."

2. Bohovia: Oheň a Voda [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora