0: yazarın notu

304 22 8
                                    

Öncellikle yazar herkese selam der!!!! Şuan 15. bölümü bitirdim ve kendime dedim ki:" Ulan neden bir giriş eklemiyorum ki?" Bende yazmaya karar verdim. Öncellikle hikaye, diziden bağımsızdır. -doğal olarak.- İkincisi, diziden bağımsız olabilir fakat birkaç paralel sahne vardır; bazı yerler diziden alınma ve göndermedir. Özellikle 15. bölüm.

Gerçekten bağlanarak ve severek yazdığım bir hikaye, umarım tutar; tutmasını istiyorum çünkü çok emek gösterdim, hayatımda ilk defa smut yazdım. Bu biraz utanç verici.... İkilinin arasında olan seksüel gerilim beni delirttiği için ve buna rağmen bir öpüşme sahnesi bile alamadığımızdan smut YAZDIM!

Ayrıca, yemin ediyorum, eğer bu Hannigram hikayesinde bir pedofili lafı görürsem kendimi öldürürüm. Gerçekten. Burda ki yaş farkına(Hannibal +1000 yaşında) takılacaksanız okumayın kardeşim!... Twilight da izlemeyin. The vampire diaries da :D (kendimi sadece oradaki ilişkilerdeki yaş farklarıyla savunabilirim) Jacob sevdiği kıza kavuşamayınca, Bella'nın kız çocuğu ile olduğunu unutmayalım....

Ha birde, seride Will'in saçı, hapishaneden çıktıktan sonra olan uzunluktadır; bazı betimlemelerde uzun diye bahsediyorum, aman rapunzel falan sanmayın. Uzun saçlı Will bir markadır, aşığıyım. Hannibal'ında gelişimi 48 yaşında durmuştur, yani bin yaşından fazla olsa bile ak sakallı bir dede değil. "Sağol yazar iyi ki dedin." diyişinizi duydum gibi.

Son olarak, umarım beğenir ve bir o kadar keyif alırsınız. İyi okumalar dilerim <3

Hikaye tutmazsa vallaha silerim.

koi no yokan // hannigramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin