( Bölümü yukardaki şarkıyla dinlemenizi tavsiye ederim )
NEE!?!?
Bu bir şaka olmalı. Hayır bu sadece komik olmayan bir şaka. Değil mi?
Lirit: Ne-? Üzgünüm ama beni sanırım karıştırdınız.. B-ben yetimim..
Neytiri: Annene çok benziyorsun...
Jake: Aynısı..
Theo: Abla, bizi bırakma..
Tselmayn: Yalan söylemediğinizi nerden bileceğiz!
Kiysu: Ya da sözde ailesinin iyi insanlar olduğunu?
Bana verdikleri değeri görmek beni mutlu etmişti. Kendimi sahipsiz hissetmedim.
Neytiri: O buraya gelemez.
Lirit: Kim?
Neytiri: Annem canım. O gelemez.
Ama sizi olaraya götüreceğiz.Lirit: Neden ki?
Neytiri: Çok uzun hikâye anlatamam. Ama annen, baban ve abin seni gördüklerine çok sevinecekler.
Tselmayn: Abin mi var?!?
Lirit: Abi mi?
Jake: Uzun hikâye, ama artık gitmeliyiz. Gün doğumuna az kaldı. Haydi!
Diğerlerine döndüm. Ne yapmalıyız dercesine baktım. Hepsi gitmemiz gerektiğini düşünüyordu.
Lirit: Tamam. Geliyoruz.
________________________
Tamam. Bakalım elimizde ne var. Aynı gün içinde hem hayatımı mahveden labaratuvardan kaçtım, hem başka bir na'vi kabilesi gördüm, anne ve babamın yaşadığını öğrendim, hem idolümle tanıştım, idolümün oğlunu dövdüm, hem abimin olduğunu öğrendim ve Eywa aşkına , hem de annem ve babam, idolümün en yakın arkadaşlarıymış. Tamam kafayı yemek için ideal. Ailem ne tepki verecek? Beni sevecekler mi? Ya beni istemezlerse? Theodore bundan nasıl etkilenecek? Bu senaryoları düşünürken Omatikaya saklanma alanına vardık.
İçeri girince herkes bize tuhaf tuhaf baktı. Theo yu kucağıma aldım. Çadırdan kıyafetlerinden belli olan Olo'eyktan çıktı. Gözleri gözlerime benziyordu. Çadırdan birkaç kişi daha çıktı. Bana baktılar. Olo'eyktan bize yaklaştı yanında birkaç adam vardı.
Olo'eyktan: Jake Sully ( saygı işareti yapar ) Bunlar kim?
Jake: Tsutey ( saygı işareti yapar) Yangında kaybolanları bulduk.
Tsutey: Ne yangını Jake?
Jake: Çocukların kaybolduğu yangın...
Tsutey: Jake bunları konuşmuştuk. Onlar... Söylemek zorunda bırakma beni ...
Jake: Bu sefer ciddiyim dostum. Onu bulduk.
Tsutey:Jake gerçekten, biz.. ümidi kestik.
Jake: O burda.
Tsutey: Ne ?!
Bana baktı. Adam da bana baktı. Gözleri dolmuştu. İçerden çadırdan bir kadın çıktı. Bir genç onu durdurmaya çalışıyordu.
Etnak: Anne yapma dinlenmelisin!
Saeyla: Bekle, hissediyorum. O burda!
Etnak: Anne bırak, o öleli çok oldu.
Saeyla: Oğlum beni dinle. Hissediyorum!
Etnak: Anne!!
Tsutey : Saeyla! Çadırda kalmalıydın canım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avatar: The Way Of Life
Teen Fiction~> Küçükken sebebi bilinmez bir yangında ailesinden koparılan Li, yıllar sonra arkadaşlarıyla kaçırıldıkları bu insan üssünden kurtuldu. Ormanda ailesiyle tanışacağından bihaberdi. ~> Neteyam kurgusudur. İyi okumalarr <3