27. Bölüm/ Hayatını Yaşayacaksın!

57 7 7
                                    

Sabah hemen uyanıp sağlık çadırına gitmek için hazırlandım. Uyumadan önce yatağımın yanına bıraktığım albümü aldım, güzelce giyindim, saçlarımı düzelttim ve kahvaltıya oturdum. Annem gülerek sordu.

Neytiri: Bu ne şıklık?

Neteyam: Bir işim var da. Çok bir şey yapmadım.

Tuk: Biriyle mi buluşacaksın?

Lokmam boğazımda kaldı. Öksürdükten sonra konuştum.

Neteyam: Tabiki hayır! Asla! Bu gün önemli bir gün o kadar.

Jake: Başkalarıyla konuşmayı neden reddediyorsun? Yeni arkadaşlık ilişkileri iyi gelebilir. Hem bekli kendine uygun birini bile bulursun.

Derin bir iç çektim.

Neteyam: Baba, ben ilişki istemiyorum. En azından şimdi ve burdan biriyle değil.

Neytiri: Kiminle o zaman?

Ağzımı açıp konuşacaktım ama Lo'ak lafımı kesti.

Lo'ak: Belki değil mi sizce de kim olduğu? İki yıldır aynı kişi için debeleniyor!

Kiri Lo'ak a tısladı.

Kiri: Lo'ak!

Lo'ak: Nee?! Aylardır Li nin uyanmasını bekliyor. Onun öldüğünü kabul etmeli!

Bağırarak ona karşı çıktım.

Neteyam: O ölmedi seni aptal, sadece komada ve bu gün uyanacak!

Lo'ak: Nerden biliyorsun?! Saçma sapan fikirlerle dolup taşıyorsun Neteyam!

Neteyam: Aa, demek abi değil Neteyam ha?! Fikirlerim saçma değil bunu Bayan Legná söyledi. Bu sabah uyanacakmış!

Lo'ak: Saçamala-

Babam bir anda bana bağırdı.

Jake: ONUNLA KONUŞMAYA MI GİTTİN?! BEN SİZİ UZAK TURMANIZ İÇİN TEMBİHLEMİŞKEN BİLE Mİ?!

Herkes sustu ve başını öne eğdi.

Jake: SİZE SÖYLEMİŞTİM ONDAN UZAK DURACAKTINIZ! AYRICA BÖYLE BİR BİLGİYİ NASIL AİLESİNDEN SAKLARSIN?!

Babam bağırmaya devam ediyordu. Daha ona katlanacak sabrım kalmamıştı ve şiddetle ayağa kalktım. Arkama bakmadan evin çıkışına yöneldim.

Jake: NEREYE GİDİYORSUN?!

Neteyam: SENDEN UZAĞA! BEN BEBEK DEĞİLİM KENDİ KARARLARIMI ALABİLİRİM! ŞİMDİ BENİ RAHAT BIRAK!

Arkamdan söylendiğini duyuyordum ama kime ne? Babam şu an son dikkate alacağım kişiydi. Hızlıca sağlık çadırına gittim. Bayan Legná zaten oradaydı. Ellerinde birkaç aletle Li nin başında bekliyordu. Yavaşça oturup yanına geçtim. Li nin tam karşısına. Beklemeye başladım. Dönüp bayan Legná ya sordum.

Neteyam: Uyanacağından emin misiniz efendim?

Yorgun bir sesle konuştu.

Legná: Eminim genç adam. O uyanacak. En fazla 10 dakikası var.

Bana dönüp üzgünce gülümsedi.

Legná: Kimse bu saatte kalkmaz. Çok düşüncelisin. Uyandığında seni burda görünce çok sevinecek.

Üzgünce yanıtladım.

Neteyam: Ben, pek sanmıyorum. Yani,  onun bu hâlde olmasının diğer bir sebebi de benim.

Legná: Nasıl yani?

Neteyam: Yani ben, onu kurtarabilirdim. Ama ahmaklık ettim.

Kolumdan tuttu ve okşadı.

Avatar: The Way Of LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin