Neteyam dan
Buraya geldiğimizden beri herşey çok sinirimi bozuyor. İlk başta iyi gibiydi ama şu an berbat. Li yle çok iyi bir durumdaydık, ilerleyebilirdik. Aramız tam kıvamındaydı. Ama buraya gelince herşey bozuldu. Aylarca ondan ayrı kalmam üstüne bir de şu zorba çocukla arkadaş oldu. Aonung geldiğimizden beri bizi zorbalamadığı yer, durum, kişi kalmadı. Ama nasılsa Li yle tanıştığından beri melek gibi davranıyor. Li nin gerçek yüzünü görmesini istemiyor. Asıl sorun her şeyi saniyesinde çözen Li nin bu olaya karşı hiç bir tepki vermemesi. Anlamıyorum biz bunun nasıl bir piç olduğunu anlattık, uyardık. Hala nasıl arkadaş kalabiliyor?!? Bazen sadece o çocuğun boğazına yapışmak istiyorum. Onu yerden yere vurmak, kafasını parçalamak istiyorum. O sevdiğim kızla gülüşüyor ve ben buna katlanamıyorum. İçimdeki kin bir canavara dönüşüyor ve ben bunu haftalardır çekiyorum. Ya bak, Li yle konuşuyorum, hala bana eskisi gibi bakıyor, davranıyor ama o çocuk... O her geldiğinde yanına gibiyor. Anlamıyorum bu çocukta o kadar çekici ne var?!
Sabah erkenden kalktım ve her zaman oturduğum kayanın yanına gittim. Oturdum ve güneşin doğuşunu izledim. O sırada yanıma biri geldi. Kafamı çevirdiğimde bunun Li olduğunu gördüm. Sevinçle suratına döndüm. Gözleri resmen doğan güneşle beraber parlıyordu. Yanıma oturdu. Lafa o girdi.
Lirit: Naber şampiyon?
Neteyam: Berbat denebilir ama henüz karra vermedim.
Lirit: Neden?
Neteyam: Canımı sıkan birkaç arkadaş var da...
Ne dediğimi anlamış gibi durdu. Sesinde sakinlik ve bir yandan hayal kırıklığı vardı.
Lirit: Peki bu mutsuzluğun sebebi Aonung mu?..
Neteyam: ( nefes verir ) Bak Li... O, iyi biri değil. Kaba ve nankör. Farklılıklara saygı duymaz.
Lirit: Ama belki tanısan, aslında gerçekten iyi biri. Tanısan çok severdin. O kibar, eğlenceli...
Sevdiğim kızın hayatta en nefret ettiğim adamı övmesini daha fazla dinleyemezdim.
Neteyam: Yeter Li! Gerçekten yeter! O bir canavar tamam mı?! O bize onca zorbalık ve iğrenç yorumlar yaptı, sence o gerçekten iyi biri mi yani?!?
Lirit: Keşke sana yanıldığını kanıtlayabilseydim. Keşke...
Sessizce yanımdan gitti. "Dur gitme! Özür dilerim!" demeyi o kadar çok istedim ki... Ama olmadı. O canavar yakında beni çıldırtacak.
____________________
Çadıra gittiğimde yemek çoktan hazırdı. Kahvaltı edip evden çıktım. Suya girdim ve ilu mu çağırdım. Bağımı kurduktan sonra derine dalmaya hazırlanıyordum ki arkadan Lo'ak geldi.
Lo'ak: Abi! Konuşmalıyız.
Neteyam: Ne var Lo'ak?
Lo'ak: Babam Aonung ve diğerleriyle arkadaş olmamız gerektiğini söylemişti ya.
Neteyam: Ee?
Lo'ak: Belki Li ye söylesen arkadaş olabiliriz. Yani biliyorsun, onlar bir süredir çok yakınlar.
Bu söyledikleriyle çok sinirlendim ve kardeşime bağırdım.
Neteyam: SAÇMALAMA, OYLE BİR SEY OLMAYACAK. ASLA! AYRİCA Lİ VE AONUNG YAKIN FALAN DEGİL TAMAM MI?!?
Zavallı kardeşim neye uğradığını şaşırdı. Sadece suratıma baktı ve uzaklaştı. Son zamanlarda böyle hissetmeye başladım. Herkes benden kopuyordu. Yüce Eywa, neler yapıyorum ben?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avatar: The Way Of Life
Teen Fiction~> Küçükken sebebi bilinmez bir yangında ailesinden koparılan Li, yıllar sonra arkadaşlarıyla kaçırıldıkları bu insan üssünden kurtuldu. Ormanda ailesiyle tanışacağından bihaberdi. ~> Neteyam kurgusudur. İyi okumalarr <3