Sadece Bir Çocuk - 1

403 37 2
                                    

A Şehri - Jin Xiu Bölgesi

Sonbaharın sonlarıydı, sırt çantası taşıyan Jian Qiaoxin apartmana girdi, asansöre girdiği anda hapşırmaya başladı.

Bağışıklık sistemi diğerleriyle kıyaslandığında oldukça düşüktü, eğer yakınından birisi soğuk algınlığına yakalanmışsa buna yakalanan ilk kişi o olurdu.

Jian Qiaoxin erkenden soğuk algınlığı hapı alması gerektiğini düşünürken burnunu ovdu, asansördeki sayının artışını izledi.

*Ding dong*

19. katta asansör kapısı açıldı, Jian Qiaoxin atkısını sıkılaştırdı ve dışarı adım attı. Koridordaki ışık biraz loştu. Elinde bir kutu taşıyordu, kapının önüne geldiği anda iki kere tıklatmayı denedi ama ona cevap veren bir ses yoktu.

Bir süre bekledikten sonra kutuyu yere koymaya karar verdi ve anahtarı kilide yerleştirmeyi denedi.

"Klik." kapı içeriden açıldı, Jian Qiaoxin hala kapıyı anahtarla açmaya çalışırken kapı neredeyse burnuna çarpıyordu.

Süveter giyen uzun ve yakışıklı bir adam, ismi Qiu Jian, onu görünce biraz şaşırdı: "Nasıl oldu da erkenden geldin?"

Jian Qiaoxin bu cümleden şüphelenmedi, gülümsedi ve elindeki kutuyu salladı, "A Qiu, iyiki doğdun, senin için doğum günü pastası aldım."

"Teşekkürler."

Qiu Jian pasta kutusunu aldı ve Jian Qiaoxin'in içeri girmesi için kenara çekildi.

İkisi bu evi beraber kiralamışlardı, A Şehri'ndeki kiralar oldukça yüksek olmasına rağmen ikiside birbirlerine yaşayacak bir ev vermek istemişti bu yüzden burayı kiralamak için çok para biriktirmişlerdi.

Jian Qiaoxin ayakkabılarını çıkardı ve doğruca pastayı kesmek için bir bıçak aramaya mutfağa gitti. Salona gittiğinde Qiu Jian çoktan mumları yakmıştı.

Mumun loş sarı ışığı odaya biraz ısı yayarak yavaşça yandı.

Jian Qiaoxin hafifçe gülümsedi: "Romantik hissediyor musun?"

Qiu Jian elinde bir çakmak tutuyordu: "Şey, bugün benim doğum günüm ve ben bugün yine işle meşgul olacağını düşündüm. Ama şimdi geri geldiğine göre bu şekilde devam edebiliriz."

Jian Qiaoxin bunun kendi hatası olduğunu biliyordu. Suçlulukla burnuna dokunarak nazikçe konuştu: "Benim hatam, ama bildiğin üzere sonunda bu filmde daha fazla ekran süremin ve diyalogumun olduğu yardımcı rolü alabildim; bu yüzden iyi performans göstermeliyim. Yine de bugün senin doğum günün olduğundan özel olarak yönetmenden erken ayrılmak için izin aldım..."

"..."

Qiu Jian yürüdü ve onu oturması için çekti: "İş o kadar önemli değil, ilişkimiz işten daha önemli. Biliyorsun ben ikimizi de desteklemeye yetecek kadar çalışıyorum, çok sıkı çalışmana gerek yok."

Jian Qiaoxin dudaklarını bastırdı ve sessiz kaldı.

Doğrusu, Qiu Jian çok iyi bir erkek arkadaştı. Zengin olmasa bile maaşı iki kişiyi gerçekten de destekleyebilir.

Yine de—

Jian Qiaoxin finansal olarak desteklenmek istemiyordu. Sürdürmek istediği kendi hayalleri vardı ve sadece kendi kazandığı parayı harcamak istiyordu.

Jian Qiaoxin bir iç çekti: "A Qiu, bugün bunun hakkında konuşmayalım; bugün senin doğum günün, pastandan yemelisin."

Diğer tarafta, Qiu Jian'ın gözleri karardı: "Acelen ne, şarap olmadan mum ışığında yemek yiyemeyiz, burada bekle."

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin