İki hamile kahraman nedeniyle ekibin öğle yemeği molası uzatıldı.
Jian Qiaoxin salonda küçük bir yatakta uyuyordu. Yatakta gözleri kapalıydı, pencereden güneş geliyor ve uzun kirpiklerine gölge düşürüyordu.
Oda çok sessizdi ve ara sıra sayfaları çevirme sesi geliyordu.
Jian Qiaoxin şaşkınlıkla gözlerini açtı ve çok uzak olmayan bir sandalyede oturan adam onun görüşüne geldi. Yan Gan tembelce oturuyordu, ince bacaklarını çaprazlamış ve ellerinde senaryoyu tutuyordu.
Bordo bir takım elbise giyiyordu, bu yüzden akşam parti veriyor olmalıydı. Aslında, kırmızıyla çok iyi görünüyordu. Kibirli ve ölçülüydü. Yakışıklı profili büyüleyici bir şekilde yeşim gibiydi.
Bir süre sonra.
Yan Gan senaryoyu kapattı ve yana doğru baktı: "Yeterince baktın mı?"
Jian Qiaoxin hala yatakta yatıyordu, biraz utanmıştı: "Hayır..."
Yan Gan kaşlarını kaldırdı: "Yeterince görmedin yani."
"Hayır!" Jian Qiaoxin bir göz atmadığını söylemek istedi, ancak biraz utandığında kelimeler ağzından çıkmıyor gibiydi, bu yüzden konuyu değiştirmek zorunda kaldı: "Neden aniden buraya geldin?"
Yan Gan, "Görmeye geldim." dedi.
Jian Qiaoxin sıcak hissetti. Yan Gan'ı görmek istemişti, gerçekten görmüştü. Belki de film için takvimini boşaltmasından kaynaklıydı ama bu adamla görüşmek için çok zaman ayıramamıştı.
Ama bugün biraz boş zamanı vardı ve bunu düşünmüştü. Hamile kaldıktan sonra özellikle Yan Gan'a yaklaşmak istiyordu.
Jian Qiaoxin yattığı yerden kalktı: "Yemek yedin mi?"
"Evet." Yan Gan kayıtsız bir şekilde cevap verdi. Elindeki senaryoyu aldı: "Önümüzdeki birkaç ay için oynayacağın rol bu mu?"
Jian Qiaoxin başını salladı ve yürüdü. Kanepeden çok uzak olmayan bir sandalyeye oturdu. Neyde iyi olduğu hakkında konuşurken konuşmayı bırakamadı: "Bu rolü çok dikkatli bir şekilde inceledim. Bu role uzun zamandır aşinayım. Unutma, intikamla başladı..."
Jian Qiaoxin rol hakkında konuşmaya başladığında, yüzü bile sevinçten aydınlanmış gibiydi.
Yan Gan sadece nezaketle dinledi, ama önündeki kişi ciddiydi, bu yüzden biraz daha samimiyetle dinlemeye başladı. Dinledikten sonra gülümsedi: "Görünüşe göre bu filmi çok seviyorsun."
Jian Qiaoxin içmek için masanın üzerindeki su bardağını aldı, ancak Yan Gan tarafından durduruldu.
Yan Gan ayağa kalktı: "Bu soğuk."
Jian Qiaoxin'e tekrar yeni bir bardak su katmak için çeşmeye yürüdü, hareketi doğal olarak şok ediciydi.
Jian Qiaoxin senaryoyu aldı, ancak diğer kişinin düşünceliliği nedeniyle daha rahattı: "İyi bir sanat eseri olduğu sürece oyunculuğu seviyorum, yer almaktan hoşlanıyorum. Tabii ki, bu ekibi de çok beğendim. Yönetmen Yan'ın herkes için katı gereksinimleri var. Herkes oyunculuğunu ciddiye alıyor..."
Jian Qiaoxin cümlesini tamamlamadı, söylenmemesi gerektiğini biliyordu.
Beklendiği gibi.
Yan Gan elindeki su bardağını uzattı: "Neden, önceki ekibini pek sevmemişsin gibi geliyor?"
"..."
Jian Qiaoxin yorganı elinde tuttu, gözlerini indirdi ve yavaşça başını salladı: "Sevmemekten değil, oyunculuk işi söz konusu olduğunda, çekim ekibini seçme hakkım yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...