Biyolojik Çocuk Mu Diye Kontrol Ettirmek - 48

133 18 18
                                    

"İyi olacaksın, hayatta kalacaksın ve bu çocuğa nasıl davrandığımı kendin göreceksin. Başına bir şey gelmesine izin vermeye cesaret edersen, hemen çocuk için bir üvey baba bulacağım. Onu göremeyebilirsin bile."

Yan Gan kelime kelime söyledi: "Anlıyor musun?"

"..."

Jian Qiaoxin ona çok kızmıştı, gözleri kırmızıydı: "Sen, sen..."

"Sen nasıl kızılacağını biliyor musun?" Yan Gan, Jian Qiaoxin'in gözlerinin köşelerinden gelen yaşlarını üzgün bir şekilde sildi: "Öyleyse neden beni kızdıracak şeyler söylüyorsun? Xiao Xin, her zaman iyiydin ve bu sefer de itaatkar olmalısın ve beni iyi dinlemelisin. Bunu benim hatrım için yapabilir misin? Amca yaşlanıyor ve ben hiç ölesiye korkmadım."

Jian Qiaoxin kalbini delen bir ağrı hissetti ve sert bir şekilde başını salladı.

Gecenin bir yarısı, evde dinlenen doktorlar çağrıldıktan sonra acele ettiler ve Yan'ın ailesinden Yaşlı Hanımefendi, Xing Rou, de haberi duyduktan sonra Yan Fang ve diğerleri ile birlikte hastaneye geldiğinde, Jian Qiaoxin doğum odasına çoktan girmişti.

Yan Gan, hastane duvarının yanındaki bir bankta oturuyordu. Adamın ince bacakları birbirini geçmişti. Vücudunda sadece bir ceket vardı. İç gömleği hala mercan kadife pijamalarıydı.

Bu kıyafetle Yan Gan'ı nadiren görmüşlerdi.

Veya

Daha çok onu hiç böyle görmemişlerdi.

Xing Rou bunu kendi gözleriyle görmüştü ve Jian Qiaoxin'in kalbindeki önemini hızla tarttı. Endişeliymiş gibi davranarak öne çıktı: "A Gan, Xiao Xin nasıl?"

Yan Gan başını kaldırdı ve kaşlarını kaldırdı: "Annem neden buraya geldi?"

Yan Fang öne eğildi ve dedi ki, "Elbette, eniştem için endişeleniyoruz. Bir çocuğun doğumu gibi büyük bir olaya nasıl gelmeyiz? Annem bunu öğrendiğinde, hiç düşünmeden koştu. Annenin seni ne kadar önemsediğini görmüyor musun?"

Yan Gan gülümsedi ve gözleri dikkatlice Xing Rou'nun yüzünün etrafında gezindi: "Anne, makyajın çok güzel yapılmış."

"..."

Havada garip bir sessizlik vardı.

Xing Rou saçlarını düzeltti ve yumuşak bir şekilde fısıldadı: "Yan ailemizin ilk torununu ağırlamak için, anne olarak nasıl düzgün giyinmeyebilirim, A Gan, Xiao Xin'in şu anki durumu nasıl?"

Yan Gan endişeliydi, bu yüzden onlarla uğraşmak istemedi, dedi ki: "Ben doktor değilim, nereden bileceğim?"

Xing Rou garip bir şekilde gülümsedi.

"Anne, A Gan şimdi endişeli olmalı, bu yüzden lütfen düşünceli ol." Yan Fang kuru bir gülümsemeyle atmosferi hafifletmeye çalışarak söyledi.

Doğumhanedeki doktorlar da çok endişeliydi.

İcapçının alnı terlemeye devam etti ve yanındaki hemşire teri silmeye devam etti. Doktor elini uzattı: "Neşter."

Hemşire ona uzattı.

Jian Qiaoxin'in vücudunun altında bir kan havuzu vardı, acı veren yüzü solgundu ve çocuğu dışarı itmenin acısı her zamankinden daha kötüydü.

Başka bir doktor fısıldadı: "Doğum kanalında kanama var."

İcapçı kaşlarını çattı. Jian Qiaoxin'in doğum öncesi check-upları sırasında fetüste hiçbir sorunu yoktu ve şu anda bir şeylerin ters gitmesi için hiçbir neden yoktu.

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin