Yan Gan gözlerini kıstı ve onu gördü, sonra derin bir sesle, "Buraya gel." dedi.
Jian Qiaoxin: "....."
Tamam.
Adama doğru birkaç adım yürüdü, Jian Qiaoxin görevliyi işaret etti: "Birine bakmak için buradayım, ama birini arıyorsam, odadaki kişiyle onaylamaları gerektiğini söyledi, bu yüzden ben..."
Yan Gan'ın dinlemeye vakti yoktu ve doğrudan sözünü kesti: "Beni takip et."
Çok uzakta olmayan görevli de gelmek istedi, ancak Yan Gan'ın arkasındaki koruma onu durdurdu. Koruma ona bir şey gösterdi ve anlaşmaya çalıştı.
Yan Gan arkasına bakmadan ilerledi.
Aynı yerde bırakılan Jian Qiaoxin bir an tereddüt etti ve yetişmek için acele etti.
İkisi de asansör bekliyordu. Girdikten sonra Jian Qiaoxin cep telefonunu sıktı. Kısa mesaj aldıktan sonra buraya gelmişti. Bu kısa mesaj garipti. Sordu: "Bay Yan... mesajı sizde aldınız, değil mi?"
Yan Gan'ın profili onurluydu ve uzun figürü küçük asansörde çok baskıcıydı. Tüm vücudu, gevşemeye hazır bir canavar gibi tehlikeli bir auraya sarılmıştı.
Adam ona yana doğru baktı ve hiçbir şey söylemedi.
Jian Qiaoxin, konuşmak için iyi bir zaman olmayabileceğini bilerek kendinden oldukça utandı, bu yüzden daha fazlasını söylemedi.
Asansöre birbiri ardına yükselen Jian Qiaoxin'in kalbi de her kat yükseldikçe daha hızlı çarptı. Başlangıçta erkek arkadaşını yakalamak için buradaydı, ama şimdi Yan Gan'ın yanında dururken, sanki yakalanan kişi oymuş gibi onu tedirgin etti!
*Dingdong*
Asansör kata ulaştı, Yan Gan liderliği ele geçirdi ve dışarı çıktı ve Jian Qiaoxin aceleyle takip etti.
Sonunda Triumph Palace'in 101 numaralı odasının önünde durduklarında, kapı sıkıca kapatılmıştı ve kartsız içeri girmek imkansızdı. Jian Qiaoxin alnındaki teri sildi.
çn: önceki bölüm oda 110 denilmişti ama bu bölüm 101 yazılmış doğru olan hangisi bilmiyorum ama çevirmene sadık kalacağım.
Yan Gan, gencin şaşkınlığı altında siyah bir kart çıkardı ve sadece hafif bir kaydırma ile kapıyı açtı.
Jian Qiaoxin: "....."
Kahretsin, bu ayrıcalığa sahip olmak bile!
Ancak, Jian Qiaoxin hala şoktayken Yan Gan çoktan içeri girmişti. Genç bir an dışarıda tereddüt etti ve sonunda girdi.
Wen Yuan'ın sesi odanın içinden geldi: "A Gan!"
Jian Qiaoxin içeri girer girmez, yarı soyunmuş, Yan Gan'ın elini tutan Wen Yuan'ı gördü ve yatakta da darmadağınık olan Qiu Jian vardı. Yan Gan yatağın yanında durdu, Qiu Jian'ı kaldırdı ve onu yataktan attı!
Yatak odasının yanında camdan banyo vardı ve Qiu Jian'ın vücudu ona bir 'bang' sesiyle çarptı.
Qiu Jian kıvrıldı, sonra ayağa kalktı ve öfkeyle zıpladı: "Ne yapmak istiyorsun..."
Yan Gan, Qiu Jian'ı bacağıyla tekmeledi, güçlü tekme Qiu Jian'ı doğrudan yere geri gönderdi ve Jian Qiaoxin, Qiu Jian'ın inlemesini duydu.
Yan Gan oldukça... oldukça güçlüydü.
Wen Yuan ağzını kapattı ve haykırdı. Önünde olan Jian Qiaoxin'i öne doğru itti: "Neden şaşırıyorsun? Erkek arkadaşın dövülüyor, oraya git ve onu koru!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...