Araba Kazası - 13

133 24 11
                                    

Jian Qiaoxin, adamın böyle olduğunu görünce kafa derisinin uyuştuğunu hissetti, sonra iyi bir iş yapıp yapmadığını ve patronu kışkırtıp kışkırtmadığını merak etti.

Aslında Yan Gan'a fazla karışmak istemiyordu, Yan Gan dizinin en büyük yatırımcısıydı. Adam onu tek bir kelimeyle değiştirebilirdi.

Hay, neden bu kadar şanssızdı? Nereye giderse gitsin büyük patronla karşılaşıyordu.

Neyse ki, gece yattığında birinci katta tek başına uyudu ve diğer adam ikinci kattaydı, ikisi de birbirinden uzak duruyordu.

Yıkandıktan sonra, Jian Qiaoxin sonunda öğleden beri dokunmadığı telefonu çıkardı. 100'den fazla cevapsız arama vardı ve WeChat'te sayısız okunmamış mesaj vardı.

Onlara bakarken, ekran gelen bir aramayı gösterdi.

Jian Qiaoxin bir süre tereddüt etti, sonra cevap verdi: "Merhaba?"

"Xiao Xin, Xiao Xin, sonunda telefona cevap verdin. Ne kadar endişeli olduğumu biliyor musun." Qiu Jian'ın endişeli sesi geldi: "Neredesin?"

Jian Qiaoxin az önce duş aldı ve saçını bir havluyla kurutuyordu: "İyiyim, endişelenme."

Qiu Jian isteksizce şöyle dedi: "Hala bana kızgın mısın? Neredesin, sana geleceğim."

"Qiu Jian, ayrıldık, artık beni arama." Jian Qiaoxin ıslak havluyu indirdi ve açmak için pencereye doğru yürüdü: "Hepsi bu, telefonu kapatıyorum."

Telefonun diğer ucundaki Qiu Jian bir şeye çarpmış gibiydi ve sesi geldi: "Xiao Xin, böyle olma. Wen Yuan ile aramda hiçbir şey yok, neden onun gibi önemsiz birisi yüzünden ayrılmak istiyorsun? Beş yıllık ilişkimizi bitirmeye hazırsın. Yanıldığımı biliyorum, lütfen gitme. Gelip seni bulacağım, tamam mı?"

Aramayı bitir düğmesine bastı ve Jian Qiaoxin, ismi kara listeye sürükledi; yatağını yaptı ve uyumaya hazırdı.

Ertesi gün

Bugün hava güzeldi. Uykusundan uyandığında öğlen olmuştu.

Jian Qiaoxin aşağı indiğinde, Da Gua alt kattaki koridorda ödevine dalmıştı. Aşağıya inen birinin sesini duyan çocuk başını çevirdi: "Xiao Xin Ağabey!"

Jian Qiaoxin ona el salladı: "Günaydın."

Yan Gan'ın nereden çıkacağından biraz korkarak etrafına baktı.

"Xiao Xin Ağabey, Yan Amca'yı mı arıyor?" Da Gua dışarıyı işaret etti: "Yan Amca sabah erkenden ayrıldı ve bir dahaki sefere geldiğinde bana bir oyuncak araba getireceğini söyledi."

Jian Qiaoxin gizlice rahat bir nefes aldı ve sert bir şekilde şöyle dedi: "Onu aramıyordum, saçma sapan konuşma."

Da Gua kalemini ısırarak gülümsedi: "Xiao Xin Ağabey, Yan Amca çok yakışıklı, okuldaki beden eğitimi öğretmeninden daha yakışıklı. Bize bir şeyler almasına rağmen büyük patron. Büyüyünce onun gibi olacağım."

Jian Qiaoxin, yetişkinlerin çocuklar için olumlu bir rol oynamasının ne kadar önemli olduğuna şaşırdı.

Da Gua'nın kafasına dokundu: "Evet, çok çalışmalısın ve gelecekte büyük patron olmalısın."

Da Gua çok mutlu görünüyordu ve öğrenmek için daha fazla motivasyona sahipti, bu yüzden kendini ev ödev sorunlarına kaptırdı ve oynamak için dışarı çıkmakla bile ilgilenmiyordu.

Jian Qiaoxin ayağa kalktı ve "Kahvaltı hazırlayacağım ve büyükbabam yürüyüşünden döndüğünde ona akşam A Şehri'ne geri döneceğimi söyle." dedi.

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin