Yan Gan, Seni Şeytan - 2

174 34 1
                                    

Jian Qiaoxin, sessizce koridorda geri çekildi. Kendine biraz aşağıdan bakmaya başladı. Kötü bir şey yapmamasına rağmen neden suçlu olduğunu anlayamamıştı. Asker kaçağıymış gibi korkuyordu.

İnsanlar kokteyl partisine gelip gittiler, herkesin gelmek için kendine ait sebepleri vardı, kimisi bağlantı kurmak için kimisiyse kâr etmek için buradaydı.

Jian Qiaoxin giysilerini düzeltti. Bugün buraya Yönetmen Wang Can'a seçmelerde ona bir şans vermesini söylemek için gelmişti.

Çok uzak olmayan bir yerde Nong Bai daha yeni iş arkadaşlarını selamlamayı bitirmişti, küçük sanatçısına doğru ilerledi, "Nasıl, hazır mısın, seni Wang Ağabey ile tanıştırmaya götüreceğim."

Jian Qiaoxin kafasını salladı.

Kokteyl partisinin bar alanında her türlü şarap ve alkolle dolmuş geniş beyaz bir masa vardı. Güzellikler masanın etrafına toplanmıştı, yakışıklı erkekler de vardı.

Yönetmen Wang koltukta oturuyor, sağındaki ve solundaki güzellikleri kucaklarken güzellikler tarafından şarapla besleniyordu. Karşısında alaycı Yan Gan duruyordu. Yönetmenin aksine yanında güzellikler oturmasına rağmen güzellikler öylece oturuyor ve adama yaklaşmaya cesaret edemiyorlardı.

Sonuçta kimse onun izni olmadan dokunmaya cüret edemezdi, ne olursa olsun hiçbir istisna yoktu. Yan Gan aslında başkaları tarafından dokunulmaktan hoşlanmıyordu. Geçmişte ondan izin almadan ona dokunmaya çalışan nazik görünüşlü birisi vardı, o kişi orada dövüldü ve oracıkta hastaneye götürüldü.

Nong Bai, Jian Qiaoxin'i oraya sürükledi ve coşkuyla konuştu, "Oh, Wang Ağabey, uzun zaman oldu, son zamanlarda iyi görünüyorsun."

Wang Can güzelliklerle içmekle meşguldü bu yüzden ona sadece tembel bir bakış attı, "Oh, Xiao Bai."

"Benim, benim, bugün iyi bir ruh halinde gözüküyorsun," Nong Bai gülümsedi ve kafasını Yan Gan'a çevirerek onu selamladı, "Merhaba, Bay Yan."

Yan Gan ona sadece baktı, bir şey söylemeye tenezzül etmedi.

Wang Can sonunda güzellikler tarafından şarapla beslenmesini bitirmişti ve konuşmaya başladı, "Pekala, Xiao Bai, otur ve biraz içki al."

Nong Bai'yi oturması için davet etse bile masadaki tüm sandalyeler doluydu.

Nong Bai durumdan utanmadı. Arkasında ölü bir bslık gibi davranan Jian Qiaoxin'i itmeye başladı, "Wang Ağabey, bu sefer yanımda birini getirdim. Benim kaydettiğim sanatçı, Jian Qiaoxin."

Jian Qiaoxin profesyonel bir gülümsemeyi yüzüne yerleştirdi ama sesi canlı ve kederliydi: "Merhaba, Yönetmen Wang."

Böyle hassas bir ses sonunda sersemlemiş Yönetmen Wang'ın ciddiyetle başını kaldırmasına neden oldu ve tombul yüzü sonunda küçük bir gülümseme gösterdi: "Qiaoxin, bu iyi bir isim."

Önündeki şarap bardağını işaret ederek, "iç." dedi.

Jian Qiaoxin kaşlarını çattı. Alkol almaktan hoşlanmıyordu. Ayrıca partinin kökeni belirsizdi. Bardağa eklenen bir şey olup olmadığını bilmiyordu.

Uzun süre kıpırdamadığını fark edince masanın çevresindeki herkes ona baktı, kimisi meraklıydı kimisiyse eğleniyordu.

Nong Bai kalbinden küfretti ve şarap bardağını direkt Jian Qiaoxin için aldı, oğlanın eline sıkıştırdı: "Bu serseri, ilk defa Wang Ağabey ile tanıştığın için gergin misin?"

Jian Qiaoxin'de durumun ciddiyetini biliyordu: "Evet, Yönetmen Wang'ı ilk defa şahsen görüyorum. Yönetmen Wang'a her zaman hayranlık duyduğum için biraz endişelendim."

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin