Yan Gan'ın Sözü - 17

124 24 6
                                    

Wen Yuan yatak odasına geri gönderildi.

Yatak odasındaki köpek başlı stratejistini sorgulamaya çağırdı, ancak kimse çağrısına cevap vermedi, bu da şüphesiz onu korkuttu ve kızdırdı.

Yatak odasının kapısını açtı ve dışarı çıkmak üzereydi ama kapısını çalmak üzere olan hizmetçi ile karşılaştı.

Wen Yuan'ın öfkesi kalbini doldurdu, ama sadece kapıyı sıkıca kavrayabildi: "Bir şey var mı?"

Hizmetçi Zhang Teyze, elinde bir bardak süt ve bazı meyveler taşıyordu: "Genç Efendi, A Gan gittiğinde, bugün kendini iyi hissetmediğini söyledi, bu yüzden iyi dinlenmelisin. Senin için bir bardak süt ısıttım, lütfen yatmadan önce biraz iç?"

Wen Yuan'ın göğsü havasızlaştı, gözleri kızardı: "Nasıl bir şeyler içme havamda olayım, ölmeme izin verse daha iyi olmaz mıydı?"

Zhang Teyze onu nazik bir ses tonuyla rahatlattı: "Bunu söyleme, A Gan, Yaşlı Yan'a seninle ilgileneceğine söz verdiğine göre, itaatkar bir şekilde sorun çıkarmadığın sürece sonuna kadar sorumlu olacaktır."

Zhang Teyze, Yan ailesinde uzun süredir hizmetçiydi. Çocukluğundan beri Yan Gan'a hizmet ediyordu, kelimenin tam anlamıyla onun büyümesini izliyordu. Yan Gan'ın yarı annesi olduğu söylenebilirdi. Yan Gan'ın Wen Yuan'ı gerçekten sevmediğini anlamıştı. Yan Gan, büyüklerine karşı her zaman çok saygılı olmuştu. Bu evlilik büyükbabası ölüm döşeğindeyken ayarlandığı için sorumluluk almıştı.

Yan Gan çok sorumlu ve iyi bir adamdı, bu yüzden Wen Yuan'a iyi bakardı. Tek koşul, Wen Yuan'ın kötü bir işe dahil olmaması gerektiğiydi. Dürüst olmak gerekirse, Wen Yuan'ı pek sevmiyordu ama sadece Yan Gan'ın mutluluğunu diliyordu.

Wen Yuan kızgındı, dudaklarını kıvırdı: "Büyükbaba olmasaydı, onunla olmazdım."

Zhang Teyze sütü ona uzattı: "Birlikte olduğunuza göre, her zaman ayrılık hakkında konuşmayın. Kimse için iyi değil. A Gan'dan şimdi ayrılırsan, senin için ne faydası olur?"

Wen Yuan bir şey söylemek için ağzını açtı ama hiçbir şey söyleyemedi.

Zhang Teyze önlüğüyle ellerini sildi ve yumuşak bir şekilde şöyle dedi: "Bazen öfkesini iyi kontrol edemese bile hoş olmayan birkaç kelime söylerdi. Aslında hala çok yumuşak kalpli bir insan. Tabii ki, yaptığı her şey senin refahın için. Çocukluğundan beri büyümesini izledim ve bu çocuğun doğasını çok iyi biliyorum. Sadece ona karşı sabırlı ol ve ona iyi davran, meyvesi daha sonra sana gelecektir."

Wen Yuan süt bardağını aldı, tabii ki onun tavsiyesini dinlemedi, bu yaşlı kadın Yan Gan'ın hizmetçisiydi, sesi sertti: "Tamam, biliyorum, her neyse, hepiniz aynı taraftasınız!"

Arkasını döndü, odaya girdi ve kapıyı çarptı. Burada zamanını boşa harcamak istemedi.

Sheng Shi Jialun——12. kat

Jian Qiaoxin menajerinin ofisinde oturdu ve çevrimiçi yorumlara baktı.

Nong Bai bir dizi basın mensubu ile telefondaydı, birbiri ardına telefon görüşmesi yapıyordu. Bir süre sonra nefes almak için bir an bulmuştu.

Jian Qiaoxin dondurmasını yiyordu: "Nasıl?"

Nong Bai gözlerini devirdi: "Bu sefer bayılma olayı gerçekten haber oldu. Çekim ekibinde bazı videolarını yayınlamak için bazı bağlantılar kullandım ve son tıbbi kayıtların pazarlama hesaplarına gönderildi. Bu kez kamuoyunun yardımıyla gerçekten savaşı kazandık. Şu anda internette Wen Yuan üzerinde çok fazla tartışma var ve zaten belirsiz bir ivmesi var."

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin