Jian Qiaoxin, Yan Gan'ın kurnazlığını bir kez daha anladı ve kendi aptallığını düşündü.
Banyoda hızlı bir duş aldı ve iki takım bornozun çoktan odada olduğunu gördü. Onları denedikten sonra, içlerinden biri küçüktü, ona oldukça uymuştu.
Yan Gan gerçekten entrikacıydı.
Biri kapıyı çaldı.
Jian Qiaoxin kapıyı açtı ve uşağın dışarıda yiyecekle durduğunu gördü. "Efendi benden size yiyecek getirmemi istedi." dedi.
Jian Qiaoxin dedi ki: "Teşekkür ederim."
Uşak kibarca gülümsedi, yemeği yatak odasındaki küçük masaya koymasına yardım etti ve ayrılmadan önce şöyle dedi: "Bir şeye ihtiyacınız olursa bana haber verin."
Jian Qiaoxin hala "Teşekkür ederim." dedi.
Bundan sonra uşak gitti.
Masada çeşitli yiyecekler vardı, çok dikkatli yapılmışlardı, yağlı değillerdi, deniz ürünleri yoktu, hepsi hamile bir kişi için kabul edilebilir aralıktaydı.
Jian Qiaoxin, adamın düşünceli düzenlemesinden etkilendi. Yan Gan'a bir mesaj gönderdi: "Uşak bana yemek getirdi."
Yan Gan biraz meşgul olmalı ve bir süre sonra cevap verdi: "Önce ye, sana sorun çıkarmaya cesaret edemez."
Jian Qiaoxin telefonu bir kenara bıraktı ve yemek yemeye başladı, ama bu gece bebek gerçekten işbirlikçi değildi. Yemek yedikten sonra kustu ve kustuktan sonra artık yemek yiyemedi.
Bir süre içini çekti ve yatak odası penceresinden tüm evin parlak ışıklarına baktı, umutsuzca Yan Gan'ın burada olmasını istedi.
Gece geç saatlerde
Yan Gan geri döndüğünde, odadaki kişi çoktan uyuyordu.
Jian Qiaoxin yatağa yerleşmiş ve kendini bir top gibi sarmıştı. Biri içeri girse bile çok iyi uyuyordu. Yan Gan önce masadaki yemeklere baktı ve diğer kişinin birkaç lokmadan sonra kusmuş olduğunu gördü.
Paltosunu çıkardı ve yatağın kenarına oturdu.
Jian Qiaoxin şaşkınlıkla gözlerini açtı, "Geri döndün mü?"
"Evet." Yan Gan bileğindeki saate baktı: "Hadi gidelim, Amca seni bir yere götürecek."
Gecenin bir yarısı başka biri onu çağırsa, çıldıracağından korkuyordu, ama Jian Qiaoxin şaşkınlık içinde oturdu ve Yan Gan, bir süre sonra kıyafetlerini giymesine yardım etti.
Jian Qiaoxin aşağı inene kadar tepki vermedi: "Nereye gidiyoruz?"
Yan Gan arkasına baktı ve "Oraya vardığında anlayacaksın." dedi.
Evin ön salonundan arka bahçeye yürürken, çoktan gece geç saat olmuştu ve tüm ev sessizdi, ama Yılbaşı Gecesiydi, uzaktaki havai fişeklerin sesi hala hafifçe duyulabiliyordu.
Geniş bir arka bahçeye ulaştıklarında Yan Gan, elini bırakmadan önce onu merdivenlerden yukarı bir izleme platformuna götürdü: "Burada bekle."
Arka bahçedeki ışıklar sıcak sarı ışıkla parlıyordu. Jian Qiaoxin, çok uzak olmayan çiçek tarhında iki varil havai fişek olduğunu gördü. İnanamayarak Yan Gan'a baktı.
Yan Gan çiçek tarhına yürüdü ve çakmağı cebinden çıkardı. Rüzgarda küçük bir alev aydınlandı ve sonra hızla dağıldı. Sonra birkaç adım geri çekildi ve sessiz gecede bir ışık fırladı.
"Bom"
Parlak ışık gökyüzüne fırladı ve sonunda karanlık gökyüzünde patladı. Başlangıçta sessiz yıldızsız gece aniden bazı renklerle bürünmüş gibiydi ve çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...