Konferans odasına çağırıldığı zaman Jian Qiaoxin oldukça endişeliydi. Nong Bai eğer o rolü alamazsa ara vereceğini söylemişti.
Sonuç olarak, son engeli aşamadı ve rolü güvence altına almayı başaramadı. Bu kez ara verileceğinden emindi.
O gün hava, pencerenin dışındaki mavi gökyüzü ve beyaz bulutlarla iyiydi: gökyüzü derin maviydi, beyaz bulutlar göz kamaştırıcıydı. Oda boştu ve sıcaklık hoştu.
Jian Qiaoxin elindeki tek kullanımlık bardakla oynadı ve iç çekmeden edemedi.
Uzaklardan ve yakınlardan ayak sesleri duyuldu, sonra Nong Bai odaya geldi. Siyah bir spor takımı giyiyordu ve bileğine büyük bir Budist boncuk takmıştı. Kuvvetli bir şekilde yürüdü ve bir ısı dalgasıyla içeri girdi.
Nong Bai içeri girer girmez su istedi: "Susadım."
Jian Qiaoxin çok atikti. İçme çeşmesi yanında olduğu için, hızla bir kağıt bardak aldı ve teslim etmeden önce biraz su kattı: "Nong Ağabey."
Nong Bai onu aldı ve içti, içtikten sonra inledi ve iç çekti, parmağı Jian Qiaoxin'i işaret etti: "Sen, "Wang Jiang Köşkü" bu mesele..."
Jian Qiaoxin'in eli masayı sıkıca sıktı, biraz gergindi: "Nong Ağabey, bu gerçekten benim hatam."
"Harika bir iş çıkardın!"
"Ne?"
Nong Bai belini sıktı ve ona göstermek için aceleyle telefonunu cebinden çıkardı: "Az önce, Yönetmen Wang seçmeleri haber vermek için beni kişisel olarak aradı, gerçekten yaptın, şaşırdım!"
Jian Qiaoxin: "....."
O gün olanları Jian Qiaoxin düşünmek istemedi ve elbette, Yönetmen Wang ona katılma şansı bile vermeyecekti. Bu mantıklı değildi.
Nong Bai çok mutluydu ve Jian Qiaoxin'in endişesini görebiliyor gibiydi ve karşılığında onu rahatlattı: "Bunun hakkında çok fazla düşünmene gerek yok. Bu diziye şirketimiz tarafından yatırım yapıldı, ah hayır, Bay Yan, Yan Grup'un ismiyle yaptı. Şu anda Sheng Shi, Yan Grup'a bağlı dolayısıyla Bay Yan'a bağlı. Diziye yatırım yaptığına göre Yönetmen Wang'ın şirketimizin sanatçılarını kabul etmesi mantıklı."
Jian Qiaoxin haberle rahatladı, ancak çok dikkatli olamadı: "Bay Yan neden aniden şirketimizi satın aldı?"
"......."
Nong Bai soğuk bir şekilde, "Bilmemen gereken bir şeyi sorma," dedi. Bizim sektörde, ne kadar az bilirsen, o kadar uzun yaşarsın, susmayı öğrenmen gerekir."
Jian Qiaoxin çok itaatkardı: "Evet, anlaşıldı."
"Ama bu bir sır olmadığı için sana söyleyeceğim," Nong Bai biraz su alırkan söyledi: "Bay Yan'ın sevgilisi eğlence sektörüne giriyor, onun işini kolaylaştırabilmek için Bay Yan direkt olarak şirketi satın aldı."
Jian Qiaoxin: "..."
Siktir.
İfadesini gören Nong Bai anlamlı bir şekilde gülümsedi: "'Wang Jiang Köşkü'nün erkek başrolü, Bay Yan'ın küçük sevgilisi. Bu diziye yatırım yapmak da onu övmektir, bu yüzden ekipte onu gücendirmemelisin. En iyi şey, bu küçük efendi ile iyi bir ilişkiye sahip olmak ve bu gelecekte senin için büyük fayda sağlayacaktır."
Jian Qiaoxin bir yudum su aldı ve başını salladı: "Anlıyorum."
Nong Bai memnun kaldı. Dürüst olmak gerekirse, sözleşmeli sanatçıları arasında en sevdiği kişinin kim olduğunu soracak olsalardı, bu Jian Qiaoxin olurdu. Jian Qiaoxin'i ilk gördüğünde, bunun kader olduğunu hissetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...