Sonunda, Jian Qiaoxin kartı iade edemedi.
Wen Yuan geri döndükten sonra, sefer tasının yarısının yenildiğini gördü: "A Gan, beğendin mi?"
Yan Gan yemek çubuklarını bıraktı ve onu cesaretlendirdi: "Yemek pişirme becerilerin gelişti."
"Tabii ki, uzun zamandır senin için bunu yapmak için çok çalıştım!" Wen Yuan iyi bir konuşmacıydı ve tatlı tatlı gülümsedi: "Gelecekte senin için yemek pişireceğim, tamam mı."
Yan Gan göz kapaklarını kaldırdı ve ona baktı, sırıttı: "Tamam."
Yarım saat sonra.
Jian Qiaoxin sefer tasını almak için çağrıldı. Kapağı açtı ve bir baktı.
Yan Gan gerçekten seçiciydi. Zencefil, sarımsak ve hatta biraz karidesi yememişti.
Wen Yuan kesinlikle hiç utanmıyordu. Bazı insanlar o kadar uzun süredir rol yapıyorlardı ki o yalanın içinde yaşıyorlardı.
Ekip işi bitirdikten sonra, Jian Qiaoxin yine Wen Yuan'dan bir telefon aldı. Hattaki kişi bu sefer biraz samimiyet gösterdi: "Üzgünüm, başlangıçta kendim yemek istedim, ama A Gan da açtı, bu yüzden ona verdim."
Jian Qiaoxin dedi ki: "İstediğin kişiye verebilirsin."
Herhangi bir aptal, konuşmacının mutsuz olduğunu söyleyebilirdi, ancak Wen Yuan anlamamış gibi davranmaya istekliydi.
İki kişi sahte bir arkadaşlık kuruyordu ve sonunda çağrı sonlandı. Jian Qiaoxin'in gözleri soğuktu ve telefonu bir köşeye fırlatmadan önce derin bir nefes aldı.
Alandan çıktığında saat on birdi. A Şehri trafik doluydu ama aynı zamanda çok müreffehti. Alanın kapısına park edilmiş, birçok insanı dönüp bakmaya çağıran lüks bir araba vardı.
Jian Qiaoxin görmüyormuş gibi yaptı, her gün bir okul kapısında bisiklet gibi stüdyoya park edilmiş o kadar çok lüks araba vardı ki, hiç sürpriz değildi.
Ama beklemediği şey, arabadaki kişinin onu gördüğünde doğruca yürümesiydi.
Xiao Zihua bordo kırmızı bir takım elbise giymiş ve asil, yakışıklı ve çekici görünüyordu.
Kollarında büyük bir gül demeti tutuyordu. Buketin merkezinde pahalı bir hediye kutusu vardı. Prens birilerinin peşinden koşarken hep oldukça cömert olmuştu ve bu seferde farksız değildi.
Çiçek, Jian Qiaoxin'in önünde keskin bir kokuyla tutuldu: "İyi ki doğdun."
Jian Qiaoxin ayak izlerini takip etti ama cevap vermedi. Hassas yüzü çaresizlik gösteriyordu: "Teşekkür ederim, Kardeş Hua."
"Al onu, hediye." Xiao Zihua'nın yüzü kendinden emindi.
Jian Qiaoxin dedi ki: "Üzgünüm, düşünceleri kabul ediyorum, ama hediye çok pahalı, alamam."
Etrafındaki insanlar görmek için toplandılar. Xiao Zihua, en popüler yeni gelen olarak çok iyi biliniyordu. Gece geç olmasına rağmen, film ve televizyon şehri zaten hiç uyumazdı ve insan akışı oldukça büyüktü.
Xiao Zihua kaşlarını kaldırdı: "Bunu sevmedin mi? Neyi seversin, senin için alayım."
Jian Qiaoxin yarım adım geri attı ve iyi bir mesafe yarattı: "Bence bunun hakkında başka bir gün konuşmak en iyisi, nazik düşüncelerini kabul etmekten çok mutluyum ve çok gurur duyuyorum. Ama ben sadece bir hiçim ve sana uygun değilim. Burada bir sürü insan var ve internette yayınlanması iyi değil ya da..."
"Jian Qiaoxin." Xiao Zihua'nın tonu soğudu, boynunu büktü ve alçak bir tonla şöyle dedi: "Bugün senin doğum günün, seni utandırmak istemiyorum, bu yüzden seninle tartışmayacağım, çok ukala olma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...