Hamileyim - 25

154 21 14
                                    

İki çizgi.

Kırmızı çift çizgi özellikle dikkat çekiciydi. Jian Qiaoxin'in eli titredi ve neredeyse çubuğu elinden fırlatıyordu.

"Hayır, bu doğru olmayabilir."

Jian Qiaoxin elindekini lavabo tezgahına koydu ve sonra bir tane daha çıkardı. Neyse ki, iki tane almıştı, daha iyi değil miydi?

Son umut kırıntılarıyla, Jian Qiaoxin tekrar test etti ve iki tanıdık çizgiyi görünce yüzü soldu.

Tuvaletten yavaşça oturan Jian Qiaoxin'in başı döndü ve neredeyse düşüyordu.

Bir süre kendini duvarla destekleyerek yatağına doğru yürüdü. Masasındaki soğuk algınlığı ilacının varlığı sessizce hissedilebiliyordu ama şu anda gereksizdi.

Telefonu çaldı ve onu şokundan çıkardı.

Jian Qiaoxin bilinçsizce telefona cevap verdi: "Merhaba?"

Telefonun diğer ucunda arkadaşı Feng Qing'in sesi vardı: "Xiao Xin, nasılsın? Son haberleri okudum, üzülme..."

Diğer taraf durmadan konuşmaya devam etti, ancak Jian Qiaoxin tek kelime bile söylemedi.

Sonunda, Feng Qing diğer tarafta çok sessiz olduğunu fark etti ve tekrar sordu: "Merhaba? Xiao Xin, beni dinliyor musun?"

"Dinliyorum." Jian Qiaoxin'in sesi hırıltılı ve korkmuş gibi çıkıyordu ve fısıldayarak: "Biraz rahatsız hissediyorum."

Feng Qing olayı daha fazla sürdürmedi: "Hasta mısın? Kontrol etmek için hastaneye gittin mi?"

Jian Qiaoxin şaşkın hissediyordu, ama mesele o kadar önemliydi ki bunu gelişigüzel söylemeye cesaret edemedi, bu yüzden: "Eh, sadece soğuk algınlığı. Sadece biraz uyumam gerekiyor."

Feng Qing rahat bir nefes aldı: "Bu iyi, tamam, o zaman dinlenmeni bölmeyeceğim, sen erken yat."

Jian Qiaoxin cevap verdi ve telefonu kapattı.

Telefon görüşmesi onu çok sakinleştirmişti ve bu yeni hayatı rahminde tutup tutmayacağı sorusunu ciddi olarak düşünmeye başladı.

"Tutmalı mıyım..."

Jian Qiaoxin kendini yatağa attı ve yüzünü sinirli bir şekilde yastığa gömdü. Kalbindeki şeyleri düşünüyordu ama düşündükten sonra uykuya daldı.

Ertesi gün.

Shengshi Jialun Binası.

Jian Qiaoxin, Nong Bai'nin ofisinde oturuyordu ve tabletteki yorumlar arasında geziniyordu.

Sadece birkaç gün önce herkes onun hakkında internette eleştiriyor ve nefret yorumları yayınlıyorsa, bugün halkla ilişkilerin müdahalesinden bu yana netizenlerin yorumları çok daha iyi hale geliyordu.

Shenhuai: "Doğruyu söylemek gerekirse, Qiu Jian'ın fotoğraflarını gördüm ve bunun bir pisliğin yüzü olduğunu düşündüm."

Genie_CJ: "Neyse ki ayrıldılar, bu tür dar görüşlü kayınvalidesi olan bir evde evlenmek talihsizlik!"

Çevrimiçi yorumlar Jian Qiaoxin'in tarafını tutuyordu.

Nong Bai belgeyle geldi ve masaya koydu: "Şuna bak, bu senaryolar yakın zamanda bize getirildi."

Jian Qiaoxin geçici olarak şöyle dedi: "O zaman ben..."

"Erkek ana karakter." Nong Bai bacaklarını çaprazlayarak oturdu, çok sakindi.

Jian Qiaoxin buna inanamadı. Uzandı ve klasörlerden birini aldı ve ilk sayfaya çevirdi, şok oldu: "Ateşli Prenses Çok Tatlı", "Özel Ajan Prenses: xxx"

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin