Jian Qiaoxin, Yan Gan'ın gözlerine baktı. Kalbi hızla attı, ama ne kadar heyecanlanırsa o kadar sakinleşti: "Bay Yan, Yan büyüklerinin evindeyken, birçok insan hamile olduğumu bilecek. O zaman, benim senin....nişanlın olduğumu mu düşünecekler?"
Yan Gan kalemi eliyle tuttu ve ağzının köşesiyle gülümsedi: "Ya düşünürlerse?"
Jian Qiaoxin'in kalbi hızla attı, ancak aklı üstün geldi. Gülümsedi: "Beni pek etkilemez, ama korkarım seni etkileyecek."
Sonuçta, adam parası ve gücü olmayan bir yıldızla evlenecek olsaydı, ne kadar yardım edebilirdi?
Yan Gan bunu net bir şekilde söylemedi ama adam için mantıklı olması gerekiyordu. Bu onun tek gücü değil miydi? Kendini çok biliyordu, ısrarcı değildi ve ölmeyecekti.
Yan Gan'ın gözlerindeki gülümseme yavaş yavaş soldu. Arka koltuğa yaslandı, sesi kısıldı, "Xiao Xin, sana bir soru sorabilir miyim?"
Jian Qiaoxin: "Evet."
Yan Gan ona bakmadı: "Çocuk doğduktan sonra Yan ailesi tarafından büyütülmesine karar verdin, şimdiye kadar bu değişti mi?"
Jian Qiaoxin tereddüt etti. Bir süre düşündü: "Seni takip ederse, daha iyi bir geleceği olacak."
O kalmayacak.
Yan Gan'ın gözlerindeki ışıltı yavaş yavaş dağıldı ve sonunda sadece kalın bir siyah kaldı.
"Xiao Xin gerçekten iyi bir çocuk." Yan Gan'ın sesi tembel ve rahattı, sanki sıradan şeylerden bahsediyormuş gibi. Zarif ve çekici bir şekilde gülümsedi: "Özgeçmişini kontrol ettim. Uzun yıllardır sektördesin ve iyi bir kaynak elde etmedin. Bunu daha önce konuşmuştuk. Oyunculuğu seviyorsun. Bu harika, ancak eğlence sektörü hiçbir zaman sevgiyle yaşayabileceğin bir yer olmadı. Herkes seni değiştirebilir. Uzun yıllar bu sektörde çalıştın. Anlamalısın?"
Jian Qiaoxin dedi ki: "Biliyorum."
Yan Gan ona doğru baktı, derin gözleri insanı içine çekiyor gibiydi ve gülümsedi: "Ya Amca sana yardım edebilirse?"
Sanki gökten tatlı bir turta düşüyormuş gibiydi, ama Jian Qiaoxin şaşırtıcı derecede sakindi. "Neden?" diye fısıldadı.
"Çocuğun doğumdan sonra bir veya iki yıl boyunca senin tarafından büyütülmesi gerekiyor." Yan Gan kaşlarını kaldırdı: "Tazminat olarak?"
Tabii ki Jian Qiaoxin çocukla birlikte olmaktan mutluydu, ama kafasını geçmesine izin vermeyecekti: "Çocuğun biyolojik babası tarafından büyütülmesi gerekmiyor. Beni desteklemeye istekliysen...başka bir şeye ihtiyacın var mı?"
Yan Gan bir eliyle çenesine uzandı, böylece diğerine bakabilirdi: "Sen çok aptal bir çocuksun, Amca seni kandırmaktan ne kazanabilir, ama hamilelik sırasındaki sıkı çalışman için üzülüyorum. Bunu hak ediyorsun."
Jian Qiaoxin ikna olmadı ve ona baktı: "Aptal değilim."
"Elbette, elbette, elbette." Yan Gan gülümsedi, ses tonu biraz daha ciddiydi: "Xiao Xin'imiz en zekisi, her zaman çok çalışıyorsun, herkesten çok daha iyisin."
Herkesten çok daha iyisin.
Ses çok hafifti ama kalbine düşen ağırlık çok ağırdı. Jian Qiaoxin uzun yıllardır eğlence sektöründeydi ve herkesten daha fazla çaba sarf etmişti, ancak sonsuza kadar en düşük rütbede kalabilirdi.
Umursamadığını söylemek imkansızdı, dünyadaki hiç kimse kendine bir isim yapmadan kalmak istemez.
Birçok gün ve gece boyunca eğlence sektörüne uygun olup olmadığını merak etti. Eksik olduğu şey altın efendisi ve onu destekleyecek kimseydi. Yeteneklerini göstermek için mümkün olan her şeyi yapsa bile, tüm çabasıyla gece gündüz denese de, yine de boşunaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...