Jian Qiaoxin uyandığında, öğleden sonra saat 11'i geçmişti.
Kalktıktan sonra yıkanmak için banyoya gitti, Yan Gan'ı arayıp aramaması gerektiğini merak etti, ancak aniden pencerenin yanındaki alt kattan gelen sesler dikkatini dağıttı. Burada çocuklar mı vardı? Jian Qiaoxin meraklıydı ve dışarı bakmak için yürüdü. Misafir evinden bazı çocukların dışarıda oynadığını gördü.
Bu sefer çocuklarıyla birlikte Yeni Yılı kutlamaya gelenlerin akrabalar olması gerektiğine inanıyordu.
Jian Qiaoxin bir süre onlara baktı ama bunun ilginç olmadığını hissetti, bu yüzden bakışlarını geri çekti. Ayrılmak üzereyken aşağıdan gelen bazı uyumsuz sesler duydu.
"Bay Yan'ın o kişiyi eve getirdiğini duydum, Yan ailesinin en büyük oğlu eğlence sektöründen biri tarafından doğacak. Böylesi bir utanç."
"Neden bu kadar şaşırdın." Sarı saçlı bir kadın kıkırdadı: "Bay Yan'ın kendisi bir bar dansçısı tarafından doğdu. Gayrimeşru bir çocuktu. Yani çocuğu ondan daha iyi değil, değil mi?"
Kırmızı paltolu kişi haykırdı: "Bunu söylemeye cesaretin var mı?"
Sarı saçlı kadın etrafına baktı, kimseyi görmedi ve küçümseyerek gülümsedi: "Ama herkes bunu biliyor, nasıl söylememe izin verilmesin. Bay Yan, eski Komutan'ı memnun ettiği için ailenin reisi olmadı mı, ama o pozisyonda ne kadar süre oturabileceğini görmek istiyorum, sonuçta onun gibi gayri meşru bir çocuk..."
O konuşurken, yukarıdan dökülen su, geveze kadının kafasına döküldü.
Alt kattaki bahçeden kadının bağırış sesleri geldi: "Kim cesaret eder!"
Jian Qiaoxin tencereyi bir kenara koydu ve dedi ki: "Üzgünüm, aşağıda biri var mı bilmiyordum. Sana geldi mi?"
Sarı saçlı kadın onu hiç görmemişti ve küfretti: "Gözlerin yok mu? Kim olduğumu biliyor musun? Elbisem sınırlı sayıda ve on parçadan fazla yok. Bunu ödeyebilir misin?"
Jian Qiaoxin pencereye yaslandı: "Gözü olmayan sensin. İyi giyiniyor ve harika bir zevke sahip görünüyorsun, ağzın neden bu kadar kirli? Sen de bir yetişkinsin ve etrafta çocuklar var, bir şey söylemek için her ağzını açtığında, sana ne söyleyip ne söylememen gerektiğini öğretmem gerekiyor mu?"
"Sen!"
İki kadın birbirine baktı ve birbirlerinin gözlerinde biraz korku gördüler. Jian Qiaoxin onları duymuştu. Duyulmayı hiç beklemiyorlardı. Yan Gan'ın arkasından kötü şeyler söylemeye cesaret etseler de, kimse Yan ailesiyle yüzleşmek istemezdi. Özellikle Yan Gan'a karşı, adam zararsız görünüyordu, ama aslında şiddetli ve tehlikeliydi ve onun tarafından suda boğulan oldukça fazla insan vardı.
İki kadının çocukları sesleri duyunca koştular. Annelerinin utandığını görünce oldukça sinirlendiler.
Küçük bir çocuk yüzünü kaldırdı ve Jian Qiaoxin'e baktı: "Seni kötü çocuk, neden anneme su sıçrattın?"
"Acele et ve özür dile, yoksa kesinlikle sana bunu ödeteceğiz."
Sarı saçlı kadın o kadar aptal değildi. Bu kadar kısa süre içinde Jian Qiaoxin'in kimliğini çoktan tahmin etmişti ve çocuğu tutmak için acele etti: "Ne saçmalıyorsun? Acele et ve Jian Amca'dan özür dile!"
Küçük çocuk Jian adını duyduğunda aniden mutsuz oldu ve sordu: "Jian Amca? Gayri meşru çocuğa hamile olan..."
Sarı saçlı kadın bu sözle yakalandı ve çocuğunun ağzını kapattı. Jian Qiaoxin'e özür dilerek baktı: "Üzgünüm, çocuğum mantıklı düşünmüyor, lütfen ciddiye alma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...