Bay Yan Sen Bir Köpeksin - 22

116 19 2
                                    

İki kişi Başkan'ın ofisine geri dönüyordu. Buradaki işe alışmak için Yan Gan, ofisinin çoğunu bu binaya taşımıştı.

Kapıyı iterek açtı ve masanın üzerindeki dizüstü bilgisayarı açtı. Bilgisayar ekranı aydınlandı ve içinde fazlaca olan dosya bilgileri gözüktü.

Sekreter ofiste durdu ve tereddüt etti: "Efendim, neden gidip Direktör Wang ile konuşmuyorum."

Yan Gan başını kaldırmadı: "Gerek yok."

"Gerek yok mu?" Sekreter şaşırdı.

Yan Gan kaşlarını kaldırdı ve klavyede parmak uçlarının hareketini duraklattı: "Neden, bir sorun mu var?"

Sekreter Li hızlıca dedi ki: "Hayır, hiç de bile!"

Yan Gan sadece ofis koltuğuna yaslandı, eklemleri çaprazlandı, yakışıklı ve zarif yüzünde ilginç bir gülümseme vardı: "Ne, benim hakkımda ne düşünüyorsun?"

Sekreter Li kendi kendine, cesaret edemem, başını salladı: "Buna cesaret edemiyorum." dedi.

Yan Gan'ın yüzü yavaş yavaş soğudu: "O zaman çok boştasın, burada sana iş atamamı mı bekliyorsun?"

"......."

Sekreter Li uzun zamandır patronun huysuzluğuna alışkındı ve aceleyle eğildi ve ayrılmaya hazırdı.

Kapıya ulaştığında arkadan bir ses geldi: "Bekle."

Sekreter Li hızla arkasını döndü, saygıyla patronun en son emrini bekliyordu: "Efendim."

Masadaki Yan Gan günlük iş rutinine devam etmişti. Parmak uçlarıyla klavyeye dokundu: "Gelecekte, Jian Qiaoxin'in meselesi hakkında bilgi almaya gerek yok. Sözleşmeyi iptal etmek istiyorsa, iptal etsin."

Sekreter Li kapı kolunu sıkıca tuttu: "Evet."

Odadan çıktı, kafasındaki teri sildi ve şaşkına döndü. Nedense, her zaman bu konunun uzayacağını hissetti.

Bir ay sonra.

Büyük stüdyonun personeli geldi ve gitti, beyaz ışıklar yandı ve fotoğrafçı kamera deklanşörüne sürekli basarak modelini çevreledi.

Jian Qiaoxin'in masada otururken duruşunu sürdürmesinin üzerinden neredeyse iki dakika geçmişti.

Fotoğrafçı bağırdı: "Bay Jian, başınızı biraz indirin, gözlerinizi kaldırın ve havaya bakın, evet, evet, iyi!"

Bir süre etrafta dolaştıktan sonra, gerekli tüm çekimler tamamlandı. Jian Qiaoxin tek başına ayağa kalktı ve saha asistanı ona bir şişe su verdi: "Teşekkür ederim."

Yönetmen gitti ve şöyle dedi: "Tamam, bugünlük bu kadar, herkes çok çalıştı!"

Jian Qiaoxin gidemedi. Fotoğrafçının mekanı temizlemesine yardım etmek için geride kaldı ve geçen diğer personele eğildi: "Teşekkür ederim."

Personelin hepsi gülümsedi ve başını salladı.

Onsekizinci sıradaki mütevazi sanatçılar mantıklı değillerse perişan olacaklar. Jian Qiaoxin, işin sonuna kadar her zaman alçakgönüllü ve kibar olma durumunu korumuştu.

Sırt çantasını almak için geri döndüğünde, bir personel geldi: "Bay Jian, telefonunuz bunca zamandır çalıyor gibi görünüyor."

Jian Qiaoxin minnetle şöyle dedi: "Anlıyorum, teşekkür ederim."

Personel gülümsedi ve "Sorun değil." dedi.

Soyunma odasının kapısını iterek açan Jian Qiaoxin, dolabı ustaca buldu, telefonunu sırt çantasından çıkardı ve Anne Qiu'dan en az elli veya altmış cevapsız arama aldığını gördü.

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin