Yan Gan çok abartmadı. O da Jian Qiaoxin'in burada yeni olduğunu biliyordu. Onu sadece biraz uyarıp cezalandırmıştı çünkü bu ufaklık diğerlerinin konuştuğunu anladıktan sonra bile onları dinlemeye devam etmişti.
Ufaklığın korktuğunu görünce tehdidi bıraktı.
Dikleşti ve 'kibar' bir gülümseme gösterdi: "Pekala, Amcan kanun ve düzenlemelere uyan iyi bir vatandaş. Aklından neler geçiyor."
Yanındaki arkadaşı da konuştu: "Bu seferlik unut gitsin, bir dahaki sefere kulak misafiri olduğunda ona yakalanma."
Jian Qiaoxin kulak misafiri olmanın onun hobisi olmadığını söylemek istedi ama cevap vermeye cüret edemediği için kafasını salladı.
Parti yakında sona eriyordu bu yüzden Yan Gan çok uzun süre kalmayı planlamayarak arkadaşıyla beraber ayrıldı.
Jian Qiaoxin küçük bir odada rahatlayarak nefes verdi ve dışarı çıkmak üzereyken birkaç adım attıktan sonra ayağına takılan bir şey olduğunu fark etti. Aşağıya baktığında onun bir cüzdan olduğunu fark etti.
Siyah cüzdan halıda duruyordu. Derisi oldukça iyi dokunmuştu. Bunun Yan Gan'a ait olduğunu bilmesi için tahminde bulunmasına gerek yoktu.
Jian Qiaoxin parmak uçlarıyla cüzdanı sıktı ve sonra iki adamı yakalamaya karar verdi. Ama iki adam uzun zaman önce gitmişti, nazik bir iç çekti: "Bu seferde yankesici olarak mı görüleceğim?"
Fark etmiyordu, balkondan geri döndüğünde parti neredeyse bitmek üzereydi.
Jian Qiaoxin temsilcisinin bugün buraya onu yalnız göndermediğini bilerek etrafında iki tur daha döndü. Aynı şirketten birkaç genç acemide vardı.
Öncesinde çalan telefonu şimdi kesilmişti. Herhalde, Nong Bai ondan vazgeçmişti ve tekrardan yeni sanatçıları eğitmeye hazırlanıyordu.
Şarap partisinin sonunda Jian Qiaoxin hala Yan Gan'ı bulamamıştı; sadece kırmızı takımlı adamın silüetini asansörde gördüğü anda acele etmeye başladı.
Uzun ve hızlı adımlarla Jian Qiaoxin anlık bir hızla asansöre koştu, hızlı bir şekilde düğmeye bastı ve otoparka koştu.
Feng Huazhi'nin otoparkı çok büyüktü. Lüks arabalar arasında otoparkta birini bulmak gerçekten zordu. Neyse ki, Yan Gan'ın bugün giydiği takım elbiseyi tanımak çok kolaydı. Jian Qiaoxin birkaç sırayı aradı ve sonunda Yan Gan'ı bir arabanın yanında dururken buldu.
Küçük adımlarla koştu, hala koşmaktan dolayı nefes nefeseydi: "Bekle, bekle bir dakika."
Yan Gan ağzının kenarında bir sigara asılı dururken arkasını döndü. Uzun figürü bir agresiflik hissi verdi ve kaşları yavaşça çatıldı: "Ne var?"
Jian Qiaoxin cebinden cüzdanı çıkardı: "Cüzdanın."
Alnı tamamen ter içerisindeydi, hala yazın ortasıydı, öncesinde koşarak gelmiş olmalıydı çünkü hala gence acınası bir görünüş vererek sertçe nefes alıyordu.
Yan Gan diğer eliyle cüzdanı aldı ve açıp basitçe bir bakındı: "Sen mi buldun?"
Jian Qiaoxin uysalca başını salladı.
Sürücü arabayı çoktan çalıştırmıştı ve camdan dışarı bakıyordu, Jian Qiaoxin'in yüzünü net bir şekilde görebiliyordu. Kalbinde gizlice bir iç çekti, bu kolaylıkla yeni yıldızlar gerçekten zenginliklere yaklaşmak için her gün yeni yöntemler bulmayı biliyorlardı.
Yan Gan cüzdanını hızlıca koydu ve kaşını kaldırdı: "Adın ne?"
Jian Qiaoxin alnındaki teri sildi, sesi canlı ve keskindi: "Jian Qiaoxin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...