Hamilelik Testi - 24

121 21 4
                                    

Jian Qiaoxin hala görevliyle konuşurken, Xiao Zihua'nın sesi yandan geldi: "Xiao Xin!"

Jian Qiaoxin'in beyni bir acı sarsıntısı hissetti, yüzünde bir gülümsemeyle hafifçe döndü ve şöyle dedi: "Bay Xiao, doğum günün kutlu olsun."

Xiao Zihua mutsuz bir ses tonuyla adım attı: "Neden bana karşı bu kadar saygılı davranıyorsun?"

Jian Qiaoxin dedi ki: "Öyle davranmalıyım."

Görevli, Prens'in geldiğini görünce geri çekildi ve karışmak istemediği için kalan iki kişinin nerede oturacağına karar vermesine izin verdi.

Xiao Zihua'nın gözleri Jian Qiaoxin'in vücudunda oyalandı ve ağzının köşesindeki gülümseme yavaş yavaş derinleşti: "Buraya gel, seni koltuğuna götüreceğim."

Jian Qiaoxin istemsiz olarak onun tarafından sürüklendi ve kafa derisi uyuşmuş hissetti: "Bay Xiao, bu iyi bir fikir olmayabilir."

Ana koltuktaki insanlar kim? Hepsi Xiao ailesinden!

Ayrıca bugün burada o kadar çok insan vardı ki herkes izliyordu. Bugün orada otursaydı, sadece diğer misafirler değil, Xiao ailesinin insanları bile kötü bir yetiştirilme durumu olduğunu düşünürdü.

Ayrıca, Yan Gan...

Xiao Zihua onu isteksiz görünce bıraktı. Kaşlarını çattı, "Bunun nesi var. Oturmana izin verirsem, oturabilirsin. Ayrıca, çoktan ayrılmadın mı?"

Jian Qiaoxin: "....."

Acıyan bileğini ovuştururken, Jian Qiaoxin bileğindeki kırmızı ize baktı ve kendi kendine düşündü, nasıl sen ve amcan böyle bir güce sahipsiniz.

"Qiu Jian'dan ayrıldım, ama... bunun senin masanda oturup oturmamamla hiçbir ilgisi yok." Jian Qiaoxin prensin öfkesini biliyordu ve prensin burada bir sahneye neden olacağından korkuyordu, o zaman kimse bu hiç olmamış gibi davranamazdı, bu yüzden prensi ikna etmeye çalıştı: "Böyle olma, gidip yan taraftaki masaya oturacağım. Ayrıca, sana bir hediye getirdim, yemeğimizi bitirdiğimizde, görmen için sana getireceğim."

Xiao Zihua hediyeyi duyduğunda gerçekten mutlu oldu, ama çok aptal değildi, bu yüzden dedi ki: "Nerede oturacaksın? Senin için başka bir koltuk tahsis etmedim. Tüm ailem burada. Gelip birbirinizle tanışmalısınız."

Xiao ailesinden ve Yan ailesinden bahsediyorsak, Pekin Elite Cirle'dan bahsediyoruz demekti.

Eğlence sektöründen insanları çeken bir çember. Pekin Elite Circle'da eğlence endüstrisinin kaynaklarının yarısını kontrol eden dört sütun vardı.

Daha da ilginç olan şey, Pekin Elite Circle'ın sadece yakın çevresindeki insanlar için ve çok özel olmasıydı. Pekin Elite Circle'a girdiğiniz sürece kutsanmışsanız, Pekin Elite Circle'daki bir grup kodaman tarafından korunurdunuz.

Eğlence endüstrisinde Pekin Elite Circle'da bulunan insanlar, diğerleri tarafından oldukça iyi bilinir. Örneğin, Film İmparatoru Fu, Film İmparatoru Jian ve Jian Xingchen'in hepsi Pekin Elite Circle'ındandı.

Xiao Zihua ona göz kırptı: "Bugün benim doğum günüm, amcalarım ve küçük amcam burada, seni onlarla tanışmaya götüreceğim."

Onu Pekin Elite Circle'a getirmenin anlamı buydu.

Jian Qiaoxin kalbinde bunun gereksiz olduğunu söyledi, küçük amcana zaten aşinayım, başını salladı: "Sorun değil, başka bir gün yapalım, bugün..."

Sadece yarı yolda söyleyebildi ve sürüklenmeye zorlandı. Jian Qiaoxin sendeledi ve neredeyse Xiao Zihua'nın üzerine düşüyordu, çok rahatsız hissediyordu.

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin