Beyaz Kemikli İblisi Mi Oynuyorsun? - 49

58 11 6
                                    

Yan Gan'ın yüzü karardı: "Delirdin mi?"

Xing Rou saçlarını düzeltti. Jian Qiaoxin'e baktı ve gülümsedi: "A Gan, Jian Qiaoxin'in söylediklerine inanıyor musun?"

Yan Gan kaşlarını çattı.

"Qiu Jian ile iletişime geçtim. Uzun zaman önce Jian Qiaoxin ile bir ilişkisi vardı ve bunu kişisel olarak kabul etti. O gün, sen ve Jian Qiaoxin muhtemelen sarhoştunuz ve çarşafı yuvarladınız. Jian Qiaoxin'in senden önce hiçbir erkekle yatmadığından nasıl emin olabilirsin?"

Jian Qiaoxin aşırı öfkesi olduğundan son derece sakindi, kaşlarını kaldırdı: "Herhangi bir kanıtınız var mı?"

Xing Rou bu kişinin bu kadar net ve kendinden emin olmasını beklemiyordu. Dedi ki: "Kanıt mı? Yaptıklarını kabul etmeye cesaret edemiyor musun? Qiu Jian şu anda Yuefeng Grupta proje yöneticisi. O da biraz varlığı olan bir insan, bu yüzden sadece seni kötülemek için bir şeyler uydurmaz, değil mi?"

Jian Qiaoxin bebeğe sarıldı. Bebeğin korkacağı korkusuyla çok yüksek sesle konuşmaya cesaret edemedi, ama sesi sağlamdı: "Qiu Jian gerçekten söylediyse, onu ara ve üçümüz şu anda yüz yüze bir konuşma yapalım."

Xing Rou dedi ki: "Yapmayacağımı düşünüyorsan..."

"Yeter."

Yan Gan'ın soğuk sesi, ikisi arasındaki konuşmayı kesintiye uğrattı. Adam Xing Rou'ya baktı: "Annemin benim için endişelenecek zamanı varsa, en büyük erkek kardeşimi önemsemesi daha iyi."

Xing Rou'nun yüzü değişti: "Ne demek istiyorsun?"

"Ne anladıysan onu." Yan Gan'ın ağzı zarif bir gülümseme uyandırdı: "Yanlış hatırlamıyorsam, baldızım da geçen ay hamile kalmadı mı?"

"..."

Bu durumda, Xing Rou konuyu bir kenara bıraktı ve düşünmekten kendini alamadı.

Yan Gan'ın onunla konuşacak vakti yoktu ve doğrudan kapıdaki korumalara şöyle dedi: "Lütfen hepsine eşlik edin."

Korumalar hızlıca işe koyuldu. Kapıdaki hemşire kesinlikle kovulacaktı. En önemli şey önce Xing Rou'yu çıkarmaktı. Kadına doğru yürüdüler ve "Hanımefendi, buyurun." dediler.

Xing Rou, korumaların ona baktığını gördü, hata yapmaya cesaret edemedi.

Bu pozisyonda olsa da yine de derecesine dikkat etmeliydi. Homurdandı, "A Gan, sana hatırlatmadığım için sonra beni suçlama. Annen olarak sana faydası olmayan bir şey yapmam. Çocuğun olsun ya da olmasın, sadece bir DNA testi ile bileceksin."

Yan Gan ona soğuk bir bakış attı ve Xing Rou o gözlerdeki tehlikeyi tek bir bakışla hissedebiliyordu.

Bir an tereddüt etti ve hiçbir şey söylemeden dışarı çıktı.

Korumalar geri dönmeden önce insanları dışarıya gönderdi. Xing Rou arabaya bindi, önceki endişeli görünümünü yok etti ve kıyafetlerini zarif ve memnun bir şekilde düzeltti.

Arabanın arka koltuğunda oturan bir kişi vardı, Zhao Tao'ydu.

Onun dışarı çıktığını gören Zhao Tao daha da yakınlaştı: "Teyze, A Gan'a Qiu Jian'dan bahsettin mi?"

"Elbette."

Xing Rou kendinden emindi: "Yan Gan kontrol manyağı kişiliği ile kesinlikle Qiu Jian'ın gitmesine izin vermeyecek. Yuefeng ile uğraşmaya başladığı sürece, bir çırpıda başarı için savaşma fırsatını değerlendirebilir ve A Gan'a para kaybettirebilirsin. O zaman yönetim kuruluna baskı yapmak için konuşurum, eminim o zaman gelip sana yalvaracaktır."

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin