Ancak Anne Qiu, önündeki kişinin ne kadar korkunç olduğunu bilmiyordu ve Yan Gan'ın dalga geçerek verdiği sözleri aldıktan sonra, memnuniyetle ayrıldı.
Kadının ayrıldığını gören Jian Qiaoxin oldukça şok oldu. Yan Gan'ın bunu birkaç kelimeyle halletmesini beklemiyordu ve "Bu kadar basit mi?" diye mırıldandı.
Bir Bentley geldi. Şoför dışarı çıktı ve kapıyı açtı. Yan Gan, Jian Qiaoxin'e döndü ve "İçeri gir." dedi.
Jian Qiaoxin dedi ki: "Tek başıma bir taksiye binebilirim."
"Onu yaraladım. Yine de bunun sorumluluğunu sana kaldı, bir anlamda seni dahil ettim." Yan Gan arabaya bindi ve yavaşça şöyle dedi: "Seni geri göndermek için tazminat, bahsetmiyorum bile..."
Yan Gan kaşlarını kaldırdı ve bir anda gizlenmemiş kötü niyetini gösterdi: "Qiu Jian ile nasıl başa çıkacağımı merak etmiyor musun?"
"......."
Sen kazandın.
Jian Qiaoxin arabaya bindi. Arka koltuktaydı. Arabaya bindikten sonra Sekreter Li'nin de orada olduğunu gördü. Oldukça utanç verici olmasına rağmen, merhaba demek için kurşunu ısırdı.
Yan Gan pervasızca oturdu ve fısıldadı: "Alt kattaki güvenlik görevlisini, başka bir grupla değiştir."
Sekreter Li basitçe dedi ki: "Yarın ayarlayacağım."
"Uhm." Yan Gan takım elbisesinin kravatını çekti ve yakası dağıldı. Tembelce konuştu, "Hastaneye gelince, Qiu Jian'ı ameliyat etmelerine izin verin."
Jian Qiaoxin biraz şaşırdı.
Yan Gan ona komik bir ifadeyle baktı. Bugünlerde genci görmemişti. Daha zayıf görünüyordu. Genç hiçbir zaman tombul bir insan olmamıştı; ancak, şu anda önceki haliyle aynı enerjik aurasına sahip değildi. Genç bir şey sormak istedi ama konuşmaya cesaret edemedi. Kayısı gözleri karışıktı ve narin yüzü beyaz ve temizdi, ama o anda yüzü biraz kıpkırmızı bir renkle kızarmıştı.
Başkan Yan mutluydu ve şefkatini ifade etti: "Soracak bir şeyin var mı?"
Jian Qiaoxin'e sorulmuştu, bu yüzden bunu kendine saklamamaya karar verdi: "Gerçekten Qiu Jian'ı kurtaracak mısın?"
"Onu kurtaracağımı mı söyledim?" Yan Gan, Sekreter Li'den birkaç belge aldı, derin gözleri merhamet göstermedi: "Servetinin ne kadar iyi olduğunu görmeyi düşünüyordum, iki gün içinde başka bir hastaneye nakledilmesini ve kendi tedavisini bulmasına izin vermeyi planlıyordum. Ama cennete giden yolu almak istemediler."
Arabanın camının yanında oturan adam rahatlamış gibiydi, kucağındaki belgelere tembelce bakıyordu, bir eli çenesinde, yakışıklı ve zarif profili yakışıklı bir bilgin gibi görünüyordu.
Yan Gan'ın ses tonu nazik, yavaş ama ürperticiydi: "Sadece cehennemin kapısını çalmak zorunda kaldı."
Jian Qiaoxin'in kalbi battı, bacakları zayıfladı, parmak uçları hafifçe kıvrıldı, sayısız fikir aklını doldurdu ve Qiu Jian için yalvarma düşünceleri durdu.
Araba istikrarlı bir şekilde ilerliyordu ve kalbi yukarı ve aşağı koşuyordu ve sakinleşmek zordu. Aklında çok fazla düşünce vardı ve huzursuz hissetti.
Yan Gan arabadaki mini buzdolabından bir su şişesi aldı, kapağı hafifçe açtı ve Jian Qiaoxin'e uzattı: "Sıcak hissediyor musun?"
Jian Qiaoxin'in alnı ince bir ter tabakasıyla kaplıydı ve sırtı soğuk terle kaplıydı. Yavaşça başını salladı: "Hayır, Qiu Jian ve ben yıllardır birlikteyiz. Şimdi birlikte olmasak da, parlak bir geleceği olacağını umacak kadar cömert değilim; ama ondan yaşamasındansa ölmesini isteyecek kadar nefret etmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...