Tartışma - 31

135 19 13
                                    

Jian Qiaoxin sakindi ve kalbi çarpmasına rağmen, yine de sakince şöyle diyebiliyordu: "Kardeş Hua, tabii ki sana inanıyorum."

Xiao Zihua onun bu kadar sakin olduğunu görünce şaşırdı: "Hala anlamıyor musun?"

Oyunculuk yaptığı için bunu sonuna kadar yapması gerekiyordu.

"Bay Yan'la mutluyum, kalbinde ben olmasam bile; ona yardım etme yeteneğim olmadığını anlıyorum." Jian Qiaoxin konuşmayı bitirdikten sonra ölü bir sessizlik oldu.

Bunu söyledikten sonra kalbinin keskin ve hassas bir iğne batmış gibi bir acı hissetti, Xiao Zihua için rol yaptığını düşündü.

Arkasını döndü ve ayrılmak istedi, ancak bir garson ona doğru yürüdü. İkisi çarpıştığında, garsonun elindeki şarap bardakları yere düştü ve kırık bardaklar yüksek bir ses çıkardı.

Xiao Zihua onu korumak için aceleyle geldi: "İyi misin, yaralandın mı?"

Garson da panikledi: "Üzgünüm, üzgünüm, çok hızlı yürüyordum."

"Gözlerin yok mu!" Xiao Zihua öfkeyle bağırdı ve yine de kendini engelleyemedi: "Onun kadar büyük birini bile göremiyorsun. Ya canı yandıysa? Sorumluluk alacak mısın!"

Jian Qiaoxin de şaşırmıştı ama ciddi yaralanmamıştı. Xiao Zihua'nın elini okşadı ve garsondan özür diledi: "Sorun değil. Benim hatamdı, bakmadan döndüm."

Garson rahat bir nefes aldı, sonra aceleyle kırıkları temizlemek için eğildi. Bu kadar büyük bir kargaşa doğal olarak kanepedeki insanlar da dahil olmak üzere birçok insanın dikkatini çekti.

Zhao Tao yukarı baktı, gözlerini kıstı ve mırıldandı: "Xiao Zihua? Yanındaki kişi kim, erkek arkadaşı mı?... Hey, nereye gidiyorsun, Kardeş Gan?"

Kanepede oturan adam diğerini görünce mutsuz oldu ve sanki başkalarının onu çağırdığını duyamıyormuş gibi doğruca yukarı çıktı.

Jian Qiaoxin, ona yargılayarak bakan birçok gözü fark etti.

Xiao Zihua elini tuttu: "Hadi gidelim, seni geri götüreceğim."

"Nereye geri götürüyorsun?"

Merdivenlerden biraz alçak bir ses geldi ve Yan Gan'ın figürü kalabalığın önünde yavaşça belirdi. Şarap ve kırık bardaklarla lekelenen zemine baktı ve sessiz kaldı.

Xiao Zihua'nın kalbi sıkıştı: "Küçük Amca."

Yan Gan bir "uhm" çıkardı ve iç içe geçmiş ellere baktı: "Bana cevap vermedin, onu nereye götürmeyi planlıyorsun?"

Jian Qiaoxin biraz korkmuş hissetti. Biraz gergindi ve elini çekmek istedi ama Xiao Zihua bunu yapmasına izin vermedi.

Xiao Zihua, küçük amcası sevgilisini elinden aldığı için mutlu değildi. Şu anda o da endişeliydi. Dedi ki, "Amca az önce meşgul görünüyordun. Bayan Zhao ile aşık konuşması yapmıyor muydun, yine de bizi önemsemek için zamanın var mı?"

Bu sözleri söylediğinde herkesin farklı ifadesi vardı.

Zhao Tao bu sözleri duyduğunda alt katta mutlu görünüyordu ama Yan Gan hoşnutsuz görünüyordu.

Yan Gan kızmadı ama onun yerine güldü. Yaklaştı ve deri ayakkabıları, sanki bir kişinin kalbinin ucuna basıyormuş gibi pürüzsüz zemine bastığında keskin bir ses çıkardı. Yüzündeki o zarif ve nazik gülümseme, diğer insanların gözlerinde nazik görünüyordu, ama Xiao Zihua'nın gözlerinde gerçekten tehlikeli görünüyordu.

Yan Gan, Xiao Zihua'nın önünde hareketsiz durdu, elini uzattı ve Jian Qiaoxin'i kollarına çekti. Sonra Xiao Zihua'ya baktı, çekici sesi oldukça nazikti: "Aşık konuşması mı yapıyorduk? Az önce bana hatırlattın. Olgun bir erkek oldun, aşık olmanın zamanı geldi."

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin