Aldatıcı Durum - 34

147 18 19
                                    

Tek başına yapmak zorunda değilsin.

Yan Gan anılarının izini sürmeye çalıştı ve hayatının ilk yarısında hiç kimsenin ona böyle bir şey söylemediğinden emindi. Arkasındaki karanlık yolda aniden bir ışık belirmişti.

O ışığın sahibi nefes nefese kalırken, "Neden yalnızsın, seninle gidebilir miyim?" dedi.

"Hayır."

Karanlıkta bunu söylediğini duydu.

"Neden?"

Neden?

Çünkü ihtiyacım yok.

Geceye dayanabilirim, kurtarılmaya ihtiyacım yok ve kimseden şeker istemiyorum.

Yan Gan gözlerini kıstı ve gülümsedi, "Amcanın ne dediğini anlamıyor musun? İhtiyacım yok."

Yanındaki Jian Qiaoxin dürüstçe kendini pirinçle doldurdu: "Bay Yan, bir soru sorabilir miyim?"

Yan Gan: "Elbette."

"Resimde olmasaydım, Zhao Tao ile evlenir miydin?" Bir duraklamadan sonra, Jian Qiaoxin yeni bir cümle ekledi: "Başka bir şey demek istemiyorum, sadece merak ediyorum."

Yan Gan ona bakmak için kaşlarını kaldırdı: "Gerçeği duymak ister misin?"

"Evet."

"Evlenirdim."

Uzun bir sessizlik oldu ve Jian Qiaoxin cevabı bildiğini bu yüzden sormaması gerektiğini düşündü.

Yan Gan kasesindeki yulaf lapasını yavaşça karıştırdı: "Kiminle evlendiğim önemli değil."

Söylediği şeyi duyan Jian Qiaoxin cesurca şöyle dedi: "Peki... Wen Yuan?"

Yan Gan, Jian Qiaoxin için yemek aldı, kaşlarını kaldırdı: "Wen Yuan ve Zhao Tao'nun neden farklı olduğunu düşünüyorsun?"

"Değiller mi!?" Jian Qiaoxin şaşırdı.

Yan Gan gülümsedi: "Aynı, kiminle evlenirsem evleneyim."

Yemeğin kokusu ve cazibesi Jian Qiaoxin'i sıcak hissettirmedi ve hatta onu daha soğuk hissettirdiği söylenebilirdi.

Onun için evlenmek, bir ömür boyu sevdiği kişiyle kalmak demekti. Bu onun yaşam prensibiydi, ancak Yan Gan için evlenmek, tamamlanması gereken bir plan gibiydi. Adam, süreç ne olursa olsun sadece sonuç istiyordu ve bu sonucu yerine getirmesine kimin yardım edeceğini umursamıyordu.

Jian Qiaoxin kaşığı zorlukla sıktı, bilinçsizce parmaklarını sıktı ve "Anlıyorum." diye mırıldandı.

Yan Gan: "Başka ne var?"

"..."

Jian Qiaoxin, adamın kasesine koyduğu yemeği aldı: "Wen Yuan'a karşı hislerin olduğunu sanıyordum."

"Sevdiğimden değil, büyükbabanın ölüm döşeğindeki son dileğinden başka bir şey değildi." Yan Gan'ın hiç iştahı yoktu. Çenesini tuttu ve Jian Qiaoxin'e baktı: "Büyükbaba, ölmeden önce Yan ailesinin reisiydi. Herkes isteğini biliyor. Onun pozisyonunun bana geçmesinin tek şartı eski yoldaşlarının dul eşlerine ve çocuklarına bakmamdı."

Jian Qiaoxin olayların böyle olmasını beklemiyordu. Başkan Yan'ın her zaman diğer insanlarla ilgilenmesine şaşmamalıydı.

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin