Kimsenin Seni Zorbalamasına İzin Vermeyeceğim - 38

110 18 9
                                    

Jian Qiaoxin kaşlarını çattı: "Neden beni bekliyorsun?"

Qiu Jian, Jian Qiaoxin'in elini tutmaya çalışarak acele etti, ancak dokunamadan önce eli tokatlandı.

Yan Gan onun önünde durdu ve gözlerini kıstı: "Ona dokunma."

Qiu Jian şaşırmıştı, Yan Gan'ın burada olduğunu görünce bağırdı: "Neden Xiao Xin'i görmemi engelliyorsun, hangi hakkın var, sen onun için kimsin?"

Jian Qiaoxin hafif bir şekilde iç çekti ve başını dışarı çıkardı: "Qiu Jian, Bay Yan ve ben buraya mezar ziyaretine beraber geldik, ailemin önünde sorun çıkaracak mısın?"

"Mezar ziyareti..."

"Onunla mezar ziyaretine mi geliyorsun?"

Qiu Jian geri çekildi ve inanamayarak Yan Gan'ı işaret etti: "Neden onu takip ediyorsun, Xiao Xin, o çok tehlikeli!"

Jian Qiaoxin kaşlarını çattı: "Ne yapıp ne yapamayacağıma karar verme hakkın yok."

"Sen..." Qiu Jian'ın Jian Qiaoxin'in Yan Gan'ı koruyacağına dair hiçbir fikri yoktu. Jian Qiaoxin'in vücuduna dikkatlice baktı ve sonunda alay etti: "Gerçekten onun çocuğuna hamile misin?"

"Wen Yuan bana söyledi ama şimdiye kadar inanmamıştım."

"Onunla nasıl bebek sahibi olabilirsin? Ne zamandır birlikteyiz, onu ne kadar zamandır tanıyorsun?"

Jian Qiaoxin başını eğdi. Yan Gan'ın kıyafetlerini aldı ve tekrarladı: "Bu seni ilgilendirmez, bu benim kişisel meselem."

Qiu Jian buna inanamadı. Aklında Jian Qiaoxin her zaman basit, nazik ve güzel olduğu kalmıştı. Diğeri onu ikna eder ve onunla ilgilenirdi.

Saf ve muhafazakardı, ama bu aynı zamanda hakkında güzel olan şeydi.

Uzun yıllardır birliktelerdi, üniversite yıllarından beraber çalışmaya başladıkları iki yıla kadar. Diğerini yatağa atma düşüncesine sahip olmasına rağmen, Jian Qiaoxin'i asla zorlamadı. Yine de, bu kadar kısa bir süre içinde Jian Qiaoxin'in diğer erkeklerle bir araya gelip hamile kalacağını kim düşünürdü?

Qiu Jian sendeledi ve şok oldu: "Xiao Xin, daha önce böyle değildin, seni zorlayan Yan Gan olmalı, kendince sebebin olmalı!"

Jian Qiaoxin ne söyleyeceğini bilmiyordu.

Daha önce olsaydı, söylemediği nedeni olduğunu da hissederdi. Sonuçta, kazara ve sevmediği birinden hamile kalmasını kabul etmesi biraz zor olurdu, ama şimdi acı çektiğini düşünmüyordu.

Ne söyleyeceğini düşünmeye vakti olmadan önce Yan Gan kıkırdarken konuştu, "Gerçekten de hayırsever biri hayır görür, bilge biri bilgelik görür. Birinin aklı kirli olduğunda, başkalarının da senin gibi olduğunu düşünüyor musun?"

Qiu Jian'ın yüzü soldu ve Yan Gan'a nefretle baktı: "Yanılıyor muyum? Kim senin gibi birini ister? Sen acımasız ve vahşisin, kabasın, bir kontrol manyağısın ve nasıl seveceğini bilmiyorsun. Başkalarına nasıl bakacağını bilmiyorsan, kimse senden hoşlanmayacaktır!"

Yan Gan, yerinde kalarak, kaşlarını kaldırdı.

Aksine, yan tarafındaki Jian Qiaoxin biraz kızgındı: "Qiu Jian, bu kadar yeterli, onu eleştirebileceğini sana düşündüren ne? En azından mezar ziyaret etmem için bana eşlik etti. Peki ya sen? Geçen yıl ve ondan önceki yıl, hangi yıl ailene gitmedin? Buraya her seferinde yalnız geldim, o zamanlarda neredeydin?"

"Bay Yan'ın başkalarını umursamadığını söyledin, en azından beni senden daha çok önemsiyor!"

Qiu Jian'ın yüzünde bir suçluluk parladı ve derin bir nefes aldı: "Xiao Xin, benim de kendi zorluklarım var. Yeni yıl için kim eve gitmez? Ben geri dönmezsem ailem kesinlikle dırdır eder, neden benimle eve gelmedin? Benim ailemi kendi ailen olarak düşünmüyorsun, değil mi?"

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin