Yan Gan, alnında bir damar ortaya çıkacak kadar diğeri tarafından sinirlendirilmişti, "Jian Qiaoxin, vicdanın var mı? Senin kadar acımasız olduğumu düşünüyor musun!"
Jian Qiaoxin kükremesinden daha da korktu. Zaten panikliyordu, ama şimdi sadece titremeye ve adamın elini bırakmaya cesaret etti.
Yan Gan içini çekti ve takım elbise ceketini çıkardı, sonra kanın kıyafetlerini lekeleyeceğini umursamadan genci ısıtmak için kişiyi kollarında tutarken kişiyi örttü.
Telefonunda bir numara çevirdi ve hızlı bir şekilde cevaplandı, diğer hattaki Sekreter Li nazikçe dedi: "Efendim, sorun nedir?"
"Bir helikopter gönder, konumunu telefonuna gönderdim, hızlı yap."
"Hastaneyi ara, vardığımda hazır olsun."
Sekreter Li, Komutan Yan'ın o zamanlar Yan ailesinde en kötüsü için döndüğünde Yan Gan'ın kederli tonunu bir kez duymuştu. Bu, hayatında bunu tekrar duyduğu ikinci seferdi. Geçmiş deneyim nedeniyle, bu aciliyetin önemi, başkanın başına beklenmedik bir şey geldiğini düşündürdü ve aceleyle yanıt verdi; patrona bir veya iki cümle söylemek üzereyken, Yan Gan telefonu kapattı.
Şiddetli yağmur hala yağıyordu ve gökyüzündeki gök gürültüsü hala kükrüyordu.
Yan Gan kısa süre sonra Gök gürültüsünün Jian Qiaoxin'in korkusunun kaynağı olduğunu keşfetti. Kulaklıkları cebinden çıkardı, Jian Qiaoxin'in kulaklarını kapatan ellerini sıkıca çıkardı ve kulaklıkları nazikçe diğerinin kulaklarına koydu.
Telefondaki müzik uygulamasını açtı ve birkaç huzurlu şarkı seçti. Telefondaki melodik uyku müziği yavaşça duyuldu, yavaş yavaş yağmur sesini bastırdı.
Jian Qiaoxin'in yüzü gözyaşlarıyla doluydu ve Yan Gan onları silmek için uzandı: "Ağlama."
Soğuk rüzgar fısıldadı ve Jian Qiaoxin iki kez kokladı. Yan Gan'ın kıyafetlerini tuttu: "Çok acıtıyor... Bay Yan, sence ölecek miyim?"
"Saçmalama!" Yan Gan bilinçsizce soğuk bir tonda konuştu, ancak Jian Qiaoxin'in korkulu gözleriyle karşılaştığında öfkesi tekrar yatıştı. İçini çekti: "Ölmeyeceksin ve çocuk iyi olacak."
Jian Qiaoxin homurdandı: "Çocuk beni suçluyor olmalı. Korkunç bir baba olduğumu düşündüğünü biliyorum ve benim çocuğum olmak istemiyor. Sen de beni suçluyor olmalısın, yine sinirleneceksin."
Yan Gan diğerinin titreyen vücuduna sarıldı: "Düşünme, iyi ol, düşünmeyi bırak, seni suçlamıyorum."
Jian Qiaoxin, Yan Gan'ın vücuduna kıvrılmıştı. Bu kucaklaşma çok sıcaktı. Adamın güçlü kolları onu kuşattı, yıkılmaz bir kale gibi, rüzgar ve yağmur tarafından istila edilmedi, karnındaki ağrı bile biraz azalmış gibiydi.
Helikopter uçtuğunda, Yan Gan'ın kollarındaki kişi bayılmıştı.
Öğleden sonra.
Hastanedeki keskin dezenfektan kokusu her zaman insanların duyularını tahriş ediyordu. Jian Qiaoxin'in ruhu biraz iyileşmişti. Aniden yataktan kalktı, güneş pencereden sızıyordu ve yapraklar pencerede süzülüyordu.
Jian Qiaoxin bilinçaltında karnına dokundu ve hala çocuğun varlığını hissedebiliyordu. Bu, bilinçsizce rahatlamış hissetmesine neden olan harika bir baba-oğul bağlantısıydı.
Bu odada sadece o vardı. Oda çok temiz ve ferahtı. Karşı duvarda asılı büyük bir TV vardı ve odada aynı yükseklikte iki yeşil bitki vardı.
Jian Qiaoxin kapıdan çıktı ve doktorla kafa kafaya geldi.
Doktor yaşlı bir adamdı, gözlüklerini itti: "Uyandınız mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...