Jian Qiaoxin'e Kayırma - 28

151 21 22
                                    

Jian Qiaoxin dudaklarını ısırdı: "Üç koşul ne?"

Bu sefer Yan Gan onun için listelemeye başladı: "Ne tür bir iş olursa olsun, akşam saat 9'dan sonra çalışmamalısın, yoksa..."

Jian Qiaoxin'in kalbi sıkıldı: "Yoksa ne?"

Yan Gan'ın ağzının köşesinde nazik bir gülümseme vardı: "Bilmek istemezsin."

"..."

Jian Qiaoxin: "Öyleyse, diğer iki koşul ne?"

"İkincisi: Çekim yapmak istiyorsan, bu iki ay boyunca yapmana izin verebilirim, ancak dövüş sanatları yapmanı gerektiren sahnelerde bir dublör kullan. İşe olan profesyonelliğin ve bağlılığını şimdilik ertele."

"Üçüncüsü: Bana her gün 2 saatte bir mesaj gönder, bir şey olur olmaz her şeyi bana söyle, daha sonra başkalarından öğrenmeme izin verme."

Jian Qiaoxin şaşkına döndü ve adamın kontrol arzusuna haykırdı: "Ah, her şeyi mi?"

"Evet." Yan Gan onu oturma odası kanepesine götürdü. Zhang Teyze meyve tabağı getirdi. Jian Qiaoxin'e götürdü ve şöyle dedi: "Bilmemin bir yolu olmadığını düşünüyorsan, deneyebilirsin."

"..."

Jian Qiaoxin öylesine bir elma yedi: "Ah, tamam."

Yan Gan kinci bir şekilde yüzünü sıktı: "Gerçekten denemek istiyor musun?"

"Hayır." Jian Qiaoxin uzaklaştı ve sonra elmayı bir sincap gibi çiğnedi: "Yani anladım."

Yan Gan ona baktı ve aniden çok ferahlatıcı bir deneyim yaşadı.

Geçmişte, Wen Yuan olsaydı, sonuna kadar savaşırdı, hatta onunla kavga ederdi ve aynı fikirde değilse ağlardı ve ağladığında üzülürdü.

Ama Jian Qiaoxin farklıydı. Ne yapmak istediği hakkında konuyu kendisiyle tartıştı. İtaatkardı ve sorun çıkarmadı.

Jian Qiaoxin bir elma yiyordu ve "Bay Yan, sen de biraz yemek ister misin?" diye unutmadan sordu.

Yan Gan aklındaki konuyu düşünüyordu ve elini salladı: "Hayır, yiyebilirsin."

"Ah." Jian Qiaoxin, adamın yanında otururken ekşi üzümleri mutlu bir şekilde yiyordu ve Yan Gan ile birlikte olduğu sürece nadiren mide bulantısı olacak gibi görünüyordu, ki bu gerçekten iyiydi.

Ertesi gün--Yan evi

Bugün hava çok iyi değildi, oldukça kasvetliydi. Jian Qiaoxin sabah uyandığında bir kazak giydi, ama bu kazak onun eski kıyafetiydi, eskisinden biraz daha kiloluydu, bu yüzden uymuyordu.

Yan Gan, "Önümüzdeki iki gün içinde ölçülerini almak için biri gelecek," dedi. "Sana yeni kıyafetler almanın zamanı geldi."

Jian Qiaoxin soya sütü içiyordu, küçük kaşığı bıraktı ve tedirginlikle şöyle dedi: "Özel dikim kıyafetler, pahalı mı olur?"

Tutumlu olmaya alışkındı ve tabii ki tereddüt etti.

Yan Gan elindeki yumurtayı soydu, başını kaldırmadı ve şöyle dedi: "O benim kişisel tasarımcım ve masraflar sözleşmeyle sabitlendi. Senin için kıyafet yapması benim için kıyafet yapmasıyla aynı şey. Bu konuda endişelenme."

Jian Qiaoxin bunu duyduktan sonra biraz rahatladı ve başını salladı: "Bu iyi."

"Uhm." Yan Gan ona elindeki yumurtayı verdi: "Seni birazdan arabamla şirkete götüreceğim ve seninle çalışması için iki deneyimli dadı ayarladım. Dün bana verdiğin sözü hatırla."

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin