Yan Gan onu örtmek için sessizce yorganı çekti ve çaresizce içini çekti: "Sadece böyle zamanlarda daha dürüst oluyorsun."
Jian Qiaoxin düğmeleriyle oynadı ve onunla tartışmamaya karar verdi, ama yumuşak bir şekilde şöyle dedi: "Neden geri döndün? Şirketteki işlerin bitti mi?"
Başkan Yan'ın şu anda biraz suçlu hissetmesi beklenmedikti: "Eh, önemli bir şey değildi."
Oda sessizliğe büründü.
Tam Yan Gan bu sessizliğin çok sıra dışı olduğunu hissettiği an bir şimşek çaktı ve kollarındaki kişi titredi, sonra göğsünün ıslandığını hissetti.
Yan Gan başını eğdi: "Korktuysan, neden ağlıyorsun?"
Jian Qiaoxin dudaklarını büzdü, kalbini dolduran üzüntüyü durduramadı ve bir gün boyunca dayandığı şikayetler şimdi patlak veriyordu. "Bana yalan söylemek zorunda değilsin." dedi. "İşlerini halletmek için şirkete hiç gitmedin. Kokusunu alabiliyorum. Alkol kokuyorsun."
"..."
Yan Gan gözyaşlarını sildi ve kollarındaki kişiyi ikna etti: "Saçmalık, bu daha önceki kokteyl partisinden kalma."
"Daha önce üzerindeki alkol kokusu bu değildi." Jian Qiaoxin daha da şiddetle ağladı: "Neden bana Qiu Jian gibi yalan söylüyorsun? Benden nefret ediyorsan ve beni evinde görmek istemiyorsan, sadece söyle, ısrarcı olmayacağım, bunu neden yapıyorsun?"
İyi değil.
Şimdi abartıyor.
Bu küçük atanın bu kadar hassas olmasını beklemiyordu.
Başkan Yan, hayatında ilk kez bir kayıp hissine sahipti ve yapılacak doğru şeyin ne olduğunu bilmiyordu. Yan Gan çocuğun gözyaşlarını sildi: "Amca yanıldı, bu benim hatam, yaptıklarım için özür dilerim, ağlama."
Ancak, bu ters etki yarattı. Orijinal durum kontrol edilebilirdi. Ancak birkaç cümleden sonra Jian Qiaoxin yorganın içine girdi ve Yan Gan'ın kollarında kalmadı. Kendini şikayet ederek yorgana sardı.
Yan Gan: "..."
Çaresizce kaşlarını ovuşturan Yan Gan, mantıyı dürttü: "Xiao Xin, dışarı çık."
Jian Qiaoxin'in sesi düzdü: "Beni görmek istemiyor muydun? Her türlü senin tarafından sevilmiyorum. Bana sadece çocuk için iyi davranıyorsun. Beni umursamıyorsun. Ben iyi olacağım ve çocuk iyi olacak. Endişelenme, seni asla rahatsız etmeyeceğim."
Yan Gan dik oturdu ve kaşlarını kaldırdı: "Seni kalpsiz çocuk, böyle bir şey söyleyebilir misin?"
Jian Qiaoxin: "Yanılıyor muyum?"
"O zaman benimle hiç ilgilenmek istemeyen ve hatta bugün arabada beni Zhao Tao ile çift yapmak isteyen kimdi?" Yan Gan bunu düşündü ve sinirlendi: "Benimle olmak istemeyen sen değil misin?"
Jian Qiaoxin de karşılık verdi: "Sen ve Zhao Tao'nun çifte kumru olmasına kim izin verdi!"
"..."
Odada sessizlik, ölümcül sessizlik vardı.
Yan Gan yataktaki kişiye düşünceli bir şekilde baktı, bu cümledeki kıskançlık çok güçlüydü, fark etmemiş gibi davranmak istese bile oldukça zor olurdu.
Jian Qiaoxin söyledikten pişman oldu, ama gururunu kurtarmak için ne söyleyeceğini bilmiyordu, bu yüzden ölmüş gibi davrandı.
Yan Gan bir an sessiz kaldı ve derin bir sesle şöyle dedi: "Onunla hiçbir ilgim yok, eğer hoşlanmadıysan, o zaman gelecekte bana yaklaşmasına izin vermeyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...