Jian Qiaoxin vicdan azabı çekti, ama bu onun kalın kafalı olmasını engellemedi: "Seni rahatsız etmekten korkuyorum."
"Gerçekten mi?" Yan Gan'ın sesi kısıldı, "Çok fazla eğlendiğini ve varlığımı tamamen unuttuğunu düşünmüştüm, yanlış mıyım?"
Jian Qiaoxin alay etti: "Bu nasıl olabilir..."
İkisi sohbet etti ve Xiao Jingyi bilinçli olarak evi terk etti. Ne de olsa evde pembe baloncuklar ortaya çıkmaya başlamış gibiydi ve aşık olan gençlere biraz yer bırakmak gerekiyordu.
Yan Gan pencereye yaslandı ve kaşlarını ovuşturdu: "Bugün kustun mu, küçük adam senin için zorluk çıkardı mı?"
"Çok fazla kusmadım." Jian Qiaoxin bilinçsizce karnına dokundu, ama aniden haykırdı.
Yan Gan şaşırmıştı: "Sorun ne?"
"O... o hareket etti, beni tekmeledi."
"..."
Bay Yan'ın sesi biraz şaşkındı: "Gerçekten mi?"
Jian Qiaoxin gülümsedi: "Gerçekten, az önce ondan bahsettin ve hareket etti."
Yan Gan'ın sesi de alçak bir kahkaha içeriyordu. Sıkı vücudunu bir an için gevşetti ve usulca küfretti: "Bu küçük piç."
İkisi de bir süre sessiz kaldı.
Bir süre sonra.
Jian Qiaoxin dedi ki: "Bay Yan, vücuduna dikkat etmelisin."
Yan Gan kaşlarını kaldırdı: "Sana kim şikayet etti?"
"Hiç kimse." Jian Qiaoxin güldü ve zavallı Sekreter Li'den intikamını alması gerekiyordu: "Gerçekten Sekreter Li değildi."
"..."
Yan Gan anlamlı bir şekilde söyledi: "Çok fazla boş zamanı var."
Jian Qiaoxin kanepede yatıyordu ve çaresizce kıkırdadı. Mırıldandı: "Öyleyse kim seni vücuduna bakmaz yaptı..."
Yan Gan: "Sanırım gittikçe daha cesur oluyorsun ve işlerimin kontrolünü almaya cesaret ediyorsun."
"Seni önemsiyorum, seni kontrol etmiyorum." Jian Qiaoxin hafif bir şekilde dedi: "Ya da... hiçbir şey söylememişim gibi kabul edebilirsin, değil mi?"
Yan Gan kaşlarını kaldırdı: "Çok geç."
"..."
Sen mantıksızsın.
Kanepeye uzandı ve Yan Gan ile sohbet etti. Uzun uzun konuştular. Esneyip telefonu kapatana kadar zamanın farkında değildi. Jian Qiaoxin şaşkınlıkla yarım saatlik çağrıya baktı.
Üniversitedeyken, oda arkadaşının gün boyu sevgiliyle telefonda konuşmasını izlerdi.
O zamanlar, oldukça suskun ve tamamen çaresiz hissederdi. Birbirleriyle her gün konuştukları belliydi, peki neden bu kadar uzun süre konuşabiliyorlardı ve telefonu kapatmak istemiyorlardı?
Oda arkadaşı rahatsız hissetmiyor muydu?
Yorgun hissetmiyor muydu?Ama oda arkadaşının ayakkabılarını giydiğinde çok ilginç buldu; oldukça konuşkan oldu ve adama ilginç ve eğlenceli bulduğu şeyleri anlatmak istedi. Bugün eski ve ilginç bir ağaç gördüğünde, Yan Gan ile paylaşmak için fotoğraf çekmek bile istedi. Geçmişte sıkıcı görünen o şeyler, Yan Gan'a söylerken anlamlı oluyordu.
Tanrım
Jian Qiaoxin yüzünü rahatsızlık içinde gömdü, bu iyi değil.
Ertesi gün
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...