Yan Gan'ın Bilmesinden Korkmak - 14

125 27 7
                                    

Hastane parlak bir şekilde aydınlatılmıştı. Gece ambulans acil servis girişine girdi, arabadaki insanlar içeri girdi ve Jian Qiaoxin arkadan takip ediyordu.

Acil servisteki kırmızı ışık yandı ve kalbi de sıkılaştı.

Kapının üzerindeki ışık birkaç kez titrediğinde ve sonra yeşile döndüğünde, kapının açılmasını beklemeden ayağa kalktı.

Doktor, vücudunda güçlü bir sterilizasyon kokusuyla, giydiği mavi bir koruyucu elbiseyle kapının arkasından dışarı çıktı, maskesini çıkardı: "Hasta yakını siz misiniz?"

Jian Qiaoxin çabucak başını salladı: "Benim, doktor, o nasıl?"

"Hayati tehlikeyi atlattı." Doktor ona şöyle dedi: "Ama dinlenmeye ihtiyacı var. Hafif bir beyin sarsıntısı var. Sadece önümüzdeki birkaç gün içinde iyi dinlendiğinden emin ol. İlk olarak, onu gözlem için yoğun bakıma transfer edeceğiz."

Jian Qiaoxin rahatlayarak bir iç çekti: "İyi olması iyi."

Doktor başını salladı: "Devam et ve hastaneyr kabulü için evrakları hallet."

"Tamam."

Qiu Jian koğuşa götürüldü. Jian Qiaoxin ayrılmadan önce uzun uzun baktı. Aslında, Qiu Jian'ın ekip tarafından kurulan otelin yakınında neden göründüğü veya ayrıldıkları halde neden onu kurtardığı gibi hala soracak çok şeyi vardı...

Sabahın üçüydü, oldukça geç olmuştu.

Jian Qiaoxin her şeyi bitirdikten sonra, Qiu Jian'ın ailesini aramakta tereddüt etti: "Merhaba teyze? Ben Xiao Xin, seni bu kadar geç rahatsız ettiğim için üzgünüm, şöyle ki..."

Sabahın erken saatlerinde.

Güneş alacakaranlık bulutlarını deldi, altın ışık yeryüzünde parladı, her şey yeniden doğdu, hastane yoğun trafiğine devam etti ve insanlar aceleyle gelip gittiler.

Anne Qiu yüzünü bir mendille sildi, bunca zaman hıçkırarak ağlıyordu.

"Sorun değil, artık ağlama, oğlumuz henüz ölmedi!" Baba Qiu biraz sabırsızca eşinin omzunu okşadı.

Jian Qiaoxin telefonuna baktı. Gitme zamanı gelmişti. Çekime geri dönmeliydi. Gitmezse, çekimin ilerlemesini geciktirirdi. Gitmek zorundaydı, bu yüzden öne çıktı ve dedi ki:

"Amca, Teyze, çekime geri dönüyorum... "

Anne Qiu şaşırdı ve ayağa kalktı: "Xiao Xin, işe mi gidiyorsun? Devam et, Xiao Jian'in annesi ve babası burada."

Jian Qiaoxin başını salladı, yoğun bakım penceresine baktı ve tereddüt etti: "O zaman bu gece geri geleceğim."

Anne Qiu başını salladı.

Bunu düşündükten sonra, Jian Qiaoxin dedi ki: "Amca, Teyze, A Şehir'den buraya o kadar uzun bir yol kat ettiniz ki, kalacak bir yeriniz olmamalı. Sizin için bir otel odası ayırtayım. Dün geceden beri hiç dinlenmediniz."

Anne Qiu aynı fikirde değildi ve elini salladı: "Ah, bu çocuk, neden buna para harcıyorsun? Senin ve A Jian'ın evinde kalabiliriz."

Jian Qiaoxin bir an tereddüt etti: "O zaman, tamam."

Sırt çantasından geri verecek vakti olmadığı anahtarı buldu. Bu mükemmel bir fırsattı, bu yüzden onu doğrudan Anne Qiu'ya uzattı: "Teyze, anahtar bu. Boş bir oda var. Siz ikiniz o odayı istediğiniz gibi kullanabilirsiniz."

Anne Qiu ondan şüphe etmedi: "Tamam."

Qiu Jian'ın ailesine birkaç kelime söyledikten sonra, Jian Qiaoxin uzun kalmadı ve ayrılmak için döndü.

I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin