Qiu Jian, Jian Qiaoxin'in böyle bir şey söylemesini beklemiyordu.
"Sorun ne, Xiao Xin? Neden ayrılmak istiyorsun? Bugün hastanede olanlar yüzünden mi? Wen Yuan ve benim aramda bir şey olmadığını açıkça biliyorsun!"
Jian Qiaoxin ona bakmak istemeden yüzünü çevirdi.
Qiu Jian elini tutmak için geldi ama Jian Qiaoxin tarafından kaçınıldı. Ayrıca biraz sinirlendi: "Sen de hastanede olduğunu, neden bana telefonda söylemedin, bana güvenmiyor musun?"
Jian Qiaoxin alay etti: "Sana güvenmiyor muyum?"
Qiu Jian biraz utanmıştı ama yine de ısrar etti: "Eğer bana güvenseydin nasıl bana anlatmazdın, erkek arkadaşın olarak statüm senin için hiçbir şey ifade etmiyor mu? Eğer sana karşı duygularımın değiştiğini düşünüyorsan neden hala benimle birlikte kalıyorsun??"
Jian Qiaoxin alay etti: "Benim de söyleyecek bir şeyim var, duymak ister misin?"
Qiu Jian şaşırmıştı, Jian Qiaoxin'in kıyafetlerini sıktı ve gergin sesi titredi: "Ne?"
"Onunla bu kadar yakın olduğunu bilseydim, ilerlemenizi geciktirmek yerine ikinize daha önce yer açardım."
Qiu Jian'ın kalbi battı: "Durum böyle değil, yanlış anladın."
"Neyi yanlış anlıyorum, kıyafetler ve çantalar sahte mi? Tüm fotoğrafları çektim ve hala inkar ediyorsun."
Jian Qiaoxin'in kayısı gözleri biraz kızarmıştı: "Kör olmuş olmalıyım ve hatamı kabul ediyorum ama o faturalar, aptal olduğumu mu düşünüyorsun?"
"......"
Qiu Jian şaşkınlıkla şunları söyledi: "Kıyafetler ve çantalar Wen Yuan için değil, ama onları bir müşteri için aldım."
Jian Qiaoxin sessizdi, buna hiç inanmadı.
"Gerçekten, bana güvenmelisin, seni yarın o müşteriyi görmeye götüreceğim ve ondan yarın masumiyetimi kanıtlamasını isteyeceğim..."
Jian Qiaoxin onu itti: "Yeter, sen yorgun değilsin ama ben yorgunum."
Qiu Jian kırmızı gözlerle ona sarıldı: "Söylediklerim doğru, Xiao Xin, beni bırakma, sana yalvarırım, beş yıllık ilişkimiz sonunda böylesine önemsiz bir mesele yüzünden benden ayrılamazsın!"
Jian Qiaoxin dişlerini gıcırdattı, onu itti ve kanepeden kalktı. Odasına yürümek üzereydi, ancak bacaklarındaki ağrı, gücünü ve hızını ayarlayamamasına neden oldu.
Qiu Jian bilinçsizce onu desteklemek için eğildi: "Dikkatli ol."
Jian Qiaoxin onu itmeye çalıştı ama yapamadı.
"Odana geri dönmene yardım edeceğim, öfkeden dolayı kendi vücuduna kötü muamele etme." Qiu Jian dikkatli bir şekilde söyledi.
"......."
Odaya geri döndüğünde, Jian Qiaoxin kapıyı acımasızca kapattı ve Qiu Jian'ı dışarıda bıraktı. Şimdi kafası karışmıştı, her dakika ve her saniye, artık Qiu Jian ile kalmak istemiyordu.
Dışarıda.
Qiu Jian başını kaşıdı ve biraz sinirli bir şekilde odaya döndü.
Yataktaki telefon çaldı. Wen Yuan arıyordu. Telefonu aldı ve baktı. Jian Qiaoxin'in söylediklerini düşündükten sonra sonunda telefonu kapattı.
Jian Qiaoxin'e gerçekten daha fazla üzücü ve geri dönüşü olmayan şeyler yapamazdı.
Başlangıçta Qiu Jian, telefonu kapattıktan sonra karşı tarafın bir daha aramayacağını düşündü. WeChat'ten gelen mesajlar da dahil olmak üzere aramanın hala aralıksız olarak devam edeceğini kim bilebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have a Happy Ending with the Mistress's Ex-Boyfriend [BL]
RomanceGenç yıldız Jian Qiaoxin, erkek arkadaşını metresi olduğunu düşündüğü kişiyle beraber yakalamaya gittiğinde Başkan Yan Gan'ın da orada olacağını nereden bilebilirdi ki. Tek fark: Jian Qiaoxin bir telefon tutuyordu ama Yan Gan bir bıçak tutuyordu. ...