1
Taehyung parmaklarının arasındaki kumları ve ayaklarının altındaki dalgaları hissederken gülümsemeden edemiyordu. Etrafına bakınırken ellerini cebine yerleştirmiş, saçlarını tek bir tokayla arkadan önüne gelmeyecek şekilde birleştirmiş olan alfa onunla konuşmaya başlamıştı.
"Yüzme biliyor musun?"
"Evet ama hiç açık denizde yüzmedim"
Yoongi kafasını sallayıp onun aksine denizden uzaklaşıp yürümeye başladığında onu takip etmeye başladı.
"Aslında yüzecektim, Alfa Seojoon beni götürecekti ama büyükannem izin vermedi"
Yoongi kollarını arkada birleştirmiş ayakkabılarını tutarken, güneş yüzünden gözlerini hafif kısarak ona bakıyor sonra yeniden önüne dönüyordu. Bir acele sahile getirmesinin bir sebebi olduğunu sanmıyordu Taehyung.
"İyi yapmış"
Taehyung nefesini verip gözlerini devirmemek için zor dururken alfasını duymazdan gelmeyi tercih etti. Ekru rengi pantolonu, uzun beyaz gömleği ile kendi halinde kuruduğu için kıvırcıklaşan saçları, esmer teniyle birleşip ahenk oluşturan omega gözlerini etrafta gezdirdi.
"Etrafında alfa varsa neden bu zamana kadar evlenmedin? Hem de saf bir omegasın"
"Bu benim sürüm için pek önemli bir detay değil"
Taehyung bu kadar kıymetli olacağını düşünmemişti. Belki de değildi. Sadece yanındaki adamın buna ihtiyacı vardı.
"Beni biraz tuhaf bulmuş olabilirler"
Taehyung omuz silkip bunu düşünmekten vazgeçti. Bunca zaman yalnız kalmış olsa bile sonunda evlenmişti ve artık yeni bir hayatı vardı. Min olarak uyandığı ilk günde Kim olan eski hayatını pek hatırlamak istemiyordu. Unuttuğundan veya unutacağından değildi elbette. Bu sırada gözleri tepedeki alfaya takıldı.
"Namjoon hep uzakta mı duracak?"
Taehyung onun hep oralarda bir yerde olması ama hiç muhatap olmamasına bir türlü alışamamıştı. Yoongi durup elini kaldırıp kendisine gölge ederek ona bakmış ardından dönerek nefesini vermişti.
"Bir süre evet. Omegan yeni topraklarına alışana kadar başka alfaların yakınında dolanmasını istemiyorum"
"O kadar iradesiz değilim Yoongi"
Taehyung hafif sinirle itiraz ederken ilk kez ona ismiyle hitap etmişti. Alfanın durup yüzüne baktığını gördüğünde ne olduğunu anlamamıştı.
"Uzun zamandır ismimi teklifsiz söyleyen olmamıştı"
Taehyung o zaman yaptığı hatayı anlayıp şaşkınca bakarken dudaklarını birbirine bastırmış parmak uçlarına çıkıp inmişti.
"Sonuçta kocamsın değil mi?"
Taehyung gözlerini dolandırıp bundan sıyrılmak için yürüyecekken kolundan tutulup hafifçe denizden çekildiğinde şaşırmıştı.
"Evet, bu doğru. Yine de insanlar varken böyle söyleme, yalnızken sorun değil. Ayrıca yeterli suyun içerisinde daha fazla durma hasta olacaksın"
Taehyung onun kendisinin hasta olmasına neden bu kadar takıldığını bir türlü anlamasa da sıcak kumlarda yürümeye devam etmişti.
"Gerçekten ailenden kimse kalmadı mı?"
Alfa yanağını şişiren bir şekilde nefesini verirken hafif çatılmış kaşları ile iskeleye doğru kendisini yönlendirmeye başlamıştı.
"Bu soruları bu sabah özellikle mi seçiyorsun bilmiyorum omega ama evet kimse kalmadı. Önce anne ve babamı ardından abimi kaybettim. Bu süreçte bana destek olan tek kişi eşimdi. Daha sonra çocuklarımı ve en son da kendisini kaybettim. Lütfen, bugünlük bunları konuşmayalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Çiçek | TaeGi
FanfictionAlfa Min Yoongi'nin ipek gibi sarı saçları, porselen gibi bir teni ve kibar bakışları vardı. En azından Omega Taehyung'un ona ilk görüşte aşık olmasına yetecek kadar.