1
Taehyung kasabadan biraz daha uzak olan bu diğer köyü çok beğenmişti. Diğerlerinin karmaşasına nazaran sakin ve kendi halindeydi. Kıyıya paralel evler ve güzel bahçeleri ile rüya gibiydi. Buranın sakin etkisi kurtlarına da etki etmiş olmalı ki alfa da sakindi.
"Benimle yüzer misin?"
Taehyung alfa ile birlikte bir koya gelmişti. Bu parlak ve durgun su sanki denize ait değildi. İleride adanın açıklığındaki koyu kayalıklar ve arkalarındaki yemyeşil orman omeganın delirmesine neden oluyordu. Yerinde zıplayarak koyun sıcak kumlarının ayaklarının altında hareketlenmesine izin verdi.
"Bana söz vermiştin!"
Taehyung mızmızlanırken piknik örtüsünün üzerindeki alfası nefesini vermiş ve tişörtünü çıkarıp kendisi gibi sadece şortu ile kalmıştı. İpek gibi sarı saçlarını örerken kendisine doğru yürüyor Taehyung ise koşarak suya giriyordu.
"Açık denizde hiç yüzmedin fazla açılma ayakların yere değmeye devam etsin"
Yoongi onu uyarırken birlikte hafif soğuk suya bedenlerini bırakmışlardı. Alfa pek sudan hoşlanmıyor olsa da onunla girmişti ve itiraf etmeliydi ki ıslak hali pek yakışıklıydı.
"Bence kasaba yerine burada yaşayabilirim"
Taehyung arkasına doğru yatmış ve esmer tenine güneş değerken yanında suyun içerisinde dikelen alfa hımlayan sesler çıkarmıştı. Omega onun etrafında bir oraya bir buraya yüzüyordu.
"Hadi yarışalım!"
Taehyung hızla suya dalıp yüzerken Yoongi de atılmış ve birlikte suyun altında yan yana yüzmüşlerdi. Ta ki Taehyung hava almak için suyun yüzeyine çıkana kadar. Biraz sonra alfa yanında çıkmıştı.
"Tuzlu su da yüzmek farklıymış"
Taehyung yanan gözleri ve akan burnu ile teninin tuzda kavrulduğunu hissediyordu. Yoongi onu bacaklarından kavrayıp kucağına alırken su sayesinde sanki havada asılı gibi rahat hissediyor ve alfanın yüzünü ortaya çıkarmak için ellerini yüzündeki saçları arkaya doğru götürüp beyaz yüzünü öpmüştü.
"Gözün iyileşiyor değil mi?"
"Işık var ama hâlâ bulanık"
Yoongi onu cevaplarken alfanın yüzüne öpücükler kondurmakta ısrarcı olan Taehyung ayaklarını oynattı. Onun aksine suyu seviyordu. Biraz sonra alfanın kucağında onunla tuzlu bir tatla öpüşüyordu.
"Hadi bir daha yüzelim"
Taehyung ondan kurtulup yeniden yüzerken istemsiz gülen alfa arkasından yüzmüştü. Birlikte suyun içerisinde bazen gülerek, bazen çığlık atarak vakit geçirmişlerdi. Taehyung kendisine su fırlatan alfasından sahile doğru kaçarken gülüyordu.
"Edepsiz! Buraya gel!"
Taehyung sıcak kumlarda alt dudağını ısırıp ona bakarken geriye kaçıyordu. Tek yaptığı elini biraz içlere indirmekti?
"Bence gelmemek daha iyi"
Yoongi arkasından koşarken Taehyung sahilde çığlık atıyor ve sağa sola koşuyordu. O kadar eğleniyordu ki bu yüzden ağlamak istiyordu. Onu diş etleri görünecek kadar gülerken görmek. Kendisine karşı nazik ve mutlu davranması paha biçilemezdi.
"Seni yaramaz"
Taehyung sonunda kendisini örtüye bırakıp yuvarlanırken onun üzerine uzanan alfa ile dönmüş ve kolları arasında kahkaha atmıştı. Yoongi mutlu olduğunda gözleri kaybolarcasına gülüyor ve konuşması heyecanla peltekleşiyordu ve birazda şivesi kayıyordu. Bu çok tatlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Çiçek | TaeGi
FanfictionAlfa Min Yoongi'nin ipek gibi sarı saçları, porselen gibi bir teni ve kibar bakışları vardı. En azından Omega Taehyung'un ona ilk görüşte aşık olmasına yetecek kadar.