1
Müthiş bir acı. Taehyung, gelecekte çocuğu ona doğumu hakkında bir soru sorarsa ona bu cevabı vermekten çekinmeyecek kadar güçlü bir acı. Bütün kemikleri kırılıyor gibiydi. Sarsılıp tırnaklarını hırlayarak altındaki yatağa geçirmiş ve ıkınmayla birlikte güçlü bir çığlık atmıştı. Bebeği vaktinden önce beklemiyorlardı ama Taehyung şu an Hana'yı doğurmak için ter döküyordu.
"Böyle doğmamalıydı"
Erkek bir omega olduğu için normal doğum neredeyse omegaya bir işkenceydi. Bunun için uzun yıllardır böyle doğurmazlardı. Bu işi bilen o sürünün şifacısı veya doktoru onu karnından nazikçe alırdı. Taehyung'un gecenin bir yarısı başlayan bir doğumla karşılaşmayı beklemiyorlardı.
"Onu daha güçlü itmen lazım Taehyung"
Taehyung'un bedeni acıdan öyle titriyordu ki nefes almayı bile unutuyordu. Ağzına tıktığı bezle gözlerinden bir dünya yaş akıtarak ıkınırken Yoongi'nin yanıbaşında olmasını istiyordu.
"Yoongi"
Taehyung ağzındaki beze rağmen en anlaşılabilir şekilde eşinin adını söylerken onu bekliyordu. Tekrardan hırslı bir şekilde hırlayarak ıkındı. Üzerine yağmur yağmış gibi ter içerisinde kalmıştı. Biraz sonra Ji sıcak suyla içeri girdi.
"Alfa"
Taehyung yine onu sordu. Açıkçası korkuyordu. Sürüde tek başınaydı ve ölürse yanında kimse olmayacaktı. Öyle içten hıçkırıklarla ağlıyordu ki eğer Yoongi gelmezse onu bir daha sevemezdi.
"Merak etme o burada sadece girmek için hazır olmayı bekliyor"
Ji, imalı bir şekilde kapıdan dışarı bakıp konuştuğunda Taehyung kafasını çevirdi. Sözlerinin bitiminin hemen ardından ise Yoongi'nin bedeni görüldü. Yeterince beyaz değilmiş gibi daha da beyazlamış bir haldeydi. Taehyung yine de onu görünce daha sesli ağlamaya başladı.
"Buradayım, buradayım"
Yoongi bir telaşla sonunda ona doğru gelebilmeyi akıl etmişti. Taehyung hızla ona sarılırken Yoongi onu sıkıca tutuyordu. Alfanın omzuna yaslanan Taehyung onun kokusuyla ağlarken daha da ıkınmak zorunda kalmıştı. Acı artık kalbini durduracak gibi hissediyordu. Bu sırada indigo kokusu en azından yalnızlık korkusunu geçirmişti.
"Neden hâlâ doğmuyor?"
"Erkek omegalarda doğum kanalının açılması zordur. Yavrunun gelmesi zaman alacak"
Yoongi onun yüzünü kazağının koluna silerken Taehyung neredeyse kollarında bayılacaktı. Ortadan ikiye ayrılıyor gibi hissediyordu. Artık tutamadığı bacaklarını yardımcı omegalar tutmuştu. Taehyung artık sadece hırlıyordu. Gözleri gittikçe mavileşiyor kokusu yoğunlaşıyordu.
"Çıkar onu içimden"
Taehyung o kadar bağırıyordu ki bunu karnındaki bebek bile duyabilirdi. Yoongi onu sıkıca tuttu. Bu haliyle dönüşecek gibi duruyordu. Taehyung onun kollarına tırnaklarını geçirdi. Neredeyse alfayı parçalayacaktı. Sivrilen dişleriyle ona doğru hırlıyordu. Yoongi kırmızı gözleriyle onu daha sıkı tuttu. Bebeği içinden çıkarmak için neredeyse kendisini parçalayacaktı. Bu acıdan kurtulmak istiyordu.
"Dayan, omegam"
"Kurtar beni bu acıdan"
Taehyung bayılır gibi olduğunda kafasından tutup çeken Yoongi onu hafifçe tokatladı ve kendisine bakmaya zorladı. Alfanın kokusu artık daha fazlaydı ve bu herkesi etkiliyordu. Doğuma yardımcı olanların elleri titriyordu ama bu onun umurunda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Çiçek | TaeGi
FanfictionAlfa Min Yoongi'nin ipek gibi sarı saçları, porselen gibi bir teni ve kibar bakışları vardı. En azından Omega Taehyung'un ona ilk görüşte aşık olmasına yetecek kadar.